Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek?

Ziek?

64 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
f
flipperLid
01-01-2024, 00:00
#1
altijd ziek als ik meer dan 1 XTC pil neem kan er redelijk moeilijk tege
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
blauwe winde zaadjes (100 zaadjes, ca. 3 gr, dus nog vrij lage dosis)

mijn fout, ik had ze onderschat, ook de misselijkheid erg onderschat (tja ik dacht ik wordt bij wiet en paddo's ook nooit ziek) o ja ik had ook geen lege maag. Ik had de trip gewoon helemaal niet goed voorbereid, omdat ik er niet veel van verwachtte. Ik dacht hm ik verveel me, o ik heb nog blauwe winde liggen, hmm, oke. En ik at ze op zonder ze te bereiden (laten trekken in water bv. tegen de misselijkheid).

Dat was heel erg, ik moest net niet kotsen maar voelde me heeeeel beroerd, heel erg ziek, ben in de badkamer op de grond gaan liggen (de vloer was van steen dus lekker koelte tegen mn lichaam) en rustig ademgehaald dat hielp wel het te minderen maar zodra ik iets ging doen (lopen ofzo) begon het weer hels te worden, ik heb toen heel veel wiet gerookt en toen ging het wel over. De LSA trip was verder helemaal overstemd door de effecten van wiet dus nou weet ik nog niet hoe het is :smilingimp:

:kots:
s
speesgurlLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi

van de bruin heb ik echt me darmen uit me lijf gekotst.ik kots al van bruin als ze het hier op de tafel leggen zo vier is het bah bah bah.en wat een slechte combi was voor mij was speed met extran dat was ook altijd kotsten.
C
CalabriaLid
01-01-2024, 00:00
#4
van alcohol heb ik 1 keer moeten :kots: (dat was dan nog net voor ik naar school vertrok, de dag ervoor nog uitgegaan en veel te veel gedronken.... kan je je voorstellen hoe gaar ik op school heb rondgelopen toen :rolleyes: )

van de combinatie weed-alchol ben ik ook al enkele keren over mijn nek gegaan

van weed alleen ook

van xtc 1 keer, toen had ik al veel alcohol gedronken en toen nam ik een pilletje, eventjes :kots: en ik voelde me top en kon gaan feesten :mrgreen:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Betere vraag is: wie heeft iets dergelijks nog nooit meegemaakt?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Betere vraag is: wie heeft iets dergelijks nog nooit meegemaakt?
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Drugs

thedevil zei:
Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
Klik om te vergroten...
Deze is favoriet. Anyone who gives two shits, say Aye!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gebeurt niet vaak, enkel als ik teveel op heb :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goh een topic uit 2002... :wink:

Ik ben wel een aantal keer goed ziek geweest van mdma. Dat ik niet ophield met kotsen en werkelijk niet eens een slokje water binnenhield. Op een gegeven moment kotste ik alleen nog maar zuur en gal. Niet lekker, mijn hele slokdarm deed er nog dagenlang pijn van!
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uuh ja ik heb weleens gekotst. En dit alleen omdat ik voelde dat het pilletje niet goed viel.
Ik heb in een korte tijd redelijk wat water weg gedronken, dit zodat ik zou gaan spugen.
Waarmee ik dus ook dat pilletje nog bruisend, mee uit kotste.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neej, sinds ik wiet ontdekt heb word ik niet meer misselijk. Het doet echt wonderen voor men maag :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
toevallig pas met kerst een ernstige keelonsteking gehad, door kerst ging ik maar niet naar huisarts, maar deed wel veel pijn. Leek me een geschikt moment om oxycodon dan maar eens te proberen. 25mg, was er ziek van, hallucinaties, kotsen, ijlen, niet goed.. maarja achteraf ook niet zo slim misschien gezien ik al ziek was.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroeger had ik de nare gewoonte om overal whisky of wijn bij te drinken, dat hield ik soms niet binnen. Tegenwoordig zijn we verstandiger en gebeuren dat soort dingen niet meer : )

2c-b en 2c-i nasaal willen er om één of andere reden ook niet in blijven.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
heroesss zei:
Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.
Klik om te vergroten...

