#1
Ik heb juist Blow gekocht voor 4 euro ![:)]()
hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt
hopelijk heb ik een goede keuze gemaakt
flash kieke zei:Maar wie kan er mij meer vertellen over die baby? Hoe het komt dat het dood is gegaan en zo..... Liefst in detaile. x)
Frisko zei:ga vanaaf thirteen hier kijken,traffic heb ik ook nog liggen...
iemand die thirteen al gezien heeft,staat ook op dat ut over drugs gaat...![]()
nb_killer zei:Films die drugs als main theme hebben:
De beste uiteraard:
Blow, trainspotting, Fear and loathing, requiem for a dream, human traffic
Drugstore Cowboy is ook vrij goed, Groove en the basketball diaries zijn ook okay.
Christiane F. vond ik maar zozo, daar het boek echt veel beter is. Nuja, de film is desondanks nog steeds een kijkje waard hoor
Naked Lunch en Layer Cake wil ik zeker nog eens zien. Ik denk dat ik wel goede films kan verwachten.
Verder zag ik ook: spun, rave en the acid house en ik vond ze allemaal niet echt schitterend.
(Lord of war) gaat niet over de drugs, maar raad ik ook sterk aan; hij handelt over wapenhandel, en er komt ook cocaïnehandel en -gebruik in voor. Met Nicholas Cage en die kerel van Requiem for a dream.
billy zei:verder vind ik Alice in Wonderland ook een goeie, als kinderfilm leuk, maar als de sherpe druggy ziet er genoeg verwijzingen naar drugs in....
de scherpe drugsgebruiker ziet genoeg verwijzingen naar drugs in de film bedoel ik hiermee... sorry ben stoned...
Skippy zei:christiane f. was erg indrukwekkend ... heroine is kut!
Deranged zei:Niemand heeft Traffic gezien?![]()
Frisko zei:iemand layer cake gezien???
film over mdma pillen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."