Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dan lees ik wel dat je het 'maar moet pletten' als je het wilt snuiven maar hoe krijg je in godesnaam zo'n pil (zonder het eerste omhulsel) geplet? Dat ding is heel hard. Het enige wat gebeurd is dat de zijdes die de tafel en het pletmateriaal raken een beetje plater worden."
"Flameon zei: Je schijnt van teveel pcm's nl ontzettend vele pijn te krijgen en een lugubere dood Klik om te vergroten... Door onfortuinlijke redenen (lang geleden met enkele aanleidingen) heb ervaren dat (te) veel pcm's je eerst soezig maken, je vind alles ok en je wordt erg slaperig. Als je dan eenmaal in slaap valt en je moet gewekt worden kan dit (in mijn geval) zeer moeilijk gaan (duur; 15 minuten). Ik ben toen naar mijn eigen bed gewaggeld en in slaap gevallen. De volgende ochtend, ik herinnerde me hier niks van, werd mij dit door mijn kamergenoten verteld. Te veel pcm's is dus een sterke afrader. Als je wilt spacen/snuiven/wat dan ook, neem dan gewoon speed en dergelijke. Pcm is voor pijn niet voor fun"
"Lucky Strike is wel nice voor de smaak, maar Fortuna is heeeeeel goedkoop (vergeleken met de andere prijzen) en het smaakt niet slecht ^^"
"Naar mijn mening was Mephedrone heel fijn. Ik vond het te vergelijken met mdma, maar je hebt het beter onder controle, je gevoelens worden niet zo uitbundig als dat mdma doet, maar je voelt je wel heel erg chill. We hebben het gecombineerd met wiet en hasj en dat gaat perfect. Je voelt je uberbokt maar toch zeer actief. Ook heb je de dag erna er geen last van qua hoofdpijn of triestheid. je bent alleen best moe (als je niet/ weinig hebt geslapen) en je kaken doen best wel pijn tijdens het eten (vooral als je tijdens het mephedrone gebruik veel met je kaken gaat spacen) het is heerlijk feest spul, voor feestjes thuis (met elkaar kletsen, beetje chillen en gekke dingen doen) en voor feestje uit (het is heerlijk om muziek door je lichaam te laten voelen en dan dansen hoe je je voelt ^^) ik vind het top spul."
"Een vriend vertelde me net dat ie mephedrone pillen had gekregen van iemand. Dit vond ik al een beetje vreemd want ik was nog nooit mephedrone pillen tegengekomen. Daarna zei hij dat ze in een stripverpakking zaten(zitten, i dont know). Hij moest het testen voor een vriendin van hem maar ik ben er niet zo zeker van. Heeft iemand hier vaker over gehoord?"
"ik ben zaterdag avond begonnen aan een antibiotica kuur tegen blaasontsteking. volgende week woensdag is deze afgelopen. Ik heb dan in totaal 15 gram antibiotica in 10 dagen achter de kiezen. Die donderdag daarna wilde ik graag lekker gaan trippen op Lsd. Alleen is dit wel zo handig? Of maak ik nu grote risico's? (het is niet de eerste keer )"
"Iris zei: Waarom vraagt u het dan ? Klik om te vergroten... dat het niet de eerste keer LSD is wel de eerste keer na een kuur @ gamezz bedankt!! Ik ga lekker genieten volgende week"
"het wordt kijken, de kuur is een dagje eerder afgelopen (rekenfout) Het is afwachten hoe ik me voel, ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Maar als het niet kan dan kan het niet..."
"Voor bijna 2 jaar ben ik samen met een grote schat van een jongen. Hij is echt heel lief alleen er is een probleem. Vanaf t begin van de relatie heeft ie gelogen over drugs en over de hoeveelheid die hij nam. En dan krijg ik het een dag, een week of zelfs een maand later te horen of te horen dat het compleet anders ging dan mij werd verteld. Meestal lekker laat zodat ik er niet wat van kon zeggen of boos worden. Vaak heb ik het hier met hem over gehad. Dat ik bezorgd om hem ben, dat snapt ie nog wel. Maar als ik vertel hoe ik me erdoor voel komt het niet door. Ik verlies hier langzaam mijn vertrouwen in hem. Want t blijft gebeuren. En niet alleen het vertrouwen ivm drugs gaat weg, doordat dit steeds weer opnieuw gebeurd weet ik soms ook niet of ie shit flikt met andere meisjes of dat ie iets verteld wat werkelijk gebeud is. En al die onzererheid wordt nu bijna te zwaar om allemaal aan te kunnen. Wat moet ik doen? Hoe moet ik het duidelijk maken?"
"hallo, Wat vrienden en ik gaan vanmiddag in het park atlantis truffels verorberen. Nu heb ik een keer truffels op, maar ik walg echt van de smaak . Ik lust ook geen walnoten en ik kon de smaak van de vorige truffels hier perfect me associëren. We wilden eerst thee ervan maken, maar daar hebben we geen tijd en geen plek om het te maken voor. Heeft iemand tips hoe je het het beste kan eten zonder dat je echt last hebt van de smaak? b.v. wat voor drinken of eten kan je het beste bij het eten van de truffels combineren?"