Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop 5 slechtste drugs

Top 5 slechtste drugs

89 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
1)Alcohol
2)wiet+alcohol :P
3)Paddo's (ich liebe paddo's maar ben er al een paar keer goed fout op gegaan, blijft een van men favo drugs)

voor de rest geen slechte ervaringen
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangepast:

- Pep. (tja de kater he.. )
- Alcohol. (kater vind ik minder erg en duurt maar kort bij mij.)
- LSA. (was 1 lange kots trip verder niets.. :rolleyes: )

:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Behalve mCPP. :angry:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Behalve mCPP. :angry:
Klik om te vergroten...

Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.

:)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Behalve mCPP. :angry:
Klik om te vergroten...

Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.

:)
Klik om te vergroten...
Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ShitsFuckedUp zei:
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
.
Klik om te vergroten...

Ik had dus het zelfde met LSA, eerst uren niets gevoeld.. Toen uiteindelijk lag ik in me bed en uit het niets ineens ziekelijk lopen kotsen(in de wcpot gelukkig) maar totaal geen effect of iets gevoeld. Vaage shit.

KoxBox zei:
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Behalve mCPP. :angry:
Klik om te vergroten...

Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.

:)
Klik om te vergroten...
Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen. :grin:
Klik om te vergroten...

Oke keep up the good work!! :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
pep is een van de lekkerste en achteraf 1 van de vieste
alcohol is een van de lekkerste maar is moeilijk in te schatten wanneer je laatste drankje is dat je egt lekker bezopen bent en wanneer je te bezopen bent
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#8
1.DXM, was zo eigenwijs om op het 2e plateau beginnen en had daar de nodige dosis voor genomen, maar ik ben dus 1 van de 9 mensen die daar allergisch voor is, en DAMN het leek net of me kop ging ontploffen, zo rood, zo dik!
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heroine
meth
meth
meth
meth


De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ye liever een trek DMT :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
Klik om te vergroten...


ja dat is bij mij ook hetgene waarom ik geen lsd meer gebruik, 12 uur trippen is toch wat lang
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...
Wa dachte van nen trek op u moileu? :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Ye liever een trek DMT :grin:
Klik om te vergroten...

Een hijsje dmt en als je in de comedown zit een ballon lachgas, echt een dikke aanrader!!
Knal je zo weer voor 10 minuten de DMT matrix in!
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
1: alcohol: wist niet meer wat ik deed, ongelofelijk misselijk, black-out de dag erna...
2: butaan gas: wist nie meer wat ik deed, dromerig, slaperig, slecht in mn kop!
3: tabac: verslavend... (gestopt met sigaretten) only weed :stoned:

-peace- :stoned:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. mcPP, was echt kut... (Nuja, hoogstwaarschijnlijk mcPP, is natuurlijk niet getest)
2. Ketamine. Vond ik echt niks aan. Ik was compleet verward en dan niet het goede/grappige soort verward, alles smaakte goor en muziek werd er niet beter door.
3. LSA, geldverspilling. Heb ik helemaal niks van gevoeld.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
sjaak herremans zei:
2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)
Klik om te vergroten...

geen problemen mee.
Zit nu op MDMA kristallen te wauzen, en dat voelt voor mij hetzelfde als een halve pil met MCPP, ik heb het idee dat ik redelijk tolerant ben voor dt spul.
mijn mten kunnen er echt niet tegen, wel voordelig als zij slechte pillen hebben, dan krijg ik ze alsnog voor gratis :)

Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Peertje zei:
Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...
Klik om te vergroten...

Ik kreeg meteen zin om XTC te gebruiken.

Maar ik ben zo brak naar de fucking HELL klote, dat ik lekker ga slapen.

:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heroïne, veel te gevaarlijk qua verslaving-risico.
Meth-Amfetamine, duidelijk
mCPP, troep, ook in lage dosering.
Alcohol, meest nutteloze wat er is, imo.
Nicotine, oh zo verslavend.

Alles in onlogische volgorde.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. MCCP
Alleen maar van gekotst.
2. Speed.
Ik krijg er een opgeblazen gevoel van, word chagrijnig en ik kak in.
3. GHB
Te vaak op out gegaan en de meest vreselijke dingen bleken gebeurd.
4. Cocaïne
Ik krijg er ook een opgeblazen gevoel van en word er heel melodramatisch van.
5. Mephedrone.
Als je xtc slikt dan krijg ik altijd in het eerste half uur een beetje een lichte misselijkheid en niet echt aangenaam gevoel. Nou dat heb ik dan 4/5 uur lang als ik Mephedrone heb geslikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."