#1
Iemand anders toevallig nog een interessante upper/downer combinatie met dexamfetamine en alcohol? Of een upper die ik hier nog niet voorbij heb zien komen.
JMThomas zei:Ik las dat ook best wel wat mensen lichte dosissen mdma met 2c-b combineren. Een lichte dosis 2c-b geeft niet/nauwelijks psychedelische effecten maar wel het euforische gevoel van mdma. Van 2c-b hou je vrijwel geen kater over en een lichte dosis mdma geeft een lichtere kater, een veel lichtere kater dus dan wanneer je 'alleen mdma' gebruikt.
Een 'vol' mdma tripje met veel lichtere dip om het zo maar te zeggen.
Hetzelfde moet ongveer in principe ook mogelijk wezen voor 6APB in combinatie met bk-2-c-b wat hetzelfde soort effect zou moeten geven maar dan zo'n 2-3uur langer. Hier valt echter weinig informatie over te vinden, ik ga binnenkort even een thread aanmaken om te polsen naar mensen die ervaring hebben met één van deze combinaties.
In PIKHAL staat ook beschreven dat het opvolgen van een mdma trip met 2c-b zeer wenselijke effecten geeft omdat er veel aspecten van de mdma trip overgedragen worden naar de 2c-b trip, maar dat is weer een ander verhaal.
Mindless zei:En de euforie is vooral veel natuurlijker ja. Van die pure onschuldige vreugde en verwondering die je als klein kind had. Het gaat me ook nooit vervelen. Dat xtc gevoel denk ik wel.
)Ja precies, persoonlijke voorkeur speelt altijd wel een sterke rol. Éen van die twee vrienden zei laatst nog tegen mij dat hij wel klaar was met alle mentaal zeer vermoeiende psychedelica en dat hij tegenwoordig liever iets 'luchtigs' uitprobeert meer richting de stimulerende kant leunend.Dat het leuker is dan LSD kan ik me bijna niet voorstellen eigenlijk, maar zal ook wel per persoon verschillen.
Ja had het er waarschijnlijk al uit afgeleid maar 1 zegel zou ik dus afraden aangezien dat waarschijnlijk minder dan 2mg is en dan de kans dan groot is dat je je enkel 10uur lang opgejaagd voelt zonder dat de gewenste effecten een beetje tot uiting kunnen komen al heb ik hier geen ervaring mee.Klinkt goed. Ik heb ook DOC liggen, helaas maar 1 zegeltje (om te proberen).
Zijn sites die DOC in poedervorm verkopen voor dumpprijzen, ga binnenkort een partijtje kopen met een maat. :PAls DOC echt zo leuk is, is dat mooi. Want het kost echt geen drol.
Kan ik begrijpen ja. Maar het is altijd een keuze om mee te gaan in zulke gedachtestromen. Dat is zo'n beetje wat trippen nu inhoudt voor mij: het psychedelische middel laait de intensiteit van m'n gedachten flink op en ik "probeer" me daar niet door te laten verleiden. Doe je dat lang en consistent genoeg, dan geven die gedachten zich zeg maar over en breek je door naar een enorme stille "staat" van bewustzijn. Maar dat kan dus alsnog hard werken zijn eerst, dus ik begrijp ook wel waarom iemand soms meer zin heeft in iets luchtigs. Soms heb ik ook zin om gewoon dom stoned te zijn bijvoorbeeld en helemaal niets aan introspectie/meditatie te doen.JMThomas zei:Ja precies, persoonlijke voorkeur speelt altijd wel een sterke rol. Éen van die twee vrienden zei laatst nog tegen mij dat hij wel klaar was met alle mentaal zeer vermoeiende psychedelica en dat hij tegenwoordig liever iets 'luchtigs' uitprobeert meer richting de stimulerende kant leunend.
Ik bewaar dat zegeltje dan wel even en bestel er later wel wat bij.Ja had het er waarschijnlijk al uit afgeleid maar 1 zegel zou ik dus afraden aangezien dat waarschijnlijk minder dan 2mg is en dan de kans dan groot is dat je je enkel 10uur lang opgejaagd voelt zonder dat de gewenste effecten een beetje tot uiting kunnen komen al heb ik hier geen ervaring mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."