Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek?

Ziek?

64 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb heb ik een aantal keer van moeten kosten...
Combinatie van iets teveel ghb, weing eten en alcohol
l
liekieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik alleen met mensen die je echt vertrouwt!!!

Ik ben het afgelopen weekend zooo verschrikkelijk ziek geworden na een blow. Ik kreeg een nose, had genoeg maar mijn hoofd werd vast gehouden. Doe dit nooit bij iemand want het is zeker niet grappig en de ander kan er giga ziek van worden omdat alleen hij/zij zelf kan voelen wanneer het genoeg is. Ik ben 24 uur stoned geweest en heb nog zere longen.
a
annaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik heb in het verleden wel eens moeten kotsen door het gebruik van xtc. :kots:
Voor die tijd had ik wel goed gegeten maar toen eenmaal dat lekkere snoepje begon te werken had ik nergens anders trek in dat water.
Ondertussen helemaal uit je dak gaan op een goed trancefeest alleen maar water drinken en niks eten.
Op den duur werkt dat niet meer en heb je het gevoel misselijk te worden.
Sindsdien probeer ik water aftewisselen met frisdrank en af en toe iets kleins te eten zoals een koekje stukje fruit etc.
Sindsdien nooit meer overgegeven en het probleem opgelost en de hele nacht ongestoort uit mijn dak kan gaan
:tearsofjoy: :hearteyes: :rolleyes:
s
sonneLid
01-01-2024, 00:00
#4
:( poeh,kan me niet herinneren hoevaak,maar het mooiste van allles vind ik nog(nou ja mooiste)en wie zal dat niet ooit geroepen hebben: :kots: eens maar nooit meer!:kots:................. :rolleyes:
groetjes :wink: sonne
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Van speed kun je ook best misselijk worden en last krijgen van je maag, vooral als je een bommetje neemt. :openmouth: Van alcohol ben ik bijna altijd ziek geweest dus ik drink nie meer! :P :flushed: :cry: :( xxx SNATSERTJE

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."