Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStrafmaat drugs?

Strafmaat drugs?

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben ik ffies blij dat ik in nederland woon
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom posten opeens allemaal mensen, daarmee bedoel ik 16-jarige tsjappies uit op geld, links naar hun crappy gemaakte site, met allemaal nepkleding en andere afzetterij. :openmouth:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch bedankt voor de reacties dan maar?
Mod mag deze verwijderen
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#4
NorthernLightBE zei:
Toch bedankt voor de reacties dan maar?
Mod mag deze verwijderen
Klik om te vergroten...

Waarom? Ik zie hier een mooi levensverhaal naar buiten komen!

En vertel eens, waarom was jij precies van plan een vuurwapen aan te schaffen?

Wat denk je hier mee te bereiken?

Hoe zou je je daarbij voelen?

Zullen we er anders een tekening over maken?
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#5
www.pipashop.nl als je nog goed spul zoekt
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker slim om via sms af te spreken om wapens aan te schaffen. :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
Waarom posten opeens allemaal mensen, daarmee bedoel ik 16-jarige tsjappies uit op geld, links naar hun crappy gemaakte site, met allemaal nepkleding en andere afzetterij. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat was een grap, die site is fake...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat een apen lopen hier ook rond op drugsforum.

Wacky zei:
Wow, stoer verhaal man ! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

de intentie van deze jongen is misschien helemaal niet opscheppen, en dat hij een gun wou aanschaffen, ze kunnen toch ook eentje aanschaffen om op blikjes te schieten, of voor paintballen? Waarom vult iedereen direct alles in, waarom bepalen jullie wat de bedoeling is van deze post? Geef gewoon een reactie waar de topic starter wat aan heeft, of reageer gewoon niet?

en trouwens, waarom zou hij stoer willen doen op een internetforum met allemaal onbekende personen waar hij zich niet tegenover hoeft te bewijzen?


//

Topicstarter,

Ik denk dat die grinder je geen problemen gaat geven. Wel denk ik dat het smsje waarin staat dat jullie van plan zijn guns te kopen nog wel eens tegen je gebruikt zal kunnen worden. Dat met die kalasnikov gebeuren, het zou als een grap gezien kunnen worden.
Maar als ze een probleem gaan maken van het smsje dat jullie guns wouden kopen, kunnen ze dit tweede smsje bijvoorbeeld gebruiken als licht bewijsmateriaal om jullie plannen met de guns te beschrijven. Dat wil dus zeggen dat ze gaan zeggen. "Deze jongens waren van plan een wapen aan te schaffen en hiermee op school te gaan schieten".

Je moet het allemaal maar op je af laten komen, want je weet gewoon nog niet wat de andere partij gaat ondernemen in deze zaak.

Succes ermee!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
pascal828 zei:
Waarom posten opeens allemaal mensen, daarmee bedoel ik 16-jarige tsjappies uit op geld, links naar hun crappy gemaakte site, met allemaal nepkleding en andere afzetterij. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat was een grap, die site is fake...
Klik om te vergroten...


Serieus? Ik heb allemaal shit besteld bij pipashop en er stond toen dat het vanzelf zou worden afgeleverd bij een neger bij mij in de hood.
Wij hebben nog niks ontvangen..
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bo02 zei:
Ik ben geen 16 jarig tjappie :( Het was een grapje jongens.
Klik om te vergroten...

Ik vond hem goed hoor :grin:

ben toch ook wel benieuwd waarom ts misschien wapens wilde aanschaffen? Al kan ik het me wel een beetje voorstellen misschien, ik heb ook een keer een vlindermes gekocht, terwijl ik daar nooit van plan was ook maar iets slechts mee te doen. Ik heb hem 2 keer mee naar buiten genomen denk ik. Eén keer toen ik nog wiet schuldig was aan een gozer die me dagelijks daarmee lastig viel en ik me niet zo veilig voelde, de andere keer was om mijn tricks te showen ^^ Tegenwoordig doet mijn vlindermes prima dienst als drugs-hakker :grin: .
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben ook niet van plan om een bankoverval te plegen, of iemand om te leggen, maar als ik een kalashnikov kan krijgen, zou ik het doen.

Ten eerste omdat die dingen er leip uitzien, ten tweede omdat er hier in Almelo zoveel huishoudelijke apparatuur, die ik graag kapot wil zien gaan, bij het vuilnis staat.

Misschien zit er wel iets destructiefs in mij, maar ach dat zit in iedereen, en ik doe er niemand pijn mee:)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lord Herbal zei:
Ik ben ook niet van plan om een bankoverval te plegen, of iemand om te leggen, maar als ik een kalashnikov kan krijgen, zou ik het doen.

Ten eerste omdat die dingen er leip uitzien, ten tweede omdat er hier in Almelo zoveel huishoudelijke apparatuur, die ik graag kapot wil zien gaan, bij het vuilnis staat.

Misschien zit er wel iets destructiefs in mij, maar ach dat zit in iedereen, en ik doe er niemand pijn mee:)
Klik om te vergroten...

En daarom toch blij niet in amerika te wonen waar elke idioot een wapen in handen kan krijgen.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
En daarom toch blij niet in amerika te wonen waar elke idioot een wapen in handen kan krijgen.
Klik om te vergroten...

volgens mij is het hier niet veel moeilijker. Oke, je kan het niet in de winkel kopen, maar al die drugs ook niet...
Ik denk dat veel mensen er wel eens over hebben gefantaseerd, maar dat het daarbij is gebleven. Als je even rondvraagt en je best doet weet ik vrij zeker dat je betrekkelijk eenvoudig aan een vuurwapen kan komen.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#14
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GEWELDIG
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben geen 16 jarig tjappie :( Het was een grapje jongens.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een lame sms-jes.. Dat je maar veel bushokjes schoon mag maken.
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wapens kopen is geen strak plan, makker.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mhm zou die nou een gun gaan kopen of niet?

Als je het doet vertel het me dan, je kan me bereiken op 112 jwz
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
.nvm
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okee, dat over het telefoon gedeelte is voor mij niet helemaal te volgen, maaruhm:
Je was wel serieus van plan om vuurwapens aan te schaffen? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."