#1
Pep en Pilluhhhh, dopje G erbij, in een hoekje kruipen en dood gaan... Verder niks.
Kusje Biertjuh
Kusje Biertjuh
cropp zei:Truffels van de smartshop?
Inderdaad.luchtigtoetje zei:Als je xtc te zwak vond dan heb je duidelijk niet genoeg genomen.
Aalpoepert zei:Inderdaad.luchtigtoetje zei:Als je xtc te zwak vond dan heb je duidelijk niet genoeg genomen.
Of je hebt herbal xtc genomen. Dat stelt geen belg voor.
Einstein zei:Vergeet nootmuskaat niet![]()
En voor het geval er hier nog grapjassen langskomen die echt van plan waren datura, PCP, meth of nootmuskaat te gebruiken: doe het niet.

Dr Gonzo zei:Daro-hoestcapsulles...
Beanhead zei:Ketamine
echt tripd
10 capsules en nÃet meer de eerste keer, anders geniet je er echt niet van, voor zover dat uberhoubt al kan...DamienDope zei:Dr Gonzo zei:Daro-hoestcapsulles...
^dit, koop wel 2 doosjes, want van ééntje voel je niks (of amper, serieus).
Of koop beter Daro Hoestprikkeldempende tabletten voor kinderen, goedkoper dan de caps en werken sneller. Hier van heb je 3-4 nodig.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."