#1
Hier had een vriend van me het over. Hij heeft het thuis staan. Je hebt 2/3(naamkwijt) nodig, hij nam er gelijk 3. Hij voelde zich hardstikke lekker, klaarwakker, meer uithoudingsvermogen en energie etc etc. Maarja, zou je dit dan als 'geen drug' willen zien. Je neemt iets in wat op een bepaalde manier werkt in je hersenen wat een bepaald effect teweeg brengt. Dan ben je wat bij betreft gewoon aan de drugs hoor :PVolgin zei:Toevallig, een kennis van me zei laatst op de fitness dat hij dit wel 'ns gebruikt.
Laat je niet afschrikken door de naam (crack). Het is volkomen legaal (blijkbaar) en het schijnt héél dicht bij XTC in de buurt te komen
rammers.