Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe zou het zijn om een diazepam te nemen bij de dex, hasj en alcohol?"
"Volgens mij is de combinatie van benzo's en een upper ook niet slecht. Zie ook dit topic: http://www.bluelight.org/vb/threads/263 ... -Combo-Q-s Ergens anders werd mij juist flubromazepam aangeraden in combinatie met speed."
"Haha inderdaad, misschien maar gewoon eens testen. Wat me ook nog wel iets leek misschien: Overdag zo'n 20 mg dexamfetamine en dan 's avonds 2 x 50mg MDMA. Iedereen heeft het altijd over neurotoxiciteit met amfetamine en mdma, maar zou dit ook zo zijn met zulke lage hoeveelheden. Met deze doseringen kan ik namelijk gewoon slapen en ben ik heel de dag vermaakt. Zo hoef ik niet oneindig veel benzo's te nemen en of een nacht over te slaan, waardoor die dip er misschien ook nauwelijks zal zijn. Zou bovenstaand scenario bijvoorbeeld veel slechter zijn dan een normale dosering MDMA op een festival (zo'n 200mg voor mij, maar eerder 300-400mg voor bekenden van me). Moet trouwens zeggen dat de weinige keren dat ik een upper heb genomen voor xtc, ik de xtc veel fijner vindt werken, in tegen stelling tot veel mensen. Als ik alleen xtc neem heb ik alleen maar pap in mijn benen en kan ik totaal niet dansen, vandaar dat ik het ook bijna nooit neem."
"MeejheM zei: Gewoon counteren met wat speed en of cocaïne. Zelf zou er ook nog bij blowen, of ketamine proberen en vooral niets laten testen. Serieus, ik lees hier zo vaak topics met mensen die van alles willen gaan combineren. Zorg gewoon dat je eerst vertrouwd bent met 1 middel, en ga daarna pas voorzichtig checken of dingen te combineren zijn... Dat ligt er helemaal aan wat je gewend bent, hoe zuiver je drugs is, en wat je aandurft of als plezierig ervaart. Dat is niet voor iedereen hetzelfde en lastig te voorspellen. Klik om te vergroten... Ik heb ervaring met G + 2cb, 2cb + dex en G + dex. Genoeg ervaring dus. Waarop baseer je je post? Ben altijd zeer verstandig, soms zelfs een beetje te aka te moeilijk doen."
"Heb in het verleden ook een aantal RC's geprobeerd, maar ben er nu ook heel voorzichtig mee. Het enige dat ik nog gebruik is etizolam als RC zijnde, is hier nou bijvoorbeeld ook nog voorzichtigheid mee geboden doordat het nog nauwelijks is onderzocht?"
"Fool zei: Etizolam wordt zelfs gewoon voorgeschreven in een aantal landen, bijvoorbeeld India. Klik om te vergroten... Goed om te weten!"
"Beste DF'ers, Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna. Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer. Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest. Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben. O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn."
"Skirre zei: Mogheluitjess zei: Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Klik om te vergroten... Xtc speed en 4fmp. Halveer je "gebruikelijke" doseringen eens. Vier dagen voor pampus liggen heb ik 1x gehad na xtc, en toen heb ik voor mijn doen veel te veel gebruikt. Voornamelijk bij xtc geldt "less is more". Speed kan ook prima zijn als je maar ongeveer 5 uur voor het einde van het feest stopt met gebruiken. Rond die 5 uur voor het einde van het festival pak ik nog 1x flink bij en kan ik makkelijk door tot het einde. Ik slaap dan ongeveer 4 tot 5 uurtjes maar twee dagen later ben ik vaak alweer vrij fit. Geef de drug niet de schuld als je er zelf niet mee om kan gaan :P Klik om te vergroten... Haha wat een onzin, waarop baseer je dat ik er niet mee om kan gaan? Mijn 4fmp dosering is 140 tot 180 mg, xtc maximaal 1 pil van zo'n 200mg en speed zo'n 100-200mg."
"Zit nog steeds een beetje met dit 'dilemma'. Festival seizoen is natuurlijk al weer lang en breed begonnen. Op mijn 1e festival van dit jaar toen op aanraden van het andere forum de combinatie flubromazepam + (dex)amfetamine geprobeerd. Zou extra euforisch moeten zijn, maar helaas voelde ik bijna helemaal niks van de dexamfetamine en amfetamine. Met de dosissen die ik had genomen zou ik normaal ongelofelijk strak staan. Iemand nog suggesties?"
"benniesmitters zei: 2cb gebruik ik vaak op festivals als ik niet echt uppers ofzo wil gebruiken (waar je je vaak slecht door voelt de volgende dag) en dan met een heel klein beetje speed voor de energie. Ghb en speed ook heerlijke combi, maar je zei dat je daar misselijk van werd. Misschien wiet roken na de tijd tegen de misselijkheid? Heb gehoord dat sommige mensen daar baat bij hebbem. Klik om te vergroten... Wiet roken doe ik er al bij, helpt helaas niet."