Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier flink wat wiet met Slaapvitamines gisteren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ALD-52 afgelopen zaterdag :hearteyes:
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vannacht rosé. Zaterdagavond coke
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
ALD-52 afgelopen zaterdag :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zo fijn was het?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
6-APB zaterdag op 909 festival.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu / net Tramadol met diclofenac tegen zenuwpijn :/
H
Hunty006Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben nu net begonnen aan me eerste keer LSD met @HardstyleGabber als trip sitter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Propofol. In het ziekenhuis eerder vandaag. Je komt ermee in een soort narcose, waarbij je nog wel zelfstandig ademt.

Raaare ervaring zeg. Ik weet dat ik echt heel raar gedroomd heb, maar kan me er helemaal niets specifieks van herinneren. Toen ik bij kwam was het net alsof ik de werkelijkheid (alle perceptie) door een klein raampje zag, vergeleken bij de 'plaats' of staat waar ik eerder tijdens de narcose in was, waar alles helemaal open was. Ik was ook super vredig de eerste minuten toen ik bij kwam. Net zoals wanneer ik ontwaak uit slaap, maar dan in plaats van enkele seconden echt minuten lang. Ik kon toen precies zien hoe mijn gedachten toen langzaam weer mijn persoon met mijn meningen en opvattingen opbouwden. Langzaam weer vastgezet in de gevangenis van het ego.

Best een interessante ervaring.:sweatsmile:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD microdosis vannochtend. Heb weer heel wat werk verlegd. Gister avond dmt was een bizar mooie ervaring. Report volgt nog. Eerst even de ervaring verwerken.
M
MarcelineLid
01-01-2024, 00:00
#10
DhrBKJN zei:
Ik zal vast beginnen :rolleyes:

Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt :grin:


~BKJN
Klik om te vergroten...
Ik lig nog op bed ,kijk tv en ga zo mijn restje heroïne van gisteren oproken....m'n methadon al gehad en werk inmiddels
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh! LOL.... :tearsofjoy:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Veel plezier!! :confused:mile:)
Klik om te vergroten...
Dat is al afgelopen hoor. Hij poste dat op woensdag :tearsofjoy::tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?
Klik om te vergroten...

Sorry ik las verkeerd. Ik dacht dat er stond eerst een hele en een na een uur nog een halve. Maar er staat in ene x een hele ipv een halve en daarna nog een halve. Sorry!
Dan is het nog wel wat aan de ruime kant maar al wel een stuk minder. Pardon! Ik zal wel ff naar de Pearl toe :grin:
Maar de 3 maanden houd SanneBanne zich wel aan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijnemen na ongeveer 2 uur doe ik ook altijd, op het moment dat je echt vol op de piek zit.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
On topic (sorry all) Lekker zwaar shaggie en koffie! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Vertel eens wat meer man. :wink:

Was 2c-b erg anders op zo'n dosering? Meer diepgang? Mdma achtige euforie? Hoe was de bodyload?
Klik om te vergroten...
Nee vond het niet heel anders op deze dosering eigenlijk, gewoon alleen ietsjes heftiger allemaal. Heftigere bodyload en sterkere visuals, maar niet echt anders dan normaal.

De diepgang bleef helaas volledig uit zoals altijd, echt een volwaardige trip met inzichten en een verminderd ego was geen sprake van.

De euforie was wel behoorlijk MDMA achtig ja, ik heb een grote tijd met mijn ogen dicht staan dansen in mijn woonkamer genietend van de muziek en closed eyed visuals.

De bodyload was zwaar maar zeer goed te doen, heb ik overigens nooit zo'n problemen mee bij 2C-B. Heb wel het idee dat de bodyload bij een veel hogere dosis teveel zou worden. Misschien probeer ik nog wel eens een hogere dosis in de toekomst, maar daar twijfel ik nog een beetje aan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren na lange tijd weer eens Hasj olie gerookt. Heerlijk die cleane sterke high :stoned:.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
missWappie zei:
Vannacht rosé. Zaterdagavond coke
Klik om te vergroten...
Rosé.?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren, wiet.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Ja idd om 1 of andere reden heb ik zin om speed te gebruiken..maar ga mijn best doen om het te verkomen..ben vooral bang voor de lege momenten binne kort en als ik mee de vroege moet gaan werke dat ik stik dood ga zijn telkens..maar je zit snel terug in je oude gewoonte he..
Klik om te vergroten...

Ik heb dat ook met de vroege shiften ... ze zouden me aanzetten tot benzo misbruik daar ik nooit zo vroeg kan gaan slapen ...als ik vroeges doe.
Je zou immers om een 8 uren rustje te pakken om 21 u ofzo moeten gaan slapen en laat ons eerlijk zijn welk mens kan en doet dat?
Een gouden raad, als die vroeges je aanzetten tot drugsmisbruik, bouw dan een leven op waarvoor geen drugsmisbruik nodig is ... doe bv dagwerk.
Het kan niet veel gekker worden drugs misbruiken om plichtsgetrouw je arbeid te verrichten... heb er me zelf al aan bezondigt maar is in feite krankzinnig, achterna bezien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."