Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. xtc 2. ritalin 3. wiet"
"je kunt concerta bijna niet snuiven, de pil is vrijwel onbreekbaar, de beste manier om hem open te maken is de pil voor 3 seconden in de magnetron, dan met een scherp mesje de buitenkant eraf halen (de 'coating' bevat 22% van de mg's, het smaakt heel vies maar het is zonde om het weg te gooien) dan is er een soort gel laag, haal dat eraf. nu zie je 3 delen (wit, geel en bruin) het witte en gele deel zit de methylfenidaat in, het bruine deel zorgt ervoor dat het geleidelijk in je lichaam komt. gooi het bruine deel weg. stop het witte en gele deel in een papiertje en stamp het fijn. en je kunt het snuiven!"
"Ik ben 15 jaar, ik zit in klas 2 vmbo-t en zit helaas in een depressie, ik heb geen ADD/ADHD. Ik vind het super chill om ritalin te nemen. Ik heb voor het eerst ritalin van een vriend gekregen op school en ik wist meteen dat ik dat echt ge-wel-dig spul vind, ik kon me 1000x beter concentreren en ik voelde me eindelijk weer vrolijker(ik voel me bijna nooit zo) en dat gaf me een enorm goed gevoel. sindsdien heb ik het een paar keer vaker genomen en toen wist ik zeker dat dit middeltje me echt kon helpen, echt een wondermiddel! ik ben toen naar mn psychiater gegaan en heb gezegd dat ik dat graag wilde proberen, ik zit nu 2 weken in een proeftijd en ben zeker niet van plan om te stoppen. ik heb net ook 20mg gehad, en het werkt voor mij echt als een soort speed, ik ben er heel erg blij mee de voordelen hiervan vind ik: ik kan eindelijk mn gang gaan op school ik voel me veeel gelukkiger! ik ben compleet gestopt met blowen (heb ik meer dan een jaar gedaan), ik vind het gewoon niet meer nodig dankzij de ritalin. ik zou jullie mening ook wel willen horen over ritalin."
"Als je vaak achter elkaar XTC gebruikt word het serotonine minder en het dopamine meer ik weet niet precies hoe dat bij 4fmp werkt"
"Ik merk dat het nu is uitgewerkt en ik zit nu echt in een enorme dip, nu voel ik me dus het tegenovergestelde als wat ik eerder stuurde Ik weet eigenlijk niet of ik er nu verslaafd aan ben of dat ik me gewoon heel graag beter wil voelen.. ik heb wel echt het gevoel dat ik hard drugs gebruik en vind het dus inderdaad ook heel raar dat dit zo vaak word voorgeschreven.."
"Re: Ooit een overdosis gehad of meegemaakt met een vrind(in) Ik was met een vriend en we hadden 3 xtc pillen samen dus allebei 1,5 en hadden de hele nacht dus we dachten we doen elke 4/5 uur een halve na het 2de halfje zag ik overal soldaten rondlopen en mensen die er niet waren en mensen die met geweren op me richten en allemaal mensen die in bomen klommen en allemaal tassen en sleutels in bomen hangen maar het kwam dus omdat ik te veel had gehad heb sindsdien geen xtc meer gedaan"
"hey, ik ben 15 jaar en heb helemaal geen ervaring met tripmiddelen over een paar dagen gaan een paar vrienden van me LSA doen nu vroegen ze mij of ik tripsitter wilde zijn alleen ik heb geen ervaring met het middel.. misschien hebben jullie een paar tips voor me"
"Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met tripmiddelen en ook niet met tripsitten.. dus ik heb besloten het niet te doen."
"wie: ik en een vriend wat: 3 oranje wifi's 220+ mg (allebei 1,5) waar: een park Het was meer dan 3 maanden na onze laatste keer xtc en we wilden weer xtc gaan doen dus we hadden het zo geregeld dat we de hele nacht weg konden blijven. het was 7 uur s' avonds en onze dealer reageerde niet, we waren meer dan een uur bezig geweest om hem te bereiken toen hadden we bedacht dat we eerst ff een paar flesjes water gingen halen en een joint gaan roken (santa) en na een half uurtje reageerde de dealer toch en hadden we het geregeld dus stoned hadden we onze eerste halve genomen (we waren allebei 15 jaar dus een halfje was genoeg) na een tijdje voelden we het eerste effect gewoon praten over hoe goed bevriend we met elkaar waren toen na een paar uur nog een halve toen zijn we naar een park toe gefietst dus we lopen een stukje en ineens schrikken we allebei echt super erg we zagen dus allebei 3 soldaten achter elkaar zitten (het was een hallucinatie, we vinden het nog steeds raar dat we allebei precies hetzelfde zagen) dus wij sluipen de andere kant op en ineens zaten dus overal soldaten, echt overal maar als we er naartoe liepen verdwenen ze en zo ging dat een paar uur door het was echt heel raar we wisten allebei niet dat je van xtc kon gaan hallucineren. dus we dachten allebei dat we misschien verkeerde pillen hadden gekregen maar toen de laatste halve wel genomen maar daar voelden we niks van (het was toen alweer ochtend) toen nog half strak maar brak tegelijk bij de mcdonalds gezeten voor n ontbijt(het was helemaal niet chill haha) dus we hadden of verkeerde pillen of het kwam door de wiet of we hadden te veel, we hebben nog steeds geen idee.."
"ik heb het wel over de hele nacht verspreid dus niet in 1x 330mg en ik ben er zelf ook wel een beetje van geschrokken en heb nu ook al bijna 1 jaar niks gebruikt."