#1
Zit alleen in verhouding minder caffeine in dan gewone red bull.
De zoveelste commerciële afrip dus.
De zoveelste commerciële afrip dus.
pawelonius zei:het is wel net zo verslavend als coke. succes
KoxBox zei:Nee, dat kan niet. Na 5 stik je.bierton zei:Kan dat 10 of 20 red bulls ofzo achter elkaar zuipen? Of is het echt geen aanrader?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."