Ehm....... nee. :P

Ik gebruik eigenlijk nooit teveel van iets. Heb één keer van de drank gekotst toen ik 15 was, sindsdien wel een paar keer gekotst omdat ik een kater had en dan toch probeerde te eten, maar ik drink bijna nooit (veel) meer. Ik word misschien één keer per jaar echt dronken, verder drink ik niet erg vaak en áls ik drink vind ik het leuker om het bij aangeschoten te houden.

Heb me wel eens een paar weken na xtc-gebruik niet lekker gevoeld, dat was waarschijnlijk aan mijn verminderde weerstand te wijten. Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg. Dus daarvan geef ik mezelf niet de schuld, aangezien ik ook een normale hoeveelheid mdma had genuttigd (zo'n 240 mg verspreid over de hele avond en nacht).

Dat was het wel zo'n beetje, ik gebruik alles met mate dus ik denk niet dat ik hier snel iets aan toe te voegen heb.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rabbithole zei:
Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.
Klik om te vergroten...


Beter doe je dat niet alleen in de weken voor en na je xtc gebruik, of ga gewoon elk weekend gebruiken dan :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik nog wat jonger was, vond ik het altijd wel stoer om met vrienden die 2 koppen langer zijn mee te drinken. De avond eindigde dan ook meestal in ziek worden, aangezien ik lang niet zoveel kon hebben als hen. De laatste paar jaren komt het nog zelden voor dat ik ziek word van alcohol.

Verder heb ik de helft van de keren dat ik ging trippen op paddo's/truffels overgegeven. Dat reken ik alleen niet tot ziek worden, aangezien ik me erna altijd weer prima voel.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het meest gekotst van de combi wiet + Alcohol. Als deze combi goed gaat vind ik het eigenlijk wel de meest relaxe combi die er is. Maar soms valt het helaas slecht (ik weet nog steeds niet waarom het soms wel en soms niet goed valt) en kan ik alleen maar zitten/liggen en kotsen.

Van alleen alcohol vooral tijdens de kater moeten kotsen.

Bij XTC heb ik een keer gekotst zonder dat ik het voelde aankomen. Het gebeurde gewoon tijdens het lopen. Na het kotsen liep ik gewoon vrolijk door.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Rabbithole zei:
Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.
Klik om te vergroten...


Beter doe je dat niet alleen in de weken voor en na je xtc gebruik, of ga gewoon elk weekend gebruiken dan :)
Klik om te vergroten...

Uiteraard doe ik daar normaal ook m'n best voor, maar dan let ik er éxtra goed op.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
maiskorrel zei:
Ik heb het meest gekotst van de combi wiet + Alcohol. Als deze combi goed gaat vind ik het eigenlijk wel de meest relaxe combi die er is. Maar soms valt het helaas slecht (ik weet nog steeds niet waarom het soms wel en soms niet goed valt) en kan ik alleen maar zitten/liggen en kotsen.

Van alleen alcohol vooral tijdens de kater moeten kotsen.

Bij XTC heb ik een keer gekotst zonder dat ik het voelde aankomen. Het gebeurde gewoon tijdens het lopen. Na het kotsen liep ik gewoon vrolijk door.
Klik om te vergroten...


Als ik van alcohol en wiet moet kotsen dan heb ik meestal teveel gedronken en ga dan nog eens een joint roken. Onthoud om altijd eerst wiet te roken en dan pas te drinken en als je na het drinken weer wiet wil roken dan kun je beter maar heel weinig roken. Het beste is om gewoon tijdens de hele drinksessie te blijven roken, zo blijf je stoned en drink je automatisch minder. Wiet versterkt de alcohol en als je al een hele boel alcohol in je hebt en je rookt dan een joint knalt de alci tien keer zo hard al er voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."