Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug krijg je de ergste kater van?

Welke drug krijg je de ergste kater van?

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
BK EPDB. 10 dagen su茂cidaal.
Il zeg hierbij: te lang achter elkaar d贸贸r gebruikt. De laatste run met 3mmc erbij.
Beetje dom...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die laatste zin kan ik niet helemaal plaatsen, want wat voor soort drug je ook gebruikt, je lichaam wordt er niet beter, maar ook beslist niet blij van elk katergevoel dan ook, dat kommt niet van ergens uit de lucht gegrepen... jazeker , een alcohol kater is vreselijk. Ja. Maar meer dan een week extreem depri zijn, nu ja, daar zit ik ook niet op te wachten ...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol qua lichamelijke kater uiteraard (dronken worden sucked sowieso, ga het ook nooit weer doen). Geestelijk kies ik 6-APB, welke me zeg maar een MDMA kater gaf, maar dan erger.

Aan de ene kant begrijp ik wel dat @acht.zes zegt dat een mentale dip een groter probleem is dan een lichamelijke kater, maar qua hondsberoerd voelen is een alcohol kater onovertroffen denk ik. Had daar later ook altijd een enorm schuldgevoel bij tegenover mijn lichaam. Echt je lichaam behandelen als oud vuil is het.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol is de ergste!
Lichamelijk, hoofdpijn en helemaal naar.
Mdma heb ik geen kater meer van want dan neem ik een ghb'tje en dan is alles weg.

Ik heb ook ondekt dat speed een enorme depressie kan geven na gebruik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
ALLE, ja Alle stoffen, waarvan je kunt genieten, hebben het gemeenschappelijke nadeel, dat je er minder goed, of meer een kater van krijgt.
In ieder geval betaal je voor dat genot wat je van dat middel krijgt, een prijs moet betalen.
Zo zie ik het.....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
ALLE, ja Alle stoffen, waarvan je kunt genieten, hebben het gemeenschappelijke nadeel, dat je er minder goed, of meer een kater van krijgt.
In ieder geval betaal je voor dat genot wat je van dat middel krijgt, een prijs moet betalen.
Zo zie ik het.....
Klik om te vergroten...
2C-B gaf mij letterlijk geen kater. Het voelde de volgende dag alsof ik niks had gebruikt.

En met name psilocybine reset mijn systeem soms zo ingrijpend, dat ik me niet alleen geestelijk als herboren voel de volgende dag(en), maar ook lichamelijk. Denk dan aan rug/nekpijn (door spanning) verdwenen door correctie houding tijdens de trip en door wat voor magie allemaal nog meer plaatsvindt. :grin:

Al heeft plezier wel echt een keerzijde. Maar ja, psychedelica zijn dan ook niet bepaald plezier drugs. Toch heb ik er ook de meest intense plezier op beleefd.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De ergste kater is toch echt wel XTC daar ben ik zo een week slecht van slecht kunnen eten niet lekker in je vel zitten. Daar in tegen met drank ben ik gewoon 1 dag goed slecht en dan is het ook goed
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mentale kater: xtc
Vermoeidheidskater: speed
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor mij overduidelijk alcohol! Ik heb nog nooit van een ander middel trillend en met koud zweet op mijn rug op mijn knietjes boven de plee gehangen... :fearscream:
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb zelf nog nooit XTC gebruikt, maar wel verschillende benzofurans (een groep stoffen waarvan de werking erg op die van MDMA lijkt). Ik vond daarbij de mentale kater best wel meevallen, maar had wel een paar dagen last van brainzaps en extreme vermoeidheid.

Ik drink nu al een behoorlijke tijd niet meer. Toen ik nog wel dronk, dronk ik meestal ook niet super veel (een paar (speciaal) biertjes of wat whisky), dus meestal viel de kater wel mee voor mij. De paar keren toen ik wel echt veel op had, had ik wel last van een flinke kater. Gelukkig heb je bij alcohol er (bijna) altijd maar 茅茅n dag last van.

