Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 dagen geleden 2-CB

trippyyyyyy..!
Binnenkort maar even reportje schijven
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu net 2 dikke nakken keta.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
beetje pep zaterdag
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Beetje' pep afgelopen zaterdag en zondag. En nog wat 4MMC.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook pep, zaterdag.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een ordinair Oetinger biertje van bij de Lidl, as we speak...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hertog jan. 't beste bier dat er is. Come at me..
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterdagavond heb ik weer DPT gebruikt. Ik wil graag een tripreport schrijven, maar ik kan geen woorden vinden voor m’n ervaring. Misschien komt het nog. Het volgende heb ik opgeschreven als appje naar m’n vriend in de uren na mijn trip:

Wauw. Gewoon wauw. Tijdens het eerste halfuur had ik het gevoel dat ik iets van een breakthrough had. De CEVs en de OEVs waren één geworden. Ik wist niet meer wat nou een CEV was en wat een OEV. Had ik m’n ogen nou open of dicht? Ik wist het gewoon niet meer. Alles versmolt samen tot één groot, mooi, kleurrijk, ander universum. Ik wist ook niet meer of ik nou leefde, dood was of droomde. Ik moest mezelf eraan herinneren om adem te halen. Waar was ik? Wie was ik? Of ben ik nog steeds? Een totaal verlies van ego. Ik kon niet meer op m’n eigen naam komen. Had ik überhaupt wel een naam? Ik had geen taal meer, was monddood gemaakt. Ik was in een tunnel en zag mezelf doodgaan, of ging ik toch zelf dood? De tunnel was de poort naar een andere wereld. The world is underneath me, around me, above me. Ik was de wereld. I am the universe. The universe is me. Ik ben groots en tegelijkertijd zo nietig. Onvoorwaardelijke verbondenheid en liefde. Omringd door warmte, door energieën. Ik ben niet alleen. Ik ben samen met alle andere kinderen van deze aarde. Euforie. Alles voelt als één groot orgasme. Zo begint het leven. Ik was herboren.

Na dit eerste halfuur kwam ik weer een beetje terug in de realiteit. Ik herkende de kamer weer, herinnerde me dat ik DPT had genomen, dat ik onder invloed was, dat ik een naam heb, en taal, dat ik een mens ben, dat ik dankbaar moet zijn voor het leven, dat er zoveel is om voor te leven. Hierna heb ik nog zeker 3 uur flink zitten trippen, genietend van de prachtige visuals en alle filosofische gedachten. Wat is de wereld toch mooi. Ik moet beter voor haar zorgen, zoals zij ook zorgt voor mij.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zinnentuimel zei:
Zaterdagavond heb ik weer DPT gebruikt. Ik wil graag een tripreport schrijven, maar ik kan geen woorden vinden voor m’n ervaring. Misschien komt het nog. Het volgende heb ik opgeschreven als appje naar m’n vriend in de uren na mijn trip:

Wauw. Gewoon wauw. Tijdens het eerste halfuur had ik het gevoel dat ik iets van een breakthrough had. De CEVs en de OEVs waren één geworden. Ik wist niet meer wat nou een CEV was en wat een OEV. Had ik m’n ogen nou open of dicht? Ik wist het gewoon niet meer. Alles versmolt samen tot één groot, mooi, kleurrijk, ander universum. Ik wist ook niet meer of ik nou leefde, dood was of droomde. Ik moest mezelf eraan herinneren om adem te halen. Waar was ik? Wie was ik? Of ben ik nog steeds? Een totaal verlies van ego. Ik kon niet meer op m’n eigen naam komen. Had ik überhaupt wel een naam? Ik had geen taal meer, was monddood gemaakt. Ik was in een tunnel en zag mezelf doodgaan, of ging ik toch zelf dood? De tunnel was de poort naar een andere wereld. The world is underneath me, around me, above me. Ik was de wereld. I am the universe. The universe is me. Ik ben groots en tegelijkertijd zo nietig. Onvoorwaardelijke verbondenheid en liefde. Omringd door warmte, door energieën. Ik ben niet alleen. Ik ben samen met alle andere kinderen van deze aarde. Euforie. Alles voelt als één groot orgasme. Zo begint het leven. Ik was herboren.

Na dit eerste halfuur kwam ik weer een beetje terug in de realiteit. Ik herkende de kamer weer, herinnerde me dat ik DPT had genomen, dat ik onder invloed was, dat ik een naam heb, en taal, dat ik een mens ben, dat ik dankbaar moet zijn voor het leven, dat er zoveel is om voor te leven. Hierna heb ik nog zeker 3 uur flink zitten trippen, genietend van de prachtige visuals en alle filosofische gedachten. Wat is de wereld toch mooi. Ik moet beter voor haar zorgen, zoals zij ook zorgt voor mij.
Klik om te vergroten...
Wow. Wat een tijdloze ervaring. Maar ben je niet bang dat je per ongeluk iets doet waarmee je jezelf verwondt of iets dergelijks? Lijkt me een risico, wanneer je zo ver weg bent.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Zinnentuimel
Hoeveel mg had je genomen en welke 'route of administration'?

