Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou ideale triplocatie?

Wat is jou ideale triplocatie?

51 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ideaal is gwn ergens in een rustig straatje, of aan een het water :hearteyes:
Erges waar je tot rust kan komen :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
drientje zei:
Ik vraag me altijd af (no offense naar jou lucifer) of mensen die niet in grote groepen kunnen trippen wel op hun gemak zijn met zichzelf.

ja ik voel me wel op men gemak als ik met minder trip zoals 2 of max 3.
en ik kan me normaal gedragen onder lsd of paddo's op straat, maar ik denk dat het ligt aan het volk waar ik mee op straat trip.
dat zei te raar doen in men ogen voor gesnapt te worden.
want als ik op men eentje ben heb ik daar geen last van op straat.

een plek waar ik ook nog graag trip
een oude donkere verlaten bunker ( je hebt het duitse oorlog gevoel derect te pakken )
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou dolgraag een keer, lsd of paddestoelen in de bergen van tibet willen doen :hearteyes:
dat gaat met kleine stapjes, binnenkort een keertje naar de ardennen om vast te oefenen
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb net een nieuwe triplocatie ontdekt, op de schommel in mijn achtertuin naar de sterren kijken. :hearteyes: had niet verwacht dat dat zo leuk kon zijn, heb zelfs 3 vallende sterren gezien.:grin:
X
XTStinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thuis, in een park, in een bos en op de fiets hahahahaha.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dicht bij huis.
Ik ga ook naar buiten.
Maar moet ook naar binnen kunnen.
Ik zou echt nooit in het bos gaan trippen waar ik niet even op de bank kan liggen of onder de douche kan springen.
Faciliteiten zijn bij mij wel een vereiste!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Donkere kamer, kaarsen en neon, gedempt beeldscherm met psytrance beelden/muziek en verder alle lichten uit. Tijdens de trip leeft de ruimte meer dan ooit ^^
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier heb je van die uitgestorven waalstrandjes waar ik uren kan zijn. Ook vind ik het lekker om een deel van een trip gewoon op m'n bed te liggen.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het liefste thuis Met vrienden of ergens buiten in een chill bos ofzo
of alleen ergens met vrienden in ene huis :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goa feestjes zijn gemaakt om te trippen met LSD, Paddo's het liefst thuis onder een dekentje en Ayahuasca het liefst bij de sjamaan in de Tipi. Andere tripmiddelen moeten nog ontdekt gaan worden.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
iedereen is aan de drugs...who cares?

zo moet je gewoon denken, want zo is het ook. de meeste mensen in ieder geval.

maar eh paddo`s...liefst op een veilige zachte plek...dus een bank met deken inderdaad. je kan ook een kamer volstoppen met matrassen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Zolang het maar binnen is. :)
Klik om te vergroten...
Met dit weer wel ja, al de mussen dood van het dak vallen van de warmte kun je even goed in het bos trippen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zolang het maar binnen is. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
wij hebben in de tuin een treurwilg, een grote vlonder aan het water en 2 hangmatten, daar zit ik gaag maar als er iemand thuis is ga ik meestal naar de kasteeltuin, als het weer tegenzit meestal bij een maat van mij in het tuinhuisje
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuis kan leuk zijn, maar in een bos is echt zoveel mooier. Heb ook wel eens paddo's genomen op een golvend weiland aan de ijssel, is daar ook lekker rustig. Ik wil altijd nog eens in de veluwe trippen, aangezien ik de veluwe een van de mooiste delen vind van nederland.

Ik wil altijd nog eens gaan trippen onder water :hearteyes: . Ben vaak wezen snorkelen in kroatie, en daar is het water echt kraakhelder, en veel bijzondere vissen.

Hoe mooi zou dit zijn met LSD :) ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tot nu toe gewoon mijn eigen heerlijke huisje. Ik ben in het bezit van een beamer, nintendo Wii, twee geweldige katjes, kaarsjes, mooie gekleurde lampjes, blacklight, vette muziek, wierrook, wat wil je nog meer? :)
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..







W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Parken vind ik fijn maar thuis ook
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
GODdamn zei:
Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..







Klik om te vergroten...
:hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Klik om te vergroten...
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)


O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."