Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik: ''Mag ik de Clearasil clear van je''?
vriend: '' Wat''??
ik: ''Ja leuk, geef me dat water nou maar''
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
'Ik snap niet waarom ze eerst de konijnen verven en dan pas nieuwe ramen erin doen..'
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of slangen in een knoop leggen, kan ook nog.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elke drugsgebruiker kent de taal 'wartaal' wel,
De meeste hier spreken die taal vast ook wel :P

Wat zijn jullie leipste verwarde uitspraken?

Een greep uit mijn collectie:

-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.

-Het is s'avonds warmer dan buiten.

-Zag je die auto met 17inch zilveruitjes?



Groetjes Keesie :wave:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
dingen als:

Wil je mij die gigarette peven ? ( wil je mij die sigaretten geven ) zo'n dingen, van die lettergrepen doorelkaar halen.

en dingen als: we kunne beter het raam open zetten dan is het wat warmer buiten.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#6
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook.

Verder komen er geen rare uitspraken bij me op nu, al zullen die best bestaan :grin:
Wat wel geinig was: ik heb weleens van die spasmes na drugsgebruik. En ik zat op een bank met vrienden en er stond geen tafeltje voor. Dus iedereen zette z´n bier op de grond. En ik tikte per ongeluk met m´n been meerdere malen achter de flesjes om van degenen die naast me zaten :rolleyes: Dat je voet ineens de lucht invliegt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond vorige week tijdens een stevige trip zomaar de evolutie theorie onzin. Ik was ervan overtuigd dat de mens al voorgeprogrammeerd was om alles te weten, maar dat we niet vanaf het begin over alle informatie beschikken (we gebruiken maar 10% van onze hersenen ofzo? Dat kwam op dat moment niet eens bij me op, go figure.).
Maar naar mate we ons steeds verder voort blijven planten, komen er steeds nieuwe stukjes vrij. Dus dat we, als de aarde niet is ontploft van alle ellende tegen die tijd, ooit een of ander übervolk zijn.
Niet wetenschappelijk bewezen :þ, maar vond 'm die ochtend redelijk geniaal.. (again, go figure :þ)

Random loze uitspraken zijn er ook uiteraard;
- Dat blauw is veel te blauw, het kan nooit dat het daar niet gaat regenen.
- Hij is wel blij, maar ik zou ook blij zijn als ik in brand stond (Over een mooie rode wolfachtige hond)
- Wow, dat is niet zoals het hoort. Maar hij is zwart, dat is zoiezo niet zoals het hoort (nee ik ben er niet zo één :þ.)

Jezus, er zijn er zoveel en op dat moment zo grappig :)
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lappenpopje on paddo trip:
"Zo het werkt echt niet man.."
"Maar wat komt die sticker raar uit de muur zetten.."

Ellesdee met haar droge toontje XD:
"Normaal ook?"

Geweldige uitspraak!!
Verder verstaan we elkaar vaak niet en kunnen we de makkelijkste woorden niet bedenken.. (Sorry Jaivy!) :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lappenpopje zei:
Lappenpopje on paddo trip:
"Zo het werkt echt niet man.."
"Maar wat komt die sticker raar uit de muur zetten.."

Ellesdee met haar droge toontje XD:
"Normaal ook?"

Geweldige uitspraak!!
Verder verstaan we elkaar vaak niet en kunnen we de makkelijkste woorden niet bedenken.. (Sorry Jaivy!) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

whahah ja

lappenpopje zei: liedjes
ik: wat krullen?
lappenpopje: wat? vellen?
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#11
niks verstaan wat iemand zegt
bv kom we gaan naar de nachtwinkel
wat? gaan we buttfucke?

of gewoon wat zitte brabbele
abajodieeeeeeeeeeeeee
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
op een festival lopen in de zomer en concluderen dat een zonnebril best handig is tegen de zon... :grin:

wartaal kennen wij niet, wij spreken van Fonzin :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

pas maar op! bij mij is dat al zo erg dat ik constant van alles vergeet.
vroegtijdige dementie...

ON TOPIC : ik was de voorlaatste keer tijdens het trippen zo ver heen dat ik alleen nog maar wat kwijlerig gemompel voortbracht... en ja "de wind is boos"...
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

pas maar op! bij mij is dat al zo erg dat ik constant van alles vergeet.
vroegtijdige dementie...
Klik om te vergroten...

Ik heb het nu ook nuchter ja.. Midden in mijn zin: "Wat was ik ook alweer aant zeggen.." XD
T gaat te furrr
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lappenpopje zei:
Doodkapje zei:
Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

pas maar op! bij mij is dat al zo erg dat ik constant van alles vergeet.
vroegtijdige dementie...
Klik om te vergroten...

Ik heb het nu ook nuchter ja.. Midden in mijn zin: "Wat was ik ook alweer aant zeggen.." XD
T gaat te furrr
Klik om te vergroten...

ja daar heb ik dus ook last van :grin:


OT:
in een kroeg met een pilletje op
nuchter P : het is echt saai he
ik: ja inderdaad, maar ik vermaak me wel


en natuurlijk dingen zoals:
- echt warm, zeker boven de 5 graden
- zou ik meer zien met me ogen op of dicht?

en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen :grin:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doerak: Oog om oog...
Doerak + D. (in koor): anderhalf tand keer bal!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rare uitspraken en gedachtes heb je in overvloed inderdaad! Ik weet zo gauw geen leuke voorbeelden, maar ik bedacht me nog wel een geinig woord in m'n laatste trip: Ik voelde me heel spaceiaal.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het het-concept is ook wel begonnen met een rare uitspraak, een lsd trip op ruigoord.. mijn gezeldschap zei 'dit is hiet niet echt he'. Waarop ik zei 'maar als dit het niet is, dan moeten we het gewoon gaan zoeken, het is hier vast wel ergens'.
Dus hebben we 12 uur lang naar 'het' gezocht.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Het het-concept is ook wel begonnen met een rare uitspraak, een lsd trip op ruigoord.. mijn gezeldschap zei 'dit is hiet niet echt he'. Waarop ik zei 'maar als dit het niet is, dan moeten we het gewoon gaan zoeken, het is hier vast wel ergens'.
Dus hebben we 12 uur lang naar 'het' gezocht.
Klik om te vergroten...
En, hebben jullie het gevonden? :openmouth:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
in lsd trip terwijl het regende en ik wou ff wat water drinken

mag ik heel veel van dat maar dan geconcentreerd in mijn mond.

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."