Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor de voorlopige stop, en dan daarna vooral minder gebruiken dan afgelopen tijd het geval is geweest. - bankrekening - nachten wakker liggen - hyperventilatie aanvallen - de gewenning"
"idd, 22,50 voor 100 patronen is een lachertje. patronen bij de blokker halen zijn afzettersprijzen, verder zag ik de vraag of ze nog bij de makro verkochten. Patronen worden zowel bij de Makro en Sligro verkocht, altijd handig als je onverwachts 's avonds een slagroomtaart of iets dergelijks nodig hebt ! Anders zijn er ook gewoon nog genoeg sites op internet die in dozen van 50 verkopen..."
"Dagelijks gebruik is altijd risicovol, maar niet per definitie lichamelijk verslavend! Maar bij 6x 2,5ml per dag droppen lijkt mij teveel. Je kan het mijn inziens ook beter anders berekenen, hoeveel uur per dag is hij onder invloed van ghb? kijk 8/24 zal niet snel een lichamelijke verslaving optreden(naar wat ik zelf ondervonden heb; wat dus bij iedereen anders zal zijn + daarbij ben ik blij dat ik het niet meer in die mate gebruik), maar de kunst is dan om dat niet verder te laten uitbreiden. Bedenk wel dat je op dat punt van dagelijks gebruik per definitie wel al geestelijk verslaafd bent. Anders wil/hoef je dat niet in zo'n ritme te gebruiken als hij doet. Ik vind 6x2,5ml zeer risicovol gebruik, en vraag me dan ook af hoeveel uur per dag hij onder invloed is van de ghb? Ik denk dat er op termijn zeker een reële kans is op lichamelijke verslaving, in feite geef heb je dat net ook zelf al aangegeven door te zeggen dat hij voelde dat zijn lichaam ghb nodig heeft. Nog een vraagje, waarom 3 weken wel, en dan 2 weken niet? dan kun je net zo goed iedere week 2/3/4 dagen niet doen, lijkt mijn inziens veiliger."
"Coke, ghb en alcohol! Niets speciaals dus, alleen al dat geld aan coke wat weer uitgegeven is; naderhand altijd weer spijt van! maar goed, eigen schuld..."
"Jupiler & Hertog Jan Bavaria is ook wel goed weg te drinken."
"Het is wél mogelijk hoor. Stel, je pakt per 4 uur 3ml, ga dit langzaam afbouwen naar 2,5 ml per 4 uur. En zo door, je zou bijv ook kunnen beginnen met 1,5ml per 2 uur. en dan proberen terug te gaan naar 1ml per 2 uur, en ga verder met afbouwen als je lichaam daarvoor klaar is. Drink ondertussen absoluut geen alcohol, en blijf zeer gedisciplineerd aan je afbouwen volhouden. Neem nooit iets extra's want dan ben je binnen no-time terug bij af. That all said, het veiligste is gewoon de opties van de mensen hierboven gebruiken. Wie zich brand, moet ook maar op de blaren zitten..."
"1 amfetamine, op zijn tijd altijd lekker --> crash is zwaar klote; lees: te erg. 2 wiet, veel te lamme uitwerking op mij. 3 alcohol, behoeft verder geen uitleg voor de rest niet echt "slechte" drugs, natuurlijk in ogenschouw nemend dat het allemaal schadelijk is."
"Ghb, gbl, pep, coke, bier, nicotine & lachgas."