#1
Ik heb wel wat gebruikers om me heen die redelijk flippen als ik zeg dat ik trippen de shit vind. Die vinden dat super gevaarlijk en belachelijk blablabla.
Fool zei:Ja, dat is iedereen zijn eigen keus. Ik snap echter wel dat je vrienden het niet fijn vinden als jij drugs gebruikt tijdens het uitgaan met hun, feit blijft dat je dan vaak in een andere 'vibe' zit en ik snap heel goed dat ze dat vervelend kunnen vinden.![]()
Ik was ook vrij open over mijn drugsgebruik tegenover de meeste mensen, vooral om ze (te proberen) duidelijk te maken dat mijn leven gewoon normaal doorgaat en omdat ik vind dat verzwijgen (liegen over gebruik) een teken van verslaving is. Maar ook omdat ik vind dat sommige mensen zichzelf tekort doen door te bekrompen te zijn, niet dat ik mensen aan drugs wilden helpen, maar meer dat de meeste mensen in het begin van hun leven een bepaalde visie over sommige dingen ontwikkelen en daar de rest van hun leven star aan vasthouden hoe overtuigend het tegenbewijs ook is.roll-up zei:Hallo,
Ik had de vraag hoe jullie omgaan met vrienden en drugs.
Ik personelijk vind drugs ontzettend intressant en ook leuk om te doen (op zijn tijd).
Maar een van mijn beste vrienden is 100% tegen drugs.
Hij is er heel erg op tegen als ik mijn 'avonturen' vertel en hoewel onze vriendschap goed is komt het onderwerp vaak ten sprake en ben bang dat dit vroeg of laat onze vriendschap zou kunnen einigen.
Hij ziet drugs als een ontzettend slecht iets,
Hoewel ik hem vaak probeer te overtuigen dat als je er verandwoordelijk mee omgaat de kans heel klein is dat je in de goot eindigd .
Ook laat ik hem wel eens trip reports lezen van deze site maar dat maakt allemaal niks uit,
Maar hoe gaan jullie er mee om? want ik vind het wel echt vervelend want soms als ik gebruik schiet de gedachte nog wel eens omhoog van, Tja zoveel mensen in mijn omgeving zijn er op tegen en nu terleurstel ik ze eigelijk allemaal. Omdat het voor mij geweldig is. party drugs omdat alles dan geweldig is. En de wat rustigere drugs om even heerlijk tot mezelf te komen.
Maar voor zoveel mensen is het gewoon een zwart gevaarlijk iets.
wordt gebruikt weet ik er gewoon niks zinnigs op te zeggen. Hele discussie valt dood...Je hebt toch geen drugs nodig om een leuke avond te hebben
Susanne zei:Ik zeg niks en ik ga huilen in een hoekje
wordt gebruikt weet ik er gewoon niks zinnigs op te zeggen. Hele discussie valt dood...Je hebt toch geen drugs nodig om een leuke avond te hebben
Fool zei:Dan zeg ik ook 'Klopt, dat heb ik ook niet nodig, soms maakt het het alleen net wat leuker.'![]()
Haardroger zei:Heb het ook wel eens geprobeerd om een discussie aan te gaan met 'vastgelovige mensen'...
Geen succes.
Zodrawordt gebruikt weet ik er gewoon niks zinnigs op te zeggen. Hele discussie valt dood...Je hebt toch geen drugs nodig om een leuke avond te hebben
'Dan mis je toch echt iets in je leven' is ook echt een dooddoener...
SmartieAndMe zei:oh ik vind dat heerlijk, zodra mensen dat zeggen gaan bij mij alle rateltjes rinkelen en komen de argumenten automatisch naar boven stromen. Ik heb heel veel geduld wat discussies betreft. Het komt er dus eigenlijk bijna altijd op neer dat de ander het zat raakt en opgeeft![]()
Mijn tijd niet waard om ze te overtuigen :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."