#1
Exceptional Insight zei:Hoe heet jij eigenlijk? Moonbeam? Candy Apple? Of gewoon Star?
Exceptional Insight zei:Hoe heet jij eigenlijk? Moonbeam? Candy Apple? Of gewoon Star?
HoneyC zei:btw. miss kan je een keer je ma filmen en laten zie hoe belachelijk ze zich gedraagt of doet.

Welhallodaar zei:Dit is niet grappig
Dit is wel grappig, hoor.Welhallodaar zei:van die gekke gabber muziek voor dementen. als een soort techno maar dan met fluiten.
Angramar Temenos zei:Dus je moeder is een zweverige kuthippie? (sorry insidejoke :P)
Welhallodaar zei:Dit is niet grappig
Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Precies.De Sjeik zei:Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Hahaha ik zie het al helemaal voor me![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."