Je favo drugs vormen toch wel na jaren een beetje je karakter,
gelukkig zijn men drugs of choice psychedelica : in feite wou ik meerdere opties aanklikken:
- voornamelijk is het meer easy going want door psychedelica voel ik me meer in het moment , continu zen.
welke externe omstandigheden er ook zijn ik behoud men innerlijke rust stukken makkelijker.
- verder zijn ook van toepassing : meer friendly,compassionate ook meer gevoelig en ook meer energiek : ik ben er meer
in tune met de natuur door , spiritueler, bedachtzamer en kan veel scherpere analyses maken en kan mij ook meer verplaatsen in de beweegredenen of motieven van een ander door meerdere ego deaths.
Ik ben gevoeliger voor kunst, muziek, mooie architectuur voel me als het ware fijnbesnaarder.
Nieuwschieriger ook wel want steeds de weken na een goeie trip is men brein net een spons, dan ga ik veel boeken halen in de bibliotheek en verruim ik zo verder mijn bewustzijn.
maw als men de optelsom maakt heeft psychedelica mij een beter mens gemaakt absoluut.
Drugs die men karakter negatief beinvloed hebben in het leven waren dan weer : speed en benzo's : dan komen de negatievere opties van de poll wel boven zoals :achterdocht en paranoia , sociaal isolement , berekender en koeler ,ook toen ik nog 25 gr wiet blowde per week was ik in feite sociaal geisoleerd.
Gelukkig heb ik de drugs die me de schaduwzijde van het leven toonden grotendeels achterwege gelaten maar voor een volledige studie van je eigen bewustzijn af te ronden moet je vaak afdwalen tot de krochten van de hel.
Waarschijnlijk zocht ik die dan ook op in schril contrast met de hemelse werelden die psychedelica me toonden en tonen.