#1
Spijtig!
Ik heb geen last van neppe gevoelens :P
Ik heb geen last van neppe gevoelens :P

Proberen dus. Als ze dat doen, waren het geen vrienden.BT2303 zei:Ik ben ook bang dat ik uit de groep wordt gegooid als ik bijvoorbeeld op een festival wat zou kopen.
GrayMatter zei:Dan hebben wij ook het geluk dat we allemaal al jaren maten zijn, en dat we elkaar al lang kenden voordat de dope überhaupt in het spel kwam.
Doordat we die basis hebben en niet als gebruikers elkaar kennen is het ook een stuk makkelijker om daar mee om te gaan of er een ander mee te kunnen confronteren.
Wat dat betreft hebben we gewoon geluk en is er van de +-20 personen na een jaar of 6 nogsteeds niemand compleet naar de klote gegaan, en ik denk dat onze clan daar redelijk uniek in is, niemand dringt elkaar wat op, er word van mensen die willen stoppen/minderen niets aan respect of wat dan ook afgenomen en is er respect op een niveau waar veel mensen iets van kunnen leren.
Dit zijn echte maten zonder vooroordeel, metalaars, "normaal", hiphoppers, britpoppers, punks, teknos en alles daar tussen al jaren allemaal vrienden , drugs, vrouwen, opleiding, overtuiging of persoonlijke voorkeur zijn geen probleem.
Toch betreur ik het dat "buitenstaanders" ons zon unieke groep vinden we vinden het allemaal heel normaal, ik had eigenlijk gehoopt dat er meer mensen die instelling hadden maar de meeste drugs"vrienden" houden er over het algemeen er een persoonlijke agenda op na.
En zoeken ze allemaal hetzelfde...... dope
'Toevallig' was dat ook de vriendin die zaterdag m'n verjaardag vergat, dat bewijst maar weer eens wat voor vriendschap het is geworden. Als zo'n 'vriendschap' dan op de klippen loopt is dat niet omdat diegene geen drugs gebruikt, maar omdat diegene niet openminded is. En dat is voor mij wel een cruciaal punt.Drientje zei:Ik heb geen vrienden.![]()
Oom Klaas zei:Drientje zei:Ik heb geen vrienden.![]()
Dan kan je dus vet veel drugs gebruiken.
Jongeeuuuhh! Een drugs die legaal is kan toch niet hard zijn?? Jeweetzelluuuuf!Oom Klaas zei:Salvia vind ik behoorlijk hard, harder dan coke.

Hahaha, zaterdag hadden we een strikvraag in de quiz. Zo'n meerkeuze met als antwoord b dat cannabis geen schadelijk middel is omdat het natuurlijk is. En dan als antwoord d: Alle bovenstaande antwoorden zijn juist...KoxBox zei:Jongeeuuuhh! Een drugs die legaal is kan toch niet hard zijn?? Jeweetzelluuuuf!Oom Klaas zei:Salvia vind ik behoorlijk hard, harder dan coke.
Het hoeft niet eens pijnlijk te zijn wanneer je je realiseert dat je beter af bent zonder mensen die het niet waard zijn de titel vriend te dragen. Dan is het juist één van de fijnere dingen van het leven. Bevrijding.Junk Deluxe zei:echt kut voor je dat je zoiets niet 'durft' voor te stellenmisschien moet je je eens afvragen of het wel echte vrienden zijn? de conclusie kan pijnlijk zijn maar er zijn nog miljoenen mensen om bevriend mee te geraken
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."