Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiddelen voor meer energie houseparty's. Geen drugs

Middelen voor meer energie houseparty's. Geen drugs

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zit alleen in verhouding minder caffeine in dan gewone red bull.

De zoveelste commerciële afrip dus.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
plak jezelf anders vol met nicotine plijsters, vreet wat pruimtabak en rook wat sigaretten, als je tegen 'drugs' bent :)
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#3
oja, ritalin valt voor jou wss niet onder drugs :tongueout: het is wel net zo verslavend als coke. succes
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pawelonius zei:
het is wel net zo verslavend als coke. succes
Klik om te vergroten...

Haha, vergeet het maar. Ik heb een maand lang doordeweeks iedere dag Ritalin genomen en ben probleemloos kunnen stoppen.

Coke, daarintegen, kan al na 1 week dagelijks gebruik cravings oproepen. Het is echt niet vergelijkbaar in mijn ervaring. En die van wel meer mensen volgens mij. Waar haal je het in hemelsnaam vandaan dat het net zo verslavend is als coke!? Speed is stukken verslavender dan Ritalin en zelfs dat is minder verslavend dan coke, maar dat is ook een beetje subjectief. Cocaïne is gewoon heel erg verslavend, punt. Ritalin komt niet in de buurt, al helemaal niet qua effect.

En dat is gewoon een farma, net zoals Morfine dat is. Je gaat toch ook niet zeggen dat dat geen drugs is :confused: Voor een hoop illegale drugs (heroïne, (meth)amfetamine, GHB, cocaïne etc) zijn er farmaceutische toepassingen en dus ook legaal geproduceerde varianten. Dat zijn net zo goed drugs.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
bierton zei:
Kan dat 10 of 20 red bulls ofzo achter elkaar zuipen? Of is het echt geen aanrader?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet. Na 5 stik je.
Klik om te vergroten...

Je kan zeker wel 10 redbulls achter elkaar drinken, vraag is waarom zou je?

Ik merk totaal geen effect van red bull, ik drink het omdat het lekker is niet voor de energy of cafaine etc.

Als je een rustig mellow effect wil en niet compleet uit je naad wil gaan, kan je natuurlijk ook een kleine en lage dosis XTC of MDMA kristalle nemen.

Werkt voor veel mensen prima. (voor mij niet overigens)

Rustig aan. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."