#1
Blokker verkoopt ze al lang niet meer. Slagroompatronen.nl is een prima site en is voordeliger dan wapwinkelpascal828 zei:Bij de Blokker hebben ze lachgas-patronen. En anders op internet kopen.
Blokker verkoopt ze al lang niet meer. Slagroompatronen.nl is een prima site en is voordeliger dan wapwinkelpascal828 zei:Bij de Blokker hebben ze lachgas-patronen. En anders op internet kopen.
vode zei:weyoun22 zei:kijk wel uit met 2e hands slagroomspuiten.
Ik las van de week nog een tripreport van iemand waarbij de patroon gelanceerd werd tegen zijn oogkas aan en zijn schedel verbrijzelde.
Dat is een broodje aap denk ik hoor. Mijn vriend heeft mijn slagroomspuitdop een keer een beetje kapot gemaakt door dat patroon er omgekeerd in te doen () en er lomp op te kloppen, dus die dop was al niet meer zo stevig, toen we die dop een paar keer later weer gebruikten (het was tot toen goed gegaan) en mijn vriend de dop schroefde zodat het gas in de spuit zou gaan, werd dat patroon met een enorme snelheid door de dop gelanceerd en echt met ontieglijke snelheid een cm van mijn slaap tegen mijn hoofd aan gelanceerd.
Ik kan je zeggen dat dat een van de meest pijnlijke dingen was die ik heb meegemaakt want ik lag de komende minuten op de grond te jammeren want ik snapte er geen kloot van wat er net was gebeurd, maar een verbrijzelde schedel had ik niet.Het kan dus wel gebeuren dat zo'n dingen tegen je kop aan komt maar verbrijzelen? I don't think so.
![]()
Intoxication zei:weet iemand recent of ze dat nog verkope id makro?
Why the fuck heeft een site voor seks toys slagroompatronen in het assortiment?Kverlangen zei:Wij bestellen altijd bij http://www.livebetter.nl . De goedkoopste en de snelste, betalen met Ideal en volgende dag in huis. Verkopen nu ook de Mosa slagroomspuit, veel beter dan die van Kayser. Echt proberen waard
Drientje zei:En ik koop ze hier om de hoek. In een bakkerswinkeltje waar allerlei oude meuk tot het plafond staat opgestapeld... 12.50 euro voor 50st meen ik me te herinneren. Super chill.
yxes zei:blokker 10 voor 5 euro :P vandaag gehaald. sterker nog ben t nu aant gebruiken![]()
).Andyy zei:Sublimo zei:Je hebt een ballon nodig, slagroomspuit of cracker en cannisters. Alles kun je gewoon op internet kopen.
Er zijn echter ook nog sommige kookwinkels die cannisters met lachgas in verkopen, een slagroomspuit krijg je daar sowieso.
welke winkels?![]()
OnderDeEik zei:yxes zei:blokker 10 voor 5 euro :P vandaag gehaald. sterker nog ben t nu aant gebruiken![]()
Je bent knettergek, dat kan stukken goedkoper. Bij een zaak als de sligro heb je ze er bijv. 50 voor een prijs ergens tussen de 10 en 15 euro (been a while). Dan kan je bij wijze van spreken gewoon dubbel zoveel halen voor hetzelfde geld.
Then again, bij de blokker hoef je niet te wachten of een pasje te hebben om producten te kunnen halen (behalve misschien je pinpas).
yxes zei:was meer een opwelling :P verveeld me die middag en had net me cracker binnen. Heb er ondertusse 100 online besteld voor 25 euro (kon 22 zijn als die maat niet 2 keer in bestelling had geplaatst maargoed). En ja klopt is wel stuk duurder maja had zoiets ach wat the fuck 5 euro kanik me weer middagje vermaken. (~50min fzo :P). Bij de blokker moetje aan de kassa vragen, bij mij hadden ze het in een of anders kastje liggen die ze met een pasje moesten openen. En ik heb geen sligro of sligrovariant pasje helaas dus :P


Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.Truffelboy zei:Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha.
Gouwe ouwe tijden..![]()
Aalpoepert zei:Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb.Truffelboy zei:Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha.
Gouwe ouwe tijden..![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."