Als je zo ver weg bent lijkt het me wel beter om iemand in de buurt te hebben die je in de gaten houdt.

Leuk spul dat DPT, ik ben wel fan van dat goedje. Wellicht bunnenkort weer eens doen.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#11
שמש zei:
Wow. Wat een tijdloze ervaring. Maar ben je niet bang dat je per ongeluk iets doet waarmee je jezelf verwondt of iets dergelijks? Lijkt me een risico, wanneer je zo ver weg bent.
Klik om te vergroten...
Tijdens het eerste halfuur kon ik mij vrijwel niet meer bewegen en heb ik gewoon op de bank gelegen, dus weinig risico om mezelf te verwonden. Toen ik weer een beetje terugkwam dacht ik wel even van: shiiiit hé, die gordijnen zouden maar vlam hebben gevat door de kaarsen ofzo. Brengt mij tot onderstaande.

acht.zes zei:
@Zinnentuimel
Hoeveel mg had je genomen en welke 'route of administration'?

Als je zo ver weg bent lijkt het me wel beter om iemand in de buurt te hebben die je in de gaten houdt.
Klik om te vergroten...
Eens. Ik had “maar” 60mg gesnoven. Ik was er niet helemaal op bedacht dat ik zo ver weg zou raken van deze dosering. Volgende keer zou het wel beter als er iemand in de buurt is inderdaad. Hoewel ik het juist erg fijn vind om DPT alleen te doen, maar wellicht iemand in een andere ruimte ofzo.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt als een klassieke DPT ervaring. Mooi spul hè?
Zou mooi zijn als het je zou lukken om er nog wat over te schrijven, maar zulke ervaringen zijn zo moeilijk in woorden te vangen...

Ik heb soms ook al zulke hevige ervaringen vanaf 65 mg (en soms ook niet). Als ik er dan weer uit kom lig ik vrijwel altijd nog netjes op de bank. Wel 1 keer er afgerold, toen was ik voor een kort ogenblik in één keer weer terug op aarde en moest ik heel hard lachen. Mijn ervaring is dat wanneer er nood is, je automatisch weer terug in je lichaam komt (bij gemiddelde doseringen iig). Wanneer je moet overgeven bijvoorbeeld... Dat ik er dan achteraf achterkom dat ik netjes overeind ben gekomen en in de emmer heb gekotst, zonder dat ik me er bewust van was op dat moment. Een tripsitter is op zich geen overbodige luxe, maar zou ook niet mijn voorkeur hebben.

Ik wil het een volgende keer in een hogere dosering gaan gebruiken (ik denk aan 90-100 mg nasaal), maar dan voor het eerst toch niet alleen. Niet omdat ik me zorgen maak over veiligheid, maar omdat ik denk dat een andere setting mij verder kan helpen. Ik blijf de laatste tijd namelijk wat in dezelfde cirkeltjes draaien met DPT.

Maar het blijft een geweldig middel. :heartsuit:
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#13
NiandraLades zei:
Klinkt als een klassieke DPT ervaring. Mooi spul hè?
Klik om te vergroten...
Absoluut mooi spul. Eén van mijn favoriete stofjes. Alleen nog maar fijne ervaringen mee gehad tot nu toe. Het voelt heel warm en euforisch. Ook wel onder de indruk van de heftigheid op deze dosering, maar ik reageer altijd wel wat heftiger op de meeste stofjes in vergelijking tot andere mensen. M'n vriend heeft van (volgens mij was het) 55mg bijvoorbeeld niks gevoeld, behalve dan een mega-ontstemd gevoel waar hij zijn vinger niet op kon leggen.

NiandraLades zei:
Zou mooi zijn als het je zou lukken om er nog wat over te schrijven, maar zulke ervaringen zijn zo moeilijk in woorden te vangen...

Ik heb soms ook al zulke hevige ervaringen vanaf 65 mg (en soms ook niet). Als ik er dan weer uit kom lig ik vrijwel altijd nog netjes op de bank. Wel 1 keer er afgerold, toen was ik voor een kort ogenblik in één keer weer terug op aarde en moest ik heel hard lachen. Mijn ervaring is dat wanneer er nood is, je automatisch weer terug in je lichaam komt (bij gemiddelde doseringen iig). Wanneer je moet overgeven bijvoorbeeld... Dat ik er dan achteraf achterkom dat ik netjes overeind ben gekomen en in de emmer heb gekotst, zonder dat ik me er bewust van was op dat moment. Een tripsitter is op zich geen overbodige luxe, maar zou ook niet mijn voorkeur hebben.

