Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs op een festival

Welke drugs op een festival

76 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#1
Timmie94 zei:
Thnx cheiron! Ikzelf zat aan 1/4e te denken, dat zou dan 37ug moeten zijn. Of zou dat net teveel zijn? Beter 1/5e of 1/6e
Klik om te vergroten...

Omdat het meestal onzeker is hoeveel er nou precies op je zegel zit, zou ik het volgende doen: koop bij De Tuinen ofzoiets een lege druppelaar.die hebben ze als bachbloesem mengflesjes. Dan druppel je een bepaalde hoeveelheid water in t flesje. Ik deed dat zo:

81 druppels was 6 milliliter (gewoon gedruppeld en geteld. dat gold voor dat pipetje, bij n ander pipetje dus misschien weer anders), dus 13,5 druppels is ongeveer 1 ml.

Ik had zegels waarvan 1/8 eigenlijk net te sterk was voor een microdosering (oftewel: een dosering waarmee ik wel het effect merk, maar toch 'normaal' functioneer en bv kan werken); ik heb daarom 1 zegel opgelost in 10 ml, oftewel 135 druppels.

Nu kon ik heel exact doseren. Eerst op zoek naar de ondergrens, dat was ongeveer 10 druppels, ik ga er dan vanuit dat dit ongeveer 15-20 ug is.Dan had ik een subtiele glow op de achtergrond van d dag,met veel energie, spontaniteit en creativiteit. Houdt minstens 2 dagen "rust" voordat je dan een volgende keer probeert, anders bouw je tolerantie op. 25 druppels kon al best intens worden (37-50 ug) , bv omdat ik ineens de atmosfeer in een cafe niet fijn vond.

Voor een festival zou ik zelf wel ietsje meer doen, ligt een beetje aan wat voor weer, wat voor plek, wat voor mensen, hoeveel mensen ik ken, mn stemming, etc. Je wilt ook niet dat t te weinig was.... Maar wat voor mij lekker is, hoeft dat niet voor jouw te zijn...Daarom is t echt aan te raden om van te voren de sterkte te bepalen via de ondergrens: dan zit je echt safe, leer je de LSD goed kennen en bovendien kun je nu supernauwkeurig doseren, zegels snijden blijft toch geklooi. Dan weet je ook wat voor jouw lekker is.

Als ik iets teveel heb gedoseerd, is het vaak nog niet zo'n punt, maar je moet er ff ruimte voor maken. Emoties en gedachten komen gewoon sterker op. Dus echt serieus nemen wat je wilt: als iemand je niet aanstaat bv, niet denken dat je overdrijft, maar gewoon weggaan als je dat zo voelt. En emoties of dingen die opkomen: juist met de LSD ben je superscherp, dus niet weglopen maar gebruik de LSD om je problemen ter plekke te doorzien en op te lossen. Niks zo goed voor problemsolving als LSD....

Psychedelibee zei:
Zo is de candy flip ook bedoeld, dat je de mdma 4 uur na inname van de lsd neemt.
Klik om te vergroten...

Ja,shit, dat had ik dus gemist :) eerst mdma op oud en nieuw, en toen een uur later ofzo de LSD. Hele foute combi, aiaiai, dat was niet leuk. De comedown van mdma heb ik altijd onprettig gevonden, maar dit was echt 10x zo vervelend...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
cheiron zei:
Ja,shit, dat had ik dus gemist eerst mdma op oud en nieuw, en toen een uur later ofzo de LSD. Hele foute combi, aiaiai, dat was niet leuk. De comedown van mdma heb ik altijd onprettig gevonden, maar dit was echt 10x zo vervelend...
Klik om te vergroten...
Lijkt me heel kut inderdaad om de comedown van mdma tijdens de lsd te ervaren. Hoe was verder het effect toen ze allebei nog goed werkten?
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh, in eerste instantie had ik een hele leuke avond. Heel veel gepraat, leuke gesprekken, mooie inzichten. Beetje wat je verwacht van de combi :) Maar dat ontaarde toch langzamerhand. De comedown van de MDMA was veel moeilijker te handelen dan normaal. En ik kon de LSD niet meer sturen omdat de MDMA erdoorheen zat met zn comedown, dus dat werkte lekker op elkaar in.

Die combi nooit meer geprobeerd :) Ben zowiezo niet zo van de combi's, hoewel ik voor wiet een uitzondering maak. Beetje wiet kan een trip best interessant maken, hoewel ook erg intens.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste DF'ers,

Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna.

Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer.

Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest.

Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.

O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn.

:sunglasses:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mogheluitjess zei:
Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen.
Klik om te vergroten...

