Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, wat heb je nodig en waar haal je het?

Lachgas, wat heb je nodig en waar haal je het?

42 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet iemand recent of ze dat nog verkope id makro?
S
Smiling toadLid
01-01-2024, 00:00
#2
True true, wij houden nou eenmaal van slagroom.
In dat geval zou ik wel graag willen weten waar je die gekocht hebt, yxes :grin:
T
TJMLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, 22,50 voor 100 patronen is een lachertje.
patronen bij de blokker halen zijn afzettersprijzen, verder zag ik de vraag of ze nog bij de makro verkochten. Patronen worden zowel bij de Makro en Sligro verkocht, altijd handig als je onverwachts 's avonds een slagroomtaart of iets dergelijks nodig hebt :grin: ! Anders zijn er ook gewoon nog genoeg sites op internet die in dozen van 50 verkopen...
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha :tearsofjoy:.

Gouwe ouwe tijden.. :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Truffelboy zei:
Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha :tearsofjoy:.

Gouwe ouwe tijden.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Truffelboy zei:
Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha :tearsofjoy:.

Gouwe ouwe tijden.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.
Klik om te vergroten...

En redelijk gevaarlijk. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
En een load of crap denk ik.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gaat over lachgas mensen, niet over stront.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
En een load of crap denk ik.
Klik om te vergroten...
+1.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
Het gaat over lachgas mensen, niet over stront.
Klik om te vergroten...
Oh.
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Aalpoepert zei:
Truffelboy zei:
Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha :tearsofjoy:.

Gouwe ouwe tijden.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.
Klik om te vergroten...

En redelijk gevaarlijk. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden :tearsofjoy:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Truffelboy zei:
Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zelfs dan is het nog gevaarlijk hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja oké, maar het was alsnog een gezellige middag :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Truffelboy zei:
Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Zelfs dan is het nog gevaarlijk hoor. :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
KoxBox zei:
En een load of crap denk ik.
Klik om te vergroten...
+1.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, zo deed ik het vroeger (ongeveer) ook. Lachgaspatroon vasthouden met een dikke sok, gaatje erin poeren met een mesje of schaar, en als er een gaatje in zit zet de ander razendsnel een ballon er over heen. Inderdaad nogal gevaarlijk en zeer onhandig, maar het kan wel.
K
KverlangenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Smiling toad zei:
yxes zei:
100 stuks voor €22,-? Das niiice :/
ik vind ze alleen voor
€22.95+€6,25= €29,20 Livebetter
€28,50+€6,50= €35,- Slagroompatronen
Berekend voor 2x 50 stuks

EDIT: Had de verkooppunten in eerste instantie verwijdert, maar aangezien de regel in bovenstaande posts ook niet wordt gehandhaafd dacht ik...f*** it :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Kijk ook eens naar de verzendkosten ed. Wij wilde vorige week bij slagroompatronen bestellen en betalen met ideal. Moest je extra betalen (€ 1,75) en zijn verzendkosten zijn ook hoger.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
voor mensen in vlaanderen in colruyt vind je het ook nog overal afdeling: kookspullen :rock:
damn wat rockt slagroom toch hard :rock:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat heb je nodig? Paypal.
Waar haal je het? Ebay.
Ik had het ook zo gedaan en het was netjes binnengekomen. Heulemaal uit Deutschland.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd alleen witte aanslag. Dat vind ik dan enigszins apart, omdat ik helemaal geen slagroom maak met mijn spuit.
Watten in de fles, waar zou ik die dan moeten laten? Gewoon in de fles stoppen of vast maken in het bovenstuk?
K
KverlangenLid
01-01-2024, 00:00
#20
De
Aalpoepert zei:
azgaza zei:
Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd alleen witte aanslag. Dat vind ik dan enigszins apart, omdat ik helemaal geen slagroom maak met mijn spuit.
Watten in de fles, waar zou ik die dan moeten laten? Gewoon in de fles stoppen of vast maken in het bovenstuk?
Klik om te vergroten...

De watten pluk je een beetje uit elkaar en doe je in het spuitmondje waar je de ballonnen opzet. Dit werkt ook geluiddempend..... Verder hebben wij met de patronen van Mosa (via www.livebetter.nl) bijna geen aanslag. In ieder geval niet de zwarte smeer die Azgaza beschrijft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."