Ik wil het een volgende keer in een hogere dosering gaan gebruiken (ik denk aan 90-100 mg nasaal), maar dan voor het eerst toch niet alleen. Niet omdat ik me zorgen maak over veiligheid, maar omdat ik denk dat een andere setting mij verder kan helpen. Ik blijf de laatste tijd namelijk wat in dezelfde cirkeltjes draaien met DPT.
Klik om te vergroten...
Inderdaad moeilijk om het in woorden te vangen, cliché, maar ze doen de ervaring altijd te kort.

Ik maak me ook vrijwel nooit echt zorgen over mijn veiligheid tijdens het trippen. Ik denk dat je wel gelijk hebt in dat je weer terug komt in je lichaam als het echt nodig is, mits je niet een absurd hoge dosering hebt genomen. Maar je weet nooit natuurlijk. Wat dat betreft is een tripsitter zeker geen overbodige luxe. Ik merk alleen wel dat ik met psychedelica altijd dieper kom wanneer ik alleen ben. Ik ben ook wel benieuwd naar een nog iets hogere dosering DPT. Ik vraag me dan vooral af of die heftigheid van het begin daarmee verlengd wordt. Heb jij al enig idee wanneer je de hogere dosering gaat doen? Ben benieuwd naar jouw ervaring.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, ik kom ook dieper als ik alleen ben.
Ik ben over het algemeen ook wat gevoeliger voor psychedelische stofjes dan gemiddeld. Mijn hoogste dosis was slechts 80 mg nasaal en dat was een heel groot verschil met 65 mg. Of de heftigheid van het begin in daadwerkelijke tijd verlengd werd weet ik niet, geloof wel iets, maar je tijdsbeleving veranderd compleet. Tijd bestond niet meer, het leek voor altijd te zijn. Ook totaal geen besef meer dat ik ergens anders ook nog een mens was met een lichaam etc, geen identiteit meer, geen besef meer dat ik ooit iets anders was geweest los van het geheel, laat staan dat ik nog wist dat ik iets had genomen natuurlijk. Toen ik er voor het eerst uit kwam was er geloof ik iets van een uur verstreken, iets wat ik me toen echt niet voor kon stellen. Daarna werd ik er nog een paar keer terug in gezogen maar steeds iets minder heftig. Een ander verschil vond ik dat ik zo veel informatie over me heen kreeg wat te groot was om te kunnen bevatten, waardoor ik het grootste gedeelte bijna direct alweer vergeten was na de trip. En wat overbleef was zo bizar dat ik in eerste instantie ook geen idee had hoe ik de informatie om kon zetten naar menselijke begrippen.
Het was voor mij dusdanig indrukwekkend dat ik sindsdien niet meer hoger dan 65 mg ben gegaan. Was ook in het donker en in stilte trouwens, iets waar ik sindsdien ook wat voorzichtiger mee ben.
Mijn ex nam pasgeleden iets van 80 mg DPT geloof ik, en hij viel er van in slaap. :flushed: Flinke verschillen in individuele gevoeligheid met dit stofje dus...

Ik hoop ergens in de komende weken de hogere dosering te gaan doen, maar ik wacht tot ik voel dat het moment daar is en dan moet de gelegenheid er ook nog zijn.

Er zijn wat forumleden die meer ervaring hebben met verschillende doseringen DPT, @ Verwondering bijvoorbeeld, die weten misschien meer te vertellen over het verschil.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#15
@NiandraLades
Leuk om te lezen en heel herkenbaar nu na mijn laatste keer DPT. Zeker een stofje waar je met respect mee om moet gaan en moet voelen dat je er aan toe bent/klaar voor bent. In elk geval alvast een hele mooie trip gewenst. :blush:
Het is een erg mooi stofje dat ik zeker nog verder wil verkennen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
6-APB op ADE. <3

Alcohol (en antidepressiva :’) waar ik pas ná ADE mee gestart ben, voordat iemand hierover valt) niet meegeteld. Zijn beide net zo goed drugs feitelijk.

Nu is het even afwachten + inlezen wat ik de komende tijd wel en niet meer kan doen. Over psychedelica en SSRI’s/SNRI’s is helaas niet al teveel bekend. Even oppassen dus.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#17
3mmc nu:nevergonnagiveyouup:​
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zinnentuimel zei:
Tijdens het eerste halfuur kon ik mij vrijwel niet meer bewegen en heb ik gewoon op de bank gelegen, dus weinig risico om mezelf te verwonden. Toen ik weer een beetje terugkwam dacht ik wel even van: shiiiit hé, die gordijnen zouden maar vlam hebben gevat door de kaarsen ofzo. Brengt mij tot onderstaande.


