wat een apen lopen hier ook rond op drugsforum.
Wacky zei:
Wow, stoer verhaal man !
de intentie van deze jongen is misschien helemaal niet opscheppen, en dat hij een gun wou aanschaffen, ze kunnen toch ook eentje aanschaffen om op blikjes te schieten, of voor paintballen? Waarom vult iedereen direct alles in, waarom bepalen jullie wat de bedoeling is van deze post? Geef gewoon een reactie waar de topic starter wat aan heeft, of reageer gewoon niet?
en trouwens, waarom zou hij stoer willen doen op een internetforum met allemaal onbekende personen waar hij zich niet tegenover hoeft te bewijzen?
//
Topicstarter,
Ik denk dat die grinder je geen problemen gaat geven. Wel denk ik dat het smsje waarin staat dat jullie van plan zijn guns te kopen nog wel eens tegen je gebruikt zal kunnen worden. Dat met die kalasnikov gebeuren, het zou als een grap gezien kunnen worden.
Maar als ze een probleem gaan maken van het smsje dat jullie guns wouden kopen, kunnen ze dit tweede smsje bijvoorbeeld gebruiken als licht bewijsmateriaal om jullie plannen met de guns te beschrijven. Dat wil dus zeggen dat ze gaan zeggen. "
Deze jongens waren van plan een wapen aan te schaffen en hiermee op school te gaan schieten".
Je moet het allemaal maar op je af laten komen, want je weet gewoon nog niet wat de andere partij gaat ondernemen in deze zaak.
Succes ermee!