#1
Ideaal is gwn ergens in een rustig straatje, of aan een het water
Erges waar je tot rust kan komen![:grin:]()
Erges waar je tot rust kan komen
iedereen is aan de drugs...who cares?Pak Suiker zei:Drientje zei:Pak Suiker zei:Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
Met dit weer wel ja, al de mussen dood van het dak vallen van de warmte kun je even goed in het bos trippenImmo zei:Zolang het maar binnen is.![]()
GODdamn zei:Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaargNuxx zei:ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."