Eens. Ik had “maar” 60mg gesnoven. Ik was er niet helemaal op bedacht dat ik zo ver weg zou raken van deze dosering. Volgende keer zou het wel beter als er iemand in de buurt is inderdaad. Hoewel ik het juist erg fijn vind om DPT alleen te doen, maar wellicht iemand in een andere ruimte ofzo.
Klik om te vergroten...

Zou je een specifieke dosis aanraden voor DPT, de eerste keer? Ik heb enige ervaring met DMT, dus heb qua heftigheid wel een globaal beeld van wat te verwachten, hoewel het ook niet helemaal duidelijk in hoeverre deze stoffen nu echt veel op elkaar lijken in de ervaring. Ik heb DPT al een hele tijd liggen maar ik heb het tot nu toe nog niet durven nemen, juist omdat ik er niet zo zeker van ben of ik dit veilig alleen kan doen. Het lijkt er inderdaad op dat ervaringen op ongeveer dezelfde dosis nogal verschillen per persoon. Jouw ontmoeting ermee klinkt heftig maar bijzonder!
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Zou je een specifieke dosis aanraden voor DPT, de eerste keer? Ik heb enige ervaring met DMT, dus heb qua heftigheid wel een globaal beeld van wat te verwachten, hoewel het ook niet helemaal duidelijk in hoeverre deze stoffen nu echt veel op elkaar lijken in de ervaring. Ik heb DPT al een hele tijd liggen maar ik heb het tot nu toe nog niet durven nemen, juist omdat ik er niet zo zeker van ben of ik dit veilig alleen kan doen. Het lijkt er inderdaad op dat ervaringen op ongeveer dezelfde dosis nogal verschillen per persoon. Jouw ontmoeting ermee klinkt heftig maar bijzonder!
Klik om te vergroten...
Poeh, een specifieke dosering geven vind ik erg lastig. Mijn eerste keer DPT was ~48mg en dat vind ik nu zo achteraf een hele mooie kennismaking. Ik ben trouwens een vrouw (65kg). Deze 60mg was (onbedoeld) qua intensiteit een totaal andere ervaring.Toch denk ik dat het wel een redelijk oké stofje is om veilig alleen te doen. Het werkt lichamelijk vrij sederend in hogere doseringen, dus als je zoveel hebt genomen dat je het volledige contact met de realiteit kwijt bent, zul je waarschijnlijk niet de kracht in je lijf hebben om naar het raam te lopen en jezelf eruit te gooien omdat je denkt dat je kunt vliegen. Bij wijze van :wink: Ik zou je aanraden om gewoon in de lage range te beginnen (voor een vrouw zit je denk ik met 45-55mg wel safe). Dan kan je het stofje gewoon rustig aftasten en als het te handelen is altijd een keertje meer nemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zinnentuimel zei:
Poeh, een specifieke dosering geven vind ik erg lastig. Mijn eerste keer DPT was ~48mg en dat vind ik nu zo achteraf een hele mooie kennismaking. Ik ben trouwens een vrouw (65kg). Deze 60mg was (onbedoeld) qua intensiteit een totaal andere ervaring.Toch denk ik dat het wel een redelijk oké stofje is om veilig alleen te doen. Het werkt lichamelijk vrij sederend in hogere doseringen, dus als je zoveel hebt genomen dat je het volledige contact met de realiteit kwijt bent, zul je waarschijnlijk niet de kracht in je lijf hebben om naar het raam te lopen en jezelf eruit te gooien omdat je denkt dat je kunt vliegen. Bij wijze van :wink: Ik zou je aanraden om gewoon in de lage range te beginnen (voor een vrouw zit je denk ik met 45-55mg wel safe). Dan kan je het stofje gewoon rustig aftasten en als het te handelen is altijd een keertje meer nemen.
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip en info! Ik ben ook vrouw, tegen de 60 kg, verschilt niet zo heel veel van jouw gewicht dus. Ik zal rond de 40-50 mg beginnen dan. Wel zo safe ook, blijft toch altijd een klein risico met RC’s en dus langzaam opbouwen. Ik heb er ook genoeg van besteld om het op verschillende doseringen te kunnen proberen, dus heb geen haast. Wel tof om steeds meer ervaringen met DPT op het forum te lezen. Een tijdje terug was er nog amper wat over te vinden. Fijn dat jij ook je verhaal gedeeld hebt, ook al is zo’n overweldigende gebeurtenis amper in woorden te vatten, het is zeker wel waardevol voor mede-forummers. En waarschijnlijk in de eerste plaats ook voor jezelf. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."