Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete sigarettenmerk?

Favoriete sigarettenmerk?

153 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb altijd het idee dat mensen die net begonnen zijn met roken zich 'alternatief' willen voelen en geen malboro kopen, maar camel. :P

Mee eens?

En uiteindelijk krijgen ze smaak en roken ze Lucky's. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gatver ik dacht

probeer eens Lucky Strike shag die groene pak

HEB IK IN DE PUT GEGOOID

RANZIG BAH BAH



zonde van de 5 euro :(




maar camel is me favorietttt en de rest stink

maar eigenlijk ben ik van plan te stoppe
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#4
Axxess zei:
Hunter S T zei:
De luckies zijn wel fijn weer als enige duurder geworden....
Klik om te vergroten...
De andere merken niet? dacht dat het weer zoon kansloze btw heffing was...
Klik om te vergroten...

Tot nu toe in ieder geval bij mij in de buurt nog niet..
maar dat zal vast ook niet lang meer duren gok ik :(
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat merk van de Aldi :rock:

Waarom? Omdat het gewoon de chilste en lekkerste sigaretten zijn :smoke:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).


Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.
D
DrugsratSittardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zowiezo Pall Mall of lucky strike een van die 2 zeker
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Man_in_the_Box zei:
Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat).


Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt.
Klik om te vergroten...

Wtf? Hoe kunnen die winstons nou sneller gaan dan andere peuken? Ik koop bijna altijd winston, en merk nooit verschil als ik een keer een peukie van iemand anders heb (ook Lucky Strike).
s
safcaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
safca zei:
Veel vrienden roken L&M sigaretten. Heb zelf altijd het gevoel daar minstens 4 van te moeten roken wil ik enigszins het idee krijgen ook daadwerkelijk te roken.

Voor mij dus geen ander merk dan Marlboro. It's a fine brand! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

In beide zit evenveel nicotine, teer en CO.
Klik om te vergroten...
I know, heb dat toen is gecheckt. Zal wel tussen m'n oren zitten...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
safca zei:
Sublimo zei:
safca zei:
Veel vrienden roken L&M sigaretten. Heb zelf altijd het gevoel daar minstens 4 van te moeten roken wil ik enigszins het idee krijgen ook daadwerkelijk te roken.

Voor mij dus geen ander merk dan Marlboro. It's a fine brand! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

In beide zit evenveel nicotine, teer en CO.
Klik om te vergroten...
I know, heb dat toen is gecheckt. Zal wel tussen m'n oren zitten...
Klik om te vergroten...

Ja, waarschijnlijk. Het enige verschil dat ik tussen beide merken merk is de smaak.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Momenteel JPS.. :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marlboro op het moment en soms L&M. Maar rook niet zoveel(1-3 pakjes per week)
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#13
tigra en Lucky
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Chesterfield, al jaaarenlang.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Archibald zei:
tigra en Lucky
Klik om te vergroten...
:rock:

OT : tigra , lucky , goulaises blonde , pall mall.
Ik ga nu altijd voor pall mall omdat het veel goedkoper is hier.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Terug op me oude vertrouwde merk: WEST ....... oost west, west best :P
Maar tering, ik rook weer veel te veel de laatse tijd
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
WEST ....... oost west, west best :P
Klik om te vergroten...
Hahaaa, dat is wel brullen zeg. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
ik rook veel te veel sinds ik gestopt ben met blowen
Klik om te vergroten...

Effe aangepast wat voor mij naar toepassing is.
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind PallMall echt niet te doen.
Als ik cheape sigaretten koop, dan is het meestal Fortuna.

En op dit moment is het Marlboro, ik ben er niet zo'n grote fan van.
Maar een sloef voor 30euro kon ik niet laten liggen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Next vind ik nog één van de betere goedkope sigaretten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."