#1
Beste DF'ers,
Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna.
Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer.
Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest.
Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.
O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn.
![:sunglasses:]()
Vroeger waren mijn favoriete drugs op festivals voornamelijk xtc, speed en 4fmp (uiteraard niet allemaal door elkaar), hier ben ik een jaar terug mee gekapt omdat ik geen zin meer had om na een feest 4 dagen voor pampus te liggen. Ben toen over gestapt op de combinatie dexamfetamine (meestal 40mg, 8 van die 5mg tabletjes) en ghb, met over de dag verspreid wat alcohol. Erg fijne combinatie om te dansen en nergens last van de dagen erna.
Minpunten zijn dat ik door de ghb heel erg misselijk wordt op de terug reis van een festival en om eerlijk te zijn zit ik ook niet meer zo te wachten op die spanning als je voor de security staat met zo'n flesje ghb in je boxer.
Heb toen de combinatie dex met alcohol geprobeerd, maar dit is het net niet voor op een gaaf feest.
Dus wie o wie heeft voor mij het magische goedje of de magische combinatie waarmee ik lekker kan rammen op een techno festival, zonder dat ik de dagen erna helemaal fucked up ben.
O ja, 6apb en 3mmc heb ik ook geprobeerd maar vond ik beiden niet fijn.
