Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb gisteren meerdere lachgascapsulletjes gedaan , maar ik heb nu last van vermoeidheid als ik rechtsta of rondloop , ben ook niet zo aandachtig ... is dit normaal ? gaat het over gaan of heb ik een serieus probleem vast ?"
"Hallo beste mensen , Ik heb gisteren 5 lachgas capsulletjes gedaan. ( niet tesamen maar appart natuurlijk) nu dit vondt ik een hele fijne ervaring maar... Nu heb ik last van een druk op mijn hoofd en moeheid die opduik als ik allesbehalve ergens lig. Is dit normaal , gaat dit effect weggaan ? heb ik iets ergs voor ? Ik begin me een beetje zorgen te maken ! Bedankt voor jullie hulp !"
"owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ?"
"W0ut zei: Vraagje: Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt?? Thanks. Klik om te vergroten... hey bedankt om te antwoorden , ik heb er acht fzo gedaan toen. Maar blijkt dat het normaal is voor eerste keer anyway ik dacht dat je van hasj/wiet en lachgas gaat hallucineren. Dus denk tog wel dat het effect harder is dan als je alleen lachgas zou doen ! ^^ good luck !"