Xtc speed en 4fmp. Halveer je "gebruikelijke" doseringen eens. Vier dagen voor pampus liggen heb ik 1x gehad na xtc, en toen heb ik voor mijn doen veel te veel gebruikt. Voornamelijk bij xtc geldt "less is more".
Speed kan ook prima zijn als je maar ongeveer 5 uur voor het einde van het feest stopt met gebruiken. Rond die 5 uur voor het einde van het festival pak ik nog 1x flink bij en kan ik makkelijk door tot het einde. Ik slaap dan ongeveer 4 tot 5 uurtjes maar twee dagen later ben ik vaak alweer vrij fit.

Geef de drug niet de schuld als je er zelf niet mee om kan gaan :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je wel is aan 2C-B gedacht?

Mogheluitjess zei:
Beste DF'ers,

Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna.

Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer.

Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest.

Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.

O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikzelf heb ook altijd speed 4fmp en xtc gebruikt op een festivals. Maar doe nu tegenwoordig alleen een dip van 50 mg 4fmp en snuif ik 25-40 mg op. Zo zie je niks, slaap je fatsoenlijk, geen last van een kater maar vermaak je je goed en hou je het vol tot het einde. Is dit niet leuk genoeg kun je er wat wiet bij roken of alcohol bij drinken maar dit ligt aan de sfeer van het feest.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skirre zei:
Mogheluitjess zei:
Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen.
Klik om te vergroten...

Xtc speed en 4fmp. Halveer je "gebruikelijke" doseringen eens. Vier dagen voor pampus liggen heb ik 1x gehad na xtc, en toen heb ik voor mijn doen veel te veel gebruikt. Voornamelijk bij xtc geldt "less is more".
Speed kan ook prima zijn als je maar ongeveer 5 uur voor het einde van het feest stopt met gebruiken. Rond die 5 uur voor het einde van het festival pak ik nog 1x flink bij en kan ik makkelijk door tot het einde. Ik slaap dan ongeveer 4 tot 5 uurtjes maar twee dagen later ben ik vaak alweer vrij fit.

Geef de drug niet de schuld als je er zelf niet mee om kan gaan :P
Klik om te vergroten...

Haha wat een onzin, waarop baseer je dat ik er niet mee om kan gaan?

Mijn 4fmp dosering is 140 tot 180 mg, xtc maximaal 1 pil van zo'n 200mg en speed zo'n 100-200mg.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#9
bobsacamano zei:
Heb je wel is aan 2C-B gedacht?

Mogheluitjess zei:
Beste DF'ers,

Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna.

Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer.

Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest.

Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.

O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja zeker, alleen 2cb lijkt me niet heel erg top op een festival, qua bodyload etc. Aanrader?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mogheluitjess zei:
Ja zeker, alleen 2cb lijkt me niet heel erg top op een festival, qua bodyload etc. Aanrader?
Klik om te vergroten...

Ja hangt er erg van af. Ik heb nooit last van de bodyload. En als ik wel een beetje zware beentjes heb dan ga ik dansen. Door in beweging te zijn geeft de 2CB je ook meer energie en is de bodyload minder.

Maar goed ik weet heel slecht hoe mensen zich voelen met 2C-B want ik heb nog nooit een bodyload gehad. Maar dit heb ik eigenlijk nog helemaal niet echt gehad met drugs.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
2C-B is niet voor iedereen een goede party drug, voor sommige is de bodyload te zwaar of het trippen te heftig. Als je twijfelt kun je het ook eerst eens thuis proberen, dan weet je snel genoeg of je ermee naar een feest durft. Daarnaast kun je ook gewoon laag doseren, dan zal het allemaal wel mee vallen.

Een andere optie zou keta kunnen zijn, maar dan wel echt hele kleine beetjes. Neem je teveel dan eindig je ergens op de grond waarschijnlijk. Wel geldt ook voor keta dat niet iedereen dat een fijne party drug zal vinden.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
2C-B is niet voor iedereen een goede party drug, voor sommige is de bodyload te zwaar of het trippen te heftig. Als je twijfelt kun je het ook eerst eens thuis proberen, dan weet je snel genoeg of je ermee naar een feest durft. Daarnaast kun je ook gewoon laag doseren, dan zal het allemaal wel mee vallen.

Een andere optie zou keta kunnen zijn, maar dan wel echt hele kleine beetjes. Neem je teveel dan eindig je ergens op de grond waarschijnlijk. Wel geldt ook voor keta dat niet iedereen dat een fijne party drug zal vinden.
Klik om te vergroten...


Mee eens het is niet voor iedereen even comfi of een partydrug. Een vriend van me heeft het laatst gedaan en die vond het geweldig maar ook eens maar nooit meer.

Keta heb ik ook gedaan tijdens stappen en dat was niet echt geweldig voelde me onhandig en lomp en ik had echt een hele lage dosis.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mogheluitjess zei:
Haha wat een onzin, waarop baseer je dat ik er niet mee om kan gaan?

