#1
ben ik ffies blij dat ik in nederland woon
NorthernLightBE zei:Toch bedankt voor de reacties dan maar?
Mod mag deze verwijderen
pascal828 zei:Waarom posten opeens allemaal mensen, daarmee bedoel ik 16-jarige tsjappies uit op geld, links naar hun crappy gemaakte site, met allemaal nepkleding en andere afzetterij.![]()
Wacky zei:Wow, stoer verhaal man !![]()
Immo zei:pascal828 zei:Waarom posten opeens allemaal mensen, daarmee bedoel ik 16-jarige tsjappies uit op geld, links naar hun crappy gemaakte site, met allemaal nepkleding en andere afzetterij.![]()
Dat was een grap, die site is fake...
Bo02 zei:Ik ben geen 16 jarig tjappieHet was een grapje jongens.
Lord Herbal zei:Ik ben ook niet van plan om een bankoverval te plegen, of iemand om te leggen, maar als ik een kalashnikov kan krijgen, zou ik het doen.
Ten eerste omdat die dingen er leip uitzien, ten tweede omdat er hier in Almelo zoveel huishoudelijke apparatuur, die ik graag kapot wil zien gaan, bij het vuilnis staat.
Misschien zit er wel iets destructiefs in mij, maar ach dat zit in iedereen, en ik doe er niemand pijn mee![]()
Wacky zei:En daarom toch blij niet in amerika te wonen waar elke idioot een wapen in handen kan krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."