#1
Nee ![:tearsofjoy:]()
Ja, jij zei al dat je het niet weet. Maar de rest..W.F.L. zei:
Exceptional Insight zei:Wow, jullie houden dat ook serieus bij?
Xeloc zei:Die ene keer dat ik naar de shop ga... kan ik wel onthouden ja.
Oja heeft ie wat aan.DamienDope zei:Wiet: Veel te veel
Hasj: Niet bijzonder veel
Tabak: Normale hoeveelheid voor een verslaafde.
Hard: Hou ik niet bij, maar het is niet veel.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."