#1
De
De watten pluk je een beetje uit elkaar en doe je in het spuitmondje waar je de ballonnen opzet. Dit werkt ook geluiddempend..... Verder hebben wij met de patronen van Mosa (via www.livebetter.nl) bijna geen aanslag. In ieder geval niet de zwarte smeer die Azgaza beschrijft.
Aalpoepert zei:Ik heb altijd alleen witte aanslag. Dat vind ik dan enigszins apart, omdat ik helemaal geen slagroom maak met mijn spuit.azgaza zei:Voor wie de aanslag in de spuit na het kraken van een flink aantal patronen relevant vind; die uit de blauw witte dozen van de makro zijn het schoonst en hebben na het kraken van 500 patronen nog geen aanslag, en die van slagroompatronen.nl al na 50-100 patronen. Gezien ik, en velen met mij, bij voorkeur geen / zo weinig mogelijk van die zwarte smeer in wil ademen raad ik mensen dan ook dat merk aan. Of watten in de fles, zijn mensen die beweren dat dat helpt.
Watten in de fles, waar zou ik die dan moeten laten? Gewoon in de fles stoppen of vast maken in het bovenstuk?
De watten pluk je een beetje uit elkaar en doe je in het spuitmondje waar je de ballonnen opzet. Dit werkt ook geluiddempend..... Verder hebben wij met de patronen van Mosa (via www.livebetter.nl) bijna geen aanslag. In ieder geval niet de zwarte smeer die Azgaza beschrijft.