Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Staat toch echt tussen haakje (N2O) en dan de 2 klein laag geschreven. Het is ook het zelfde doosje met 50 patronen die afgebeeld staat op pagine 2 van dit topic."
"Nou van die tong moet je maar een proberen als jij ook weer aan het trippen bent. En laat me dan nog even wat je er van vond ? Echt heel apart gevoel. Bedankt voor je tip zal nog wel even wachten (wat moeilijk zal zijn) en dan kijken als ik weer zo geweldig kan gaan trippen :P"
"lees mij stukje maar over white widow. Dacht dat het bij mij ook niet werkte. Gewoon een pure joint draaien (0,5 gram) bv. van white widow. En dan GOED innaleren en geloof me na een halve joint ga je hem echt wel voelen ik ging er heerlijk op spacen Ben wel benieuwd als het nu wel lukt. Succes"
"Heb ook poppers in me ijskast staan maar gebruik deze alleen als ik XTC op heb of heb geblowd. Want als je dan even aan de poppers snuift voel je alles weer lekker opkomen. Dat is echt heel lekker. Voor de rest is poppers niks zou het nooit zo maar gebruiken. Maar in combinatie heerlijk !!! Haal je echt het gevoel terug van wat je hebt gebruikt."
"Gewoon thuis !!"
"Heb sinds kort ook ghb ingeslagen maar nu heb ik het volgende probleem. Ik voel er helemaal niks van ja slaperig Ben eerst begonnen met 3 ml en na een uur weer 3 ml maar niks van gevoelt. Paar dagen later 3,5 ml en na een uur 2 ml maar weer niks. Gisteren begonnen met 4 ml en na een uur 3 ml maar weer helemaal niks JA WERD SLAPERIG ben toen ook als in blok in slaap gevallen in me bed want was al 01.00 uur en had geen zin meer in te wachten. Heb die nacht wel lekker geslapen Maar wat moet je nu voelen van GHB lees overal dat je er praterig van wordt en super geil en niet kan stil zitten. Maar heb dus totaal niks gevoelt. Ik ben wel terug gegaan en mijn leverancier zegt dat hij het zelf ook gebruikt en perfect werkt hij neemt het altijd na een pilletje of kristallen. Ik ben zelf 1.82 en week 69 kg dus toch niet echt een zwaargewicht. Wie heeft er een tip ?? en kan mij vertellen wat je hoort te voelen ??"
"Ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen zich voelen de dag nadat ze XTC hebben geslikt. Ik heb zaterdag zelf weer 1 capsule geslikt met kristallen (166 mg). Maar ik voel me de volgende dag echt beroerd. - super droge mond hele tijd - pijn in me kaken - hele dag misselijk - nergens zin in - totaal geen honger ook geen zin om te eten Het is nu maandagochtend en nu pas voel ik me beter en kan ook iets eten. Wat kan ik nu doen om de kater minder te maken. Want elke keer deze bijverschijnsel krijg ik haast de neiging om geen XTC meer te gebruiken. Terwijl het gevoel zelf zo lekker is alleen de dag erna Lees eigenlijk weinig in dit topic hoe andere zich de dag erna voelen. Ben dus heel erg benieuwd hoe andere zich de dag erna voelen. Hoor ook wel eens van mensen dat ze de volgende dag helemaal nergens last van hebben zeker als ze kristallen slikken. Nee helaas geldt dit niet voor mij."
"Net slagroom patronen gehaald van het merk Slimresto inhoud 10 cm3 (8gr) pure stikstofdioxide (N2O) meteen even geprobeerd maar voel er niet veel van WAT DOE IK VERKEERD ? En zijn dit wel de goede patronen ?"
"Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O) N2O= toch lachgas ??? Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop."
"Hmmm moet het toch eerst zeker weten voordat ik zo iets doe. Straks zijn het toch de verkeerde en dan........ ontploffen me longen Smaakte trouwens niet verkeerd en voelde heeeeeeeeeel licht iets maar niet wat hier allemaal beschreven staat vandaar dat ik vroeg doe ik iets verkeers of belangrijkste zijn het de goede patronen."