#1
Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.
heroesss zei:Van alles wat ik ooit een keer heb gebruikt (wiet,hasj,alcohol,sos,xtc) ben ik wel is over m'n nek gegaan en ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft.
Rabbithole zei:Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.
acidboy zei:Rabbithole zei:Toch slik ik altijd multivitamines en zorg ik de week voor en na xtc-gebruik altijd voor veel vers fruit en groente, en let ik erop dat ik al m'n voedingsstoffen (ook vezels, bètacaroteen, eiwitten e.d.) binnenkrijg.
Beter doe je dat niet alleen in de weken voor en na je xtc gebruik, of ga gewoon elk weekend gebruiken dan![]()
maiskorrel zei:Ik heb het meest gekotst van de combi wiet + Alcohol. Als deze combi goed gaat vind ik het eigenlijk wel de meest relaxe combi die er is. Maar soms valt het helaas slecht (ik weet nog steeds niet waarom het soms wel en soms niet goed valt) en kan ik alleen maar zitten/liggen en kotsen.
Van alleen alcohol vooral tijdens de kater moeten kotsen.
Bij XTC heb ik een keer gekotst zonder dat ik het voelde aankomen. Het gebeurde gewoon tijdens het lopen. Na het kotsen liep ik gewoon vrolijk door.

Exceptional Insight zei:Deze is favoriet. Anyone who gives two shits, say Aye!thedevil zei:Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
ilyas zei:Het gebeurt niet vaak, enkel als ik teveel op heb![]()
Aalpoepert zei:Exceptional Insight zei:Deze is favoriet. Anyone who gives two shits, say Aye!thedevil zei:Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
ilyas zei:Het gebeurt niet vaak, enkel als ik teveel op heb![]()
Wat? Dat je dood gaat vanwege drugs?
Als je dood gaat door drugs?Aalpoepert zei:Je ruikt een beetje uit je giecheltje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."