#1
BK EPDB. 10 dagen su茂cidaal.
Il zeg hierbij: te lang achter elkaar d贸贸r gebruikt. De laatste run met 3mmc erbij.
Beetje dom...
Il zeg hierbij: te lang achter elkaar d贸贸r gebruikt. De laatste run met 3mmc erbij.
Beetje dom...
2C-B gaf mij letterlijk geen kater. Het voelde de volgende dag alsof ik niks had gebruikt.ALLE, ja Alle stoffen, waarvan je kunt genieten, hebben het gemeenschappelijke nadeel, dat je er minder goed, of meer een kater van krijgt.
In ieder geval betaal je voor dat genot wat je van dat middel krijgt, een prijs moet betalen.
Zo zie ik het.....
Yep, begon met ongeveer 300mg en daarna telkens de dosis iets ophogen. Na de zoveelste keer begonnen mijn handen heel erg te verkrampen waar ik best wel van schrok. Ook merkte ik toen voor het eerst dat mijn lichaam echt uitgeput was, dus toen heb ik 3mg etizolam genomen en heb ik 14 uur achter elkaar geslapen. Ik was niet echt depressief of angstig ofzo, maar voelde me meer lichamelijk ziek en daardoor voelde ik me mentaal ook kut.2 grammen 3 ,MMC?
In 茅茅n keer achter elkaar d贸贸r gebruikt ?
Dat is nogal wat lijkt me zo...
Alle serotonine is dan wel opgebruikt denk ik
Yep, begon met ongeveer 300mg en daarna telkens de dosis iets ophogen. Na de zoveelste keer begonnen mijn handen heel erg te verkrampen waar ik best wel van schrok. Ook merkte ik toen voor het eerst dat mijn lichaam echt uitgeput was, dus toen heb ik 3mg etizolam genomen en heb ik 14 uur achter elkaar geslapen. Ik was niet echt depressief of angstig ofzo, maar voelde me meer lichamelijk ziek en daardoor voelde ik me mentaal ook kut.
Ik was toen nog erg na茂ef met drugsgebruik en had mijn lesje echt wel geleerd. Dat is dan ook de enige keer geweest dat ik echt te ver ben gegaan.
2C-B gaf mij letterlijk geen kater. Het voelde de volgende dag alsof ik niks had gebruikt.
En met name psilocybine reset mijn systeem soms zo ingrijpend, dat ik me niet alleen geestelijk als herboren voel de volgende dag(en), maar ook lichamelijk. Denk dan aan rug/nekpijn (door spanning) verdwenen door correctie houding tijdens de trip en door wat voor magie allemaal nog meer plaatsvindt.![]()
Je hoort het wel vaker dat mensen bij 2C-B weinig tot geen kater hebben. Een vriend waarmee ik het een keer samen deed had precies hetzelfde. Jammer dat jij het wel had. Na 2 keer 2C-B had ik het overigens wel gezien. Ik gebruik liever andere tripmiddelen, ook al heb ik daar wel een beetje een kater van.Apart hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb meestal hoofdpijn de dag na 2C-B, en ook wel een redelijk stevige die het grootste deel van de dag duurt. Ik drink best veel water op een dag dus daaraan zal het niet liggen, geen idee waaraan wel. Komt wss gewoon omdat iedereen anders is.
Misschien had je ook niet echt fysieke klachten(?)Hier kan ik me wel heel erg in vinden. Met 2C-B heb ik dit eigenlijk niet zo en bij lsd wel alleen minder maar de dagen na truffels zijn echt geweldig. Ik zie het leven dan veel positiever in en alles heeft een warme gloed. De kleine dingen worden ineens heel mooi en ik voel me verbonden met andere mensen, ook totale vreemdelingen. Het fysieke heb ik nog nooit echt op gelet maar dit zal ik proberen te onthouden voor de volgende keer.
Je hoort het wel vaker dat mensen bij 2C-B weinig tot geen kater hebben. Een vriend waarmee ik het een keer samen deed had precies hetzelfde. Jammer dat jij het wel had.
Na 2 keer 2C-B had ik het overigens wel gezien. Ik gebruik liever andere tripmiddelen, ook al heb ik daar wel een beetje een kater van.
Misschien had je ook niet echt fysieke klachten(?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."