Mijn 4fmp dosering is 140 tot 180 mg, xtc maximaal 1 pil van zo'n 200mg en speed zo'n 100-200mg.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik voor mijn beurt gesproken, sorry! Maar hoe kan het dan dat je 4 dagen niks waard ben na deze normale doseringen? Ik weet niet of je goed slaap/eet/beweegt in de dagen na een feest maar dat zou misschien kunnen werken.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mogheluitjess zei:
Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD een erg mooie drug voor op een feestje. Je krijgt er bakken energie van (slapen gaat echt niet lukken met LSD op) en je voelt je de dag erna helemaal top.

Je moet natuurlijk wel enige ervaring hebben met LSD, zodat je de juiste dosering kunt pakken. Maar ik heb echt te gekke avonden gehad op technofeesten. De muziek wordt er ook n stuk interessanter van. Net zoals de decoratie :) en gesprekken met mensen, ook altijd interessant met wat LSD op.

Ik zou het alleen niet willen nemen als je op een feest bent met een nare sfeer, maar goed, dan heb je om te beginnen al het verkeerde feest uitgezocht...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobsacamano zei:
Mogheluitjess zei:
Ja zeker, alleen 2cb lijkt me niet heel erg top op een festival, qua bodyload etc. Aanrader?
Klik om te vergroten...

Ja hangt er erg van af. Ik heb nooit last van de bodyload. En als ik wel een beetje zware beentjes heb dan ga ik dansen. Door in beweging te zijn geeft de 2CB je ook meer energie en is de bodyload minder.

Maar goed ik weet heel slecht hoe mensen zich voelen met 2C-B want ik heb nog nooit een bodyload gehad. Maar dit heb ik eigenlijk nog helemaal niet echt gehad met drugs.
Klik om te vergroten...

Agree, ik heb zelf ook nooit bij enige drugs last gehad van bodyload. Bodyload is toch dat je fysieke ongemakken krijgt na het consumeren van drugs? Afgezien van een klapperkaak heb ik nog namelijk nooit enige problemen ervaren.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt voor alle antwoorden. Ik ben al aardig wat keren niet helemaal lekker gegaan op ketamine/2cb/truffels etc, dus ik weet niet of ik dat aan durf op een feest. LSD heb ik nog nooit geprobeerd, wellicht dat ik dat eerst een keer thuis moet proberen.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Skirre zei:
Mogheluitjess zei:
Haha wat een onzin, waarop baseer je dat ik er niet mee om kan gaan?

Mijn 4fmp dosering is 140 tot 180 mg, xtc maximaal 1 pil van zo'n 200mg en speed zo'n 100-200mg.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik voor mijn beurt gesproken, sorry! Maar hoe kan het dan dat je 4 dagen niks waard ben na deze normale doseringen? Ik weet niet of je goed slaap/eet/beweegt in de dagen na een feest maar dat zou misschien kunnen werken.
Klik om te vergroten...
Geen probleem!

Eten en bewegen zit wel goed, slapen meestal 3 uurtjes na een festival en die dag daarna dan wel een uur of 10-12. Al moet ik zeggen dat ik benzo's kan nemen wat ik wil met pep, maar slapen wordt heel lastig. Met 4fmp heb ik dit soms ook.
M
MogheluitjessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand anders toevallig nog een interessante upper/downer combinatie met dexamfetamine en alcohol? Of een upper die ik hier nog niet voorbij heb zien komen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amfetamine, methoxetamine en een paar biertjes is goddelijk, maar niet teveel overdrijven met die laatste twee. :P
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik las dat ook best wel wat mensen lichte dosissen mdma met 2c-b combineren. Een lichte dosis 2c-b geeft niet/nauwelijks psychedelische effecten maar wel het euforische gevoel van mdma. Van 2c-b hou je vrijwel geen kater over en een lichte dosis mdma geeft een lichtere kater, een veel lichtere kater dus dan wanneer je 'alleen mdma' gebruikt.
Een 'vol' mdma tripje met veel lichtere dip om het zo maar te zeggen.

Hetzelfde moet ongveer in principe ook mogelijk wezen voor 6APB in combinatie met bk-2-c-b wat hetzelfde soort effect zou moeten geven maar dan zo'n 2-3uur langer. Hier valt echter weinig informatie over te vinden, ik ga binnenkort even een thread aanmaken om te polsen naar mensen die ervaring hebben met één van deze combinaties.

In PIKHAL staat ook beschreven dat het opvolgen van een mdma trip met 2c-b zeer wenselijke effecten geeft omdat er veel aspecten van de mdma trip overgedragen worden naar de 2c-b trip, maar dat is weer een ander verhaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."