#1
We maken geen topics popje.
Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Drientje zei:We maken geen topics popje.
Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Ik ben er inderdaad wel voor om de sticky's in het boek (uitgebreider) te verwerkenPetrovic zei:Er staan al sticky topics bij verschillende subforums (speed, ketamine, MDMA etc). Dan kan je beter die topics aanvullen en topics maken over substanties die er niet zijn.
Of willen julie één sticky met alle drugs erin (die zin klinkt leuk)?
Right. Is het dan niet verstandig om naar een uitgever te zoeken die wel wat ziet in dat boek? Voor DF snap ik het, maar een boek. Internet is een veel toegankelijkere media voor mensen met interesse in drugs.Drientje zei:We maken geen topics popje.
Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Petrovic zei:Excuses, ben vandaag wat te lui om heel het topic door te lezen.
Petrovic zei:Right. Is het dan niet verstandig om naar een uitgever te zoeken die wel wat ziet in dat boek? Voor DF snap ik het, maar een boek. Internet is een veel toegankelijkere media voor mensen met interesse in drugs.Drientje zei:We maken geen topics popje.
Het wordt een boek. Gewoon old skool met papier en een cover enzo.
Lijkt me wel grappig dat die kankermongolen eerder een boek hebben dan DE MAN.![]()
Dreuge zei:Wel een grappig idee, maar hoe meer mensen mee schrijven, hoe moeilijker het word. Dan moet 1 iemand op het eind alles veranderen in dezelfde schrijfstijl, lijkt me geen leuke taak :P
goed idee trouwens. Ik zal wel een stukje schrijven over zolpidemtartraat Sublimo zei:Alles moet objectief geschreven worden met objectieve informatie. Dus niet vanuit jouw ervaring.
. Begrijp me niet verkeerd, ik vind 't een geweldig idee maar wellicht is het niet uitvoerbaar in de perfecte vorm als je dat je hoopt. Aan de andere kant, dat is natuurlijk de reden waarom er altijd een disclaimer staat bij dat soort boeken :P.Sublimo zei:Tuurlijk gaan er fouten in staan en is het niet 100 % objectief. Dat is normaal.![]()
Ik zoek ook overal waar ik kan naar informatie. Informatie vergelijken helpt ook al.
En we zijn met meerdere, ik ga de rest ook doorlezen hoor, zelf kijk ik ook vaker over dingen heen. Iemand anders valt dat op. Daarom is het ook zo handig dat we met veel mensen zijn.![]()
oké dat wou ik even weten, dan zal ik binnenkort maar is aan 't werk gaan en zolpidem tot in de Aalpoepert zei:Willen mensen trouwens even denken aan bronvermelding bij het opzoeken van informatie? Volgens mij moet je dat namelijk kunnen verantwoorden en anders lijkt het me wel zo netjes.
Iedereen zit nog met massa's vragen, time will tell.Dubbr zei:Eén vraag, krijg ik een PM o.i.d? Of moet ik het zelf gaan zoeken in het subforum (dat er nog niet is maar zeer waarschijnlijk zal komen). Of is het nog helemaal niet duidelijk hoe dit alles gaat gebeuren en moet eerst het boek geschreven worden? :P Vragen, vragen..

Sublimo zei:W.F.L. zei:Maar stond er geen goede informatie over in Uit Je Bol dan? Aangezien die schrijfster zelf verslaafd was schijnbaar.
De reden dat we hiermee begonnen zijn is omdat we Uit Je Bol niet goed genoeg vonden.
En het wordt voornamelijk een objectief boek, met een klein deel over ervaringen. Als ik je nodig heb... I know were to look for you !![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."