Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga met je maten naar de duinen ( neem eventueel een picknickkleed mee, in verband met zand die je niet in de thee wil). Snachts is natuurlijk spannender dan overdag, maar om de kans om een bad trip te krijgen is het veiliger om het overdag te doen op een zonnige dag. De thee kun je gewoon meenemen, trippen in de duinen is echt wel vet. Nog een optie: drink de thee eens in het sprookjesbos van de efteling!!!! Veel tripplezier!!!! XXX SNATSERTJE"
"JA, PADDO'S ZIJN WEL VAAG ALLEEN ALS JE HET BUITEN OP STRAAT DOET MOET JE WEL OPPASSEN.......SOMS WEET JE ECHT NIET WAT JE DOET ALLEEN HET IS WEL MIJN FAVO DRUGGSSOORT............XXX SNATSERTJE"
"Probeer eens wat anders en laat de paddo's intrekken in bouillon. PADDOSOEP!!!! XXX SNATSERTJE"
":P Nee, lijmsnuiven, naalden zijn niks voor mij! Maar dit is mijn top 6. van de soorten drugs die ik opheb!! TOP 6. 1. speed. 2. paddo's 3. ketamine. 4. xtc-pillen. 5. hasj/ wiet. 6. mdma Alcohol drink ik nooit meer, ik kan beter tegen drugs als tegen alcohol, het maakt ook zeker meer kapot voor mijn gevoell!!! XXX SNATSERTJE"
"Nog even wat informatie over ketamine en over een ervaring van een maat van mij met ketamine. Als je keta in hoge doseringen gebruikt kun je last krijgen van rare dromen en bijna-dood-ervaringen. Een paar puntjes keta kan wel vaag werken, je hebt haast geen controle meer over je lichaam en weet niet wat je doet.........haha een maat van mij had iets teveel keta+een paar pillen op en ging in de struiken zitten. Daarna plukt hij rustig een tak met bladeren van de struik en begint er op te kauwen als een lama..... :P Hij had de bladeren/takken smakelijk waar iedereen bij zat op zitten vreten en een paar uur erna wist hij niet meer waarom hij zo'n vieze smaak in zijn mond had, haha! Toen wij hem het verhaal vertelden geloofde hij er niets van. Het was wel grappig maar je kunt dus (gekke) dingen doen waar je later helemaal niets meer vanaf weet, dus probeer eerst een lichte dosering. En liever ook niet in combinatie met andere drugs. Maarja, naar die waarschuwing luister ik ook bijna nooit want combineren kan verassend uitpakken. SNATSERTJE"
"Speed is voor mij in combinatie met xtc pillen echt het vetste. Als ik 2 dagen achter elkaar speed gebruik zonder te slapen ga ik vet vage dingen zien. ( overal beestjes en vliegjes) Van speed kun je ook behoorlijk dpri worden, ik weet er alles van. En mijn tong gaat ook altijd vet naar de klote na het gebruik van speed. Maar wat is nou eigenlijk slechter voor je lichaam, speed snuiven of er een bommetje van maken. XXX snatsertje"
"Ik en nog een stuk of 10 andere maten gingen vorig jaar zomer naar Hardore D-day in de zino. We bleven allemaal bij zo'n maat slapen en hebben 2 spacecake's gebakken die alletwee mislukt zijn! Dat komt omdat we tijdens het bakken van de cake al goed vaag waren van de pillen, wiet, coke, speed enz. In het recept stond dat er 0.5 dl melk in moest en zo'n vage doet er 5 dl in. Die cake kon je dus letterlijk kleien. De tweede cake was goed, als ze maar de oven hadden uitgezet, DAARDOOR WAS UT MEER UN KOEK GEWORDEN Maar ja, omdat wij zo vaag waren waren we de cake even vergeten, en hij kwam dus pikzwart de oven. We hebben van alletwee de cakes een deel opgegeten, en werken deden ze gelukkig wel! Ik geef dus een tip; bak je een cake en wil je dat alles goed gaat bak hem dan niet als je goed vaag bent. XXX SNATSERTJE"
"Coke is wel vet ja alleenhet is egt superverslavend daarom pak ik het ook bijna nooit, speed vind ik beter werken en is minder verslavend dan coke. Maarja, jammer dat het zo brand in je neus........"
"Als je man die wondjes na een paar weken nog blijft houden en ze worden erger dan is hij dus zeker niet gestopt met het drugsgebruIK. Als coke op een wondje in je neus komt kan dit een bijtend gevoel geven en het bijt zich als het ware nog verder door je neus. Bij iemand die lang coke gebruikt kan er een heel gat in het neustussenschot komen!!! XXX SNATSERTJE"