Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat jammer... Ik snap dat je los gaat, maar waarom met van alles en nog wat combineren? De eerste keer was alleen xtc toch genoeg? Dat kan het nog steeds zijn als je het de kans maar geeft.. Laat los dat je het gevoel van de eerste keer wilt herhalen, dat gaat niet lukken en op deze manier al helemaal niet."
"anhaedra zei: Drugs is gewoon gekte, los gaan, de controle verliezen. Dat spreekt me aan en heb ik af en toe nodig. Je verstand een keer uitzetten. Klik om te vergroten... Grappig. Ik zie drugs juist als je verstand aan zetten."
"Dat borrelen kan komen omdat je zenuwachtig was, je spijsvertering daardoor ook van slag en je het effect daardoor blokkeerde, terwijl je lichaam al wel merkte dat er iets aan de hand was. Daarom geen slecht idee om wat te gaan eten, