Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een waarschuwing als je ervaart dat je werkelijkheid als nep ervaart: www.google.com/m?q=psychose+werkelijkhe ... hannel=new"
"Re: Coke report Bijzondere coke ervaring wel. Zulke dingen heb ik vooral bij speed.."
"Omdat ik door het vele drugsgebruik (Cocaine en MDMA) het idee had dat mijn serotonine pijl niet meer goed was, slik ik al bijna 2 jaar iedere dag een tablet voor het slapen gaan. Ik heb er bewust niet voor gekozen om geen andere farmaceutische middelen te nemen omdat ik dacht puur natuur beter zou zijn. http://www.drogistplein.nl/winkel/produ ... kruid.html Ik las op dit forum dat er een Serotonine syndroom kan ontstaan. Wie kan mij vertellen wat ik dan zou moeten merken? De hoofdeigenschappen op wikipedia zeggen mij niet veel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotoninesyndroom Alvast bedankt!"
"Als ze hun werk goed doen, lijkt het me duidelijk dat je er nog iets van hoort. Smeuiig onderwerp; mensen neerknallen. ...."
"Hoi, eerste post volgens mij, maar ik lees al een tijd mee. Ik heb dit ook gehad, na regelmatig gebruik van coke. Het gevoel in mijn arm, hand en schouder was alsof deze sliep en gevoelloos was. Weet niet wat of je hetzelfde gevoel hebt, maar ik ben met wat pillen van de dokter weer opgeknapt en is het slapende gevoel weggegaan. Succes!"
"jef_p zei: Wat voor pillen waren dat? Klik om te vergroten... weet ik niet meer precies. Had volgens mij effect op bloeddoorstroming en/of afgeknelde zenuwen."
"Dank je. Ik dacht altijd dat het wel serotine verhogend was. Probleem dan is dat ik in Azie woon en hier geen 5htp kan krijgen. Nog andere meningen/inzichten?"