Mijn ergste kater had ik na een flinke 3-MMC binge (1,5-2g in een nacht opgebruikt). Toen heb ik me wel een paar dagen kut gevoeld, zowel lichamelijk als geestelijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 grammen 3 ,MMC?
In 茅茅n keer achter elkaar d贸贸r gebruikt ?
Dat is nogal wat lijkt me zo...
Alle serotonine is dan wel opgebruikt denk ik
Dat had ik in mindere mate 贸贸k eens zo gedaan, maar dat was een mix van 3 MMC met BK EPDB.
Dat was goed voor 10 dagen een super depressie waarbij ik alle zeilen bijzetten moest om niet bij de crisis dienst op de stoep terecht te komen..
Ik heb een Goede les geleerd in ieder geval!
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
2 grammen 3 ,MMC?
In 茅茅n keer achter elkaar d贸贸r gebruikt ?
Dat is nogal wat lijkt me zo...
Alle serotonine is dan wel opgebruikt denk ik
Klik om te vergroten...
Yep, begon met ongeveer 300mg en daarna telkens de dosis iets ophogen. Na de zoveelste keer begonnen mijn handen heel erg te verkrampen waar ik best wel van schrok. Ook merkte ik toen voor het eerst dat mijn lichaam echt uitgeput was, dus toen heb ik 3mg etizolam genomen en heb ik 14 uur achter elkaar geslapen. Ik was niet echt depressief of angstig ofzo, maar voelde me meer lichamelijk ziek en daardoor voelde ik me mentaal ook kut.

Ik was toen nog erg na茂ef met drugsgebruik en had mijn lesje echt wel geleerd. Dat is dan ook de enige keer geweest dat ik echt te ver ben gegaan.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gomega zei:
Yep, begon met ongeveer 300mg en daarna telkens de dosis iets ophogen. Na de zoveelste keer begonnen mijn handen heel erg te verkrampen waar ik best wel van schrok. Ook merkte ik toen voor het eerst dat mijn lichaam echt uitgeput was, dus toen heb ik 3mg etizolam genomen en heb ik 14 uur achter elkaar geslapen. Ik was niet echt depressief of angstig ofzo, maar voelde me meer lichamelijk ziek en daardoor voelde ik me mentaal ook kut.

Ik was toen nog erg na茂ef met drugsgebruik en had mijn lesje echt wel geleerd. Dat is dan ook de enige keer geweest dat ik echt te ver ben gegaan.
Klik om te vergroten...

3MMC kater is inderdaad ellende. Voor mijn gevoel ook enorm slecht voor je lichaam. Ik had dagen na de binge nog steeds een versnelde hartslag. Ook heb ik weleens verhalen gehoord van mensen die na zo鈥檔 binge blauwe ledematen kregen. Dit type drug vernauwt namelijk de bloedvaten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat vernauwende effect, ja. Klopt.

Ik was na enkele dagen mix 3 MMC met bkepdb een dag of 10 zwaar depri, met gevoelloze vingertoppen en tintelende tenen.
Ik schat in die dagen een half gram mix te hebben gebruikt , en was daarna volkomen genezen van deze stoffen.
De rest is weggeflikkerd. En dat was best nog wel veel, even doorzetten dus.
Niemals wieder deze zooi. als mix al hele maal niet....enkele keertjes 3 MMC alleen, ach...nee dank u.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bingen met gelijke wel drug is sws niet verstandig en geeft heftige katers.

Alcohol is wel een topper. Nooit meer beroerd gevoeld dan van dat spul.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, dat kan ik er niet van zeggen.
Ik heb zelfs gewoon moeten d贸贸rwerken, met alcohol kater, en al.
De kater van de mix van rc's, dat was de ergste, en....de langste!
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
2C-B gaf mij letterlijk geen kater. Het voelde de volgende dag alsof ik niks had gebruikt.
Klik om te vergroten...

Apart hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb meestal hoofdpijn de dag na 2C-B, en ook wel een redelijk stevige die het grootste deel van de dag duurt. Ik drink best veel water op een dag dus daaraan zal het niet liggen, geen idee waaraan wel. Komt wss gewoon omdat iedereen anders is.

