#1
weet iemand recent of ze dat nog verkope id makro?

Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.Truffelboy zei:Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha.
Gouwe ouwe tijden..![]()
Aalpoepert zei:Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.Truffelboy zei:Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha.
Gouwe ouwe tijden..![]()

+1.KoxBox zei:En een load of crap denk ik.
Oh.Aalpoepert zei:Het gaat over lachgas mensen, niet over stront.
Sublimo zei:Aalpoepert zei:Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.Truffelboy zei:Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha.
Gouwe ouwe tijden..![]()
En redelijk gevaarlijk.![]()
Sublimo zei:Truffelboy zei:Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden![]()
Zelfs dan is het nog gevaarlijk hoor.![]()
Truffelboy zei:Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden![]()
Drientje zei:+1.KoxBox zei:En een load of crap denk ik.
Smiling toad zei:yxes zei:100 stuks voor €22,-? Das niiice :/
ik vind ze alleen voor
€22.95+€6,25= €29,20 Livebetter
€28,50+€6,50= €35,- Slagroompatronen
Berekend voor 2x 50 stuks
EDIT: Had de verkooppunten in eerste instantie verwijdert, maar aangezien de regel in bovenstaande posts ook niet wordt gehandhaafd dacht ik...f*** it![]()

Ik heb altijd alleen witte aanslag. Dat vind ik dan enigszins apart, omdat ik helemaal geen slagroom maak met mijn spuit.azgaza zei:Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
Aalpoepert zei:Ik heb altijd alleen witte aanslag. Dat vind ik dan enigszins apart, omdat ik helemaal geen slagroom maak met mijn spuit.azgaza zei:Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
Watten in de fles, waar zou ik die dan moeten laten? Gewoon in de fles stoppen of vast maken in het bovenstuk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."