#1
Spum iSs echt super vette film maar je moet m wel heel goed kijken
andrs snap je er geen snars van (vooral int begin!)

andrs snap je er geen snars van (vooral int begin!)



vode zei:Ik heb wel even het hele topic doorgespit, maar ik ken weinig films, zeker drugfilms.
Nou ga ik binnenkort een vriendin eerste keer X laten proberen, en ze wilde graag een bijpassende film. Liefst een drugsfilm. Nou kan ik wel leuke namen hier uit dit topic gaan huren, maar ze wilt heel graag een vrolijke film, geen depri.
Nou leek Human Traffic me wel leuk, maar zijn er nog aanraders voor humoristische drugsfilms?
de 1e keer dat ik X deed was met 6 mensen thuis, er stond een film aan .. maar niets van gezien, of kleine stukjes in ieder geval.. maar er is niks mis met bankhangen op de X hoor .. heerlijk zelfs! maar verwacht niet dat je de film ook maar een klein beetje gaat volgenvode zei:DreamWeaver zei:Je wilt een film kijken terwijl ze de eerste keer aan de X gaat? Jezus, neem haar mee naar een groot feest met veel mensen en dansbare muziek. Knuffelen maar!![]()
![]()
De eerste keer is magisch![]()
Ja, zei ik d'r ook al. maar ze is nog een beetje terughoudend over drugs en bang om het meteen op een groot feest te doen. Naja, dat kan ik snappen, dus doen we het nu zo, en de volgende keer neem ik d'r mee naar een huge party.![]()
DreamWeaver zei:Net layer cake gekeken, wel vette film alleen het einde is zo jammerEn er zitten wat slordigheidjes in (let maar eens op de prijs van de pillen).
davie zei:DreamWeaver zei:Net layer cake gekeken, wel vette film alleen het einde is zo jammerEn er zitten wat slordigheidjes in (let maar eens op de prijs van de pillen).
Wel vette film. Maar hoeveel kosten die pillen dan? eigenlijk niet opgelet is al weer ff geleden dat ik die zag. XTC is trouwens een hollands product dus de prijs kan verschillend zijn. Een grammetje coke kost ook niks in columbia.
Ik vind London ook wel een relaxte film. Laatst ook human traffic en spun gekeken. Vind die ook wel goed.

DreamWeaver zei:davie zei:DreamWeaver zei:Net layer cake gekeken, wel vette film alleen het einde is zo jammerEn er zitten wat slordigheidjes in (let maar eens op de prijs van de pillen).
Wel vette film. Maar hoeveel kosten die pillen dan? eigenlijk niet opgelet is al weer ff geleden dat ik die zag. XTC is trouwens een hollands product dus de prijs kan verschillend zijn. Een grammetje coke kost ook niks in columbia.
Ik vind London ook wel een relaxte film. Laatst ook human traffic en spun gekeken. Vind die ook wel goed.
Een van die gasten wil 5 mil pond hebben voor 1 mil pillenAls ik 7 euro per pil verdien op 1 miljoen pillen zwem ik ze desnoods persoonlijk het kanaal over. De straatprijs ligt daar inderdaad iets hoger, omdat het allemaal wat kleinschaliger is, plus natuurlijk transportkosten (minimaal 1 extra middleman, die ook een beetje winst wil).
Everio zei:weet nie of die al genoemd is? maaruh: 21 grams (duitse film)
Everio zei:weet nie of die al genoemd is? maaruh: 21 grams (duitse film)
Blow ownt TE hard![]()
Fishhead07 zei:Everio zei:weet nie of die al genoemd is? maaruh: 21 grams (duitse film)
Blow ownt TE hard![]()
Zeker een harde film. Blijg het een kut einde vindenMaar wel een geniaal mooie film met een goed verhaal
maarja kan ook neit anders met zulke helden bij elkaar
net zoals scarface enzo
![]()
![]()
![]()
nicolai zei:ik noem even wat goede films op.
pulp fiction
scarface
casino
one perfect day
baseball diary`s
trainspotting
reqieum for a dream
blow
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."