Mindless zei:
En met name psilocybine reset mijn systeem soms zo ingrijpend, dat ik me niet alleen geestelijk als herboren voel de volgende dag(en), maar ook lichamelijk. Denk dan aan rug/nekpijn (door spanning) verdwenen door correctie houding tijdens de trip en door wat voor magie allemaal nog meer plaatsvindt. :grin:
Klik om te vergroten...

Hier kan ik me wel heel erg in vinden. Met 2C-B heb ik dit eigenlijk niet zo en bij lsd wel alleen minder maar de dagen na truffels zijn echt geweldig. Ik zie het leven dan veel positiever in en alles heeft een warme gloed. De kleine dingen worden ineens heel mooi en ik voel me verbonden met andere mensen, ook totale vreemdelingen. Het fysieke heb ik nog nooit echt op gelet maar dit zal ik proberen te onthouden voor de volgende keer.

OT: Alcohol sws ik heb me een paar heftige katers gehad... dat nooit meer. (Zeg ik altijd tot de volgende keer dat het weer gebeurt, maar er zit wel steeds meer tijd tussen:upsidedown:)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
LoveSexDreams zei:
Apart hoe dat per persoon kan verschillen. Ik heb meestal hoofdpijn de dag na 2C-B, en ook wel een redelijk stevige die het grootste deel van de dag duurt. Ik drink best veel water op een dag dus daaraan zal het niet liggen, geen idee waaraan wel. Komt wss gewoon omdat iedereen anders is.
Klik om te vergroten...
Je hoort het wel vaker dat mensen bij 2C-B weinig tot geen kater hebben. Een vriend waarmee ik het een keer samen deed had precies hetzelfde. Jammer dat jij het wel had. Na 2 keer 2C-B had ik het overigens wel gezien. Ik gebruik liever andere tripmiddelen, ook al heb ik daar wel een beetje een kater van.

LoveSexDreams zei:
Hier kan ik me wel heel erg in vinden. Met 2C-B heb ik dit eigenlijk niet zo en bij lsd wel alleen minder maar de dagen na truffels zijn echt geweldig. Ik zie het leven dan veel positiever in en alles heeft een warme gloed. De kleine dingen worden ineens heel mooi en ik voel me verbonden met andere mensen, ook totale vreemdelingen. Het fysieke heb ik nog nooit echt op gelet maar dit zal ik proberen te onthouden voor de volgende keer.
Klik om te vergroten...
Misschien had je ook niet echt fysieke klachten(?)

Als ik mij fysiek niet helemaal ok茅 voel, "vraag" ik ook tijdens de truffel/paddo ervaring om heling. En dat komt dan soms in verschillende vormen.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Je hoort het wel vaker dat mensen bij 2C-B weinig tot geen kater hebben. Een vriend waarmee ik het een keer samen deed had precies hetzelfde. Jammer dat jij het wel had.
Klik om te vergroten...

Ja vrienden van mij hebben het ook niet maar het is niet heel gek dat ik het heb. Het komt wel vaker voor bij 2C-B heb ik gelezen.

Mindless zei:
Na 2 keer 2C-B had ik het overigens wel gezien. Ik gebruik liever andere tripmiddelen, ook al heb ik daar wel een beetje een kater van.
Klik om te vergroten...

Snap ik wel, 2C-B is echt vooral voor de fun en niet om lessen uit te leren. Het is imo wel perfect voor beginners juist omdat het best makkelijk te handelen is. Ik ben wel nog benieuwd hoe het bij hogere doseringen is, maar je doet het dan vooral voor de visuals.

Mindless zei:
Misschien had je ook niet echt fysieke klachten(?)
Klik om te vergroten...

Nee klopt dat is ook wel zo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol en mdma. Maar alcohol staat sowieso op nummer 1. Als ik een avond goed heb gezopen een black-out krijg, en geen idee heb hoe ik thuis ben gekomen. De volgende ochtend lig ik in bed met toch een flinke alcohol kater, dan wil ik liever dood. Tegen zo een kater kan letterlijk niks tegen op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."