Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn moeder is 50 plusser maar gebruikt sterk spul

Mijn moeder is 50 plusser maar gebruikt sterk spul

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welhallodaar zei:
Dit is niet grappig
Klik om te vergroten...

Maar wat verwacht je dan als je dit hier post. Een appart verhaal over je moeder wat uieindelijk nergens op neer komt? Dat mensen concertkaartjes gaan verkopen op ebay?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had hogere verwachtingingen toen ik de titel zag :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Best grappig. :grin:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha sorry, kvond het ook zéér lachwekkend!

Ik ken dat, een maat van me heeft ook zo een moeder met een winkeltje waar ze allemaal 'helende' productjes verkoopt. Ze kan er ook echt haar mond niet over houden. Jouw moeder gaat wel ver als ze zegt dat je een panter was :grin: . Tja, accepteren tot je het huis uit bent zeker?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat nog veel verder als dat ik heb al meerdere helende sessies gehad met mensen. Waarbij ik me ogen moest dichtdoen en moest zeggen wat voor dingen er door mij heen ging enzo. Terwijl die mensen in werkelijkheid dat waarschijnlijk helemaal niet mogen doen. Ook gaat mijn zusje naar een diëtist waarbij ze kijken of je voedingsstoffen nodig hebt om gezond te kunnen leven. Maar dit is oplichterij maar mijn moeder gelooft dit. Nu moet mijn zusje medicijnen slikken en groene drap en allemaal pillen terwijl ze pillen en vloeibare drap krijgt van mensen die helemaal geen medicijnen mogen geven. Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Klik om te vergroten...

Hahaha ik zie het al helemaal voor me :tearsofjoy:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Sjeik zei:
Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Klik om te vergroten...

Hahaha ik zie het al helemaal voor me :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Precies.

Ik weet dat het voor jou een serieuze zaak is. Maar je hebt me aan het lachen gemaakt, voor het eerst op deze donkere dag (bedankt daarvoor)...heerlijk, 'Rainbowdeer.' :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."