Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil eens iets anders proberen.

Wil eens iets anders proberen.

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep en Pilluhhhh, dopje G erbij, in een hoekje kruipen en dood gaan... Verder niks.

Kusje Biertjuh
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou zeggen, 2c-b.. Is iemand het daar met mij eens? Maar, kick eerst is af van die wiet. Er zijn nog vele drugs die veel verslavender zijn, vooral lichamelijk. Bovendien zal het afkicken van wiet je ook belonen! Je tolerantie verdwijnt, het bespaard geld en als jij de touwtjes in handen hebt kun je best weer is blowen, wat je dan een stuk beter zal voelen.

Hoe dan ook, ik ben hier niet om te beoordelen hoe jij met drugs om gaat. Veel mensen die beginnen met truffeltjes als ze iets willen voor het trippen maar lees je wel goed in over deze drug. Kennis is macht, vooral als het om psychedelica gaat. Grote kans dat je niet de tijd en/of plek heb om dit middel te gebruiken, maar dat moet je zelf maar uitzoeken. Als veel informatie over truffels zoekt dan zul je ook wel informatie vinden over de setting (de plek waar je tript) en hoe je die het beste kan aanpakken.

Nog even terug komen op je verslaving. Een verslaving heeft vaak wel een reden, je gebruikt een middel en blijft het gebruiken omdat het iets goed voor je goed. Dat betekend waarschijnlijk ook dat er iets gaande is wat jij zwaar kut vind. Om dan te gaan trippen is geen aanrader, zorg gewoon dat je helemaal lekker in je vel zit en geen drugs nodig hebt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Truffels van de smartshop?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je xtc te zwak vond dan heb je duidelijk niet genoeg genomen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Truffels van de smartshop?
Klik om te vergroten...

Inderdaag, ik zou voor truffels gaan of een opiaat, eens van alles proeven :sunglasses:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
Als je xtc te zwak vond dan heb je duidelijk niet genoeg genomen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad.

Of je hebt herbal xtc genomen. Dat stelt geen belg voor.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aalpoepert zei:
luchtigtoetje zei:
Als je xtc te zwak vond dan heb je duidelijk niet genoeg genomen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad.

Of je hebt herbal xtc genomen. Dat stelt geen belg voor.
Klik om te vergroten...
:grin: Goede woordkeuze
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#8
XTC zwak? Ik vind een redelijke dosis xtc sterker aanvoelen dan speed. 2 c-b lijkt me ook wel een leuke om te nemen, die staat in ieder geval ook op mijn lijstje :) Als je echt een sterke gevoel wilt ervaren moet je waarschijnlijk basecoke proberen of methamfetamine. Als je echt goed vaag wilt worden is PCP wel iets voor jou en anders is er altijd nog datura om de trip van je leven te hebben + het is nog gratis ook! :hearteyes: Succes in ieder geval!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Einstein zei:
Vergeet nootmuskaat niet :hearteyes:
En voor het geval er hier nog grapjassen langskomen die echt van plan waren datura, PCP, meth of nootmuskaat te gebruiken: doe het niet.
Klik om te vergroten...

Amen :P klinkt als zoeken naar een naald in een hooiberg in mijn oren. Zou voor trippen ook truffels of 2c-b, DMT (DMT misschien als al meer ervaring hebt best intens maar wel kort)of iets proberen wat ook niet een (te) lange werkingsduur heeft en met weinig beginnen, bijnemen kan altijd nog. Kan wel het hele alfabet uitspugen maar dat doet google al voor me :grin:
En zorg uiteraard voor een weegschaal ga niet 10mg met het blote oog even schatten, maar hoef ik vast niet te zeggen, MAAR better safe then sorry, is wat ik altijd zeg :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Effect?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vergeet nootmuskaat niet :hearteyes:
En voor het geval er hier nog grapjassen langskomen die echt van plan waren datura, PCP, meth of nootmuskaat te gebruiken: doe het niet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat hij niet meer gaat reageren. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat dit groot praat was.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daro-hoestcapsulles...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dr Gonzo zei:
Daro-hoestcapsulles...
Klik om te vergroten...

^dit, koop wel 2 doosjes, want van ééntje voel je niks (of amper, serieus).
Of koop beter Daro Hoestprikkeldempende tabletten voor kinderen, goedkoper dan de caps en werken sneller. Hier van heb je 3-4 nodig.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketamine

echt tripd
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beanhead zei:
Ketamine

echt tripd
Klik om te vergroten...

Ja laat hem zich gelijk voor de eerste keer een K-hole snuiven..Daaronder ga je niet trippen van keta, je wordt er alleen kankervaag van.

En je moet LACHGAS proberen! Dit is ideaal om een keer op een rustige manier dissociatie te ervaren :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn overige gedachten houd ik maar even achterwege die ik hier kan neerzetten...
maar ik zou ook zeggen 2C-B of evt. 2C-I al je langer wilt?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
DamienDope zei:
Dr Gonzo zei:
Daro-hoestcapsulles...
Klik om te vergroten...

^dit, koop wel 2 doosjes, want van ééntje voel je niks (of amper, serieus).
Of koop beter Daro Hoestprikkeldempende tabletten voor kinderen, goedkoper dan de caps en werken sneller. Hier van heb je 3-4 nodig.
Klik om te vergroten...
10 capsules en níet meer de eerste keer, anders geniet je er echt niet van, voor zover dat uberhoubt al kan...
R
RubaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo.

Ik wist niet juist waar ik dit bericht moest laten dus doe het maar hier.

Ik ben al een tijdje verslaafd aan wiet/hasj.Heb ook een keertje XTC geprobeerd maar vond het iets te "zwak". Maar ik wil eens iets anders proberen. Nog niet direct LSD of heroine, maar iets waar je toch bij tripd, maar niet te extreem. Wel dat is het juist, ik weet niet juist wat ik nu eens moet proberen...

Ik heb al over alle drugs een beetje zitten opzoeken maar ik zou echt niet weten wat te nemen.

Kan iemand mij verder helpen?


Groetjes :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."