#1
Hier flink wat wiet met Slaapvitamines gisteren.
ALD-52 afgelopen zaterdag![]()
Ik lig nog op bed ,kijk tv en ga zo mijn restje heroïne van gisteren oproken....m'n methadon al gehad en werk inmiddelsIk zal vast beginnen
Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt
~BKJN
Dat is al afgelopen hoor. Hij poste dat op woensdagVeel plezier!!mile
![]()
Er staat toch dat ze 220mg op heeft? Hoe kom jij bij 330mg uit?
Nee vond het niet heel anders op deze dosering eigenlijk, gewoon alleen ietsjes heftiger allemaal. Heftigere bodyload en sterkere visuals, maar niet echt anders dan normaal.Vertel eens wat meer man.
Was 2c-b erg anders op zo'n dosering? Meer diepgang? Mdma achtige euforie? Hoe was de bodyload?
.Rosé.?Vannacht rosé. Zaterdagavond coke
Ja idd om 1 of andere reden heb ik zin om speed te gebruiken..maar ga mijn best doen om het te verkomen..ben vooral bang voor de lege momenten binne kort en als ik mee de vroege moet gaan werke dat ik stik dood ga zijn telkens..maar je zit snel terug in je oude gewoonte he..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."