#1
Timmie94 zei:Thnx cheiron! Ikzelf zat aan 1/4e te denken, dat zou dan 37ug moeten zijn. Of zou dat net teveel zijn? Beter 1/5e of 1/6e
Omdat het meestal onzeker is hoeveel er nou precies op je zegel zit, zou ik het volgende doen: koop bij De Tuinen ofzoiets een lege druppelaar.die hebben ze als bachbloesem mengflesjes. Dan druppel je een bepaalde hoeveelheid water in t flesje. Ik deed dat zo:
81 druppels was 6 milliliter (gewoon gedruppeld en geteld. dat gold voor dat pipetje, bij n ander pipetje dus misschien weer anders), dus 13,5 druppels is ongeveer 1 ml.
Ik had zegels waarvan 1/8 eigenlijk net te sterk was voor een microdosering (oftewel: een dosering waarmee ik wel het effect merk, maar toch 'normaal' functioneer en bv kan werken); ik heb daarom 1 zegel opgelost in 10 ml, oftewel 135 druppels.
Nu kon ik heel exact doseren. Eerst op zoek naar de ondergrens, dat was ongeveer 10 druppels, ik ga er dan vanuit dat dit ongeveer 15-20 ug is.Dan had ik een subtiele glow op de achtergrond van d dag,met veel energie, spontaniteit en creativiteit. Houdt minstens 2 dagen "rust" voordat je dan een volgende keer probeert, anders bouw je tolerantie op. 25 druppels kon al best intens worden (37-50 ug) , bv omdat ik ineens de atmosfeer in een cafe niet fijn vond.
Voor een festival zou ik zelf wel ietsje meer doen, ligt een beetje aan wat voor weer, wat voor plek, wat voor mensen, hoeveel mensen ik ken, mn stemming, etc. Je wilt ook niet dat t te weinig was.... Maar wat voor mij lekker is, hoeft dat niet voor jouw te zijn...Daarom is t echt aan te raden om van te voren de sterkte te bepalen via de ondergrens: dan zit je echt safe, leer je de LSD goed kennen en bovendien kun je nu supernauwkeurig doseren, zegels snijden blijft toch geklooi. Dan weet je ook wat voor jouw lekker is.
Als ik iets teveel heb gedoseerd, is het vaak nog niet zo'n punt, maar je moet er ff ruimte voor maken. Emoties en gedachten komen gewoon sterker op. Dus echt serieus nemen wat je wilt: als iemand je niet aanstaat bv, niet denken dat je overdrijft, maar gewoon weggaan als je dat zo voelt. En emoties of dingen die opkomen: juist met de LSD ben je superscherp, dus niet weglopen maar gebruik de LSD om je problemen ter plekke te doorzien en op te lossen. Niks zo goed voor problemsolving als LSD....
Psychedelibee zei:Zo is de candy flip ook bedoeld, dat je de mdma 4 uur na inname van de lsd neemt.
Ja,shit, dat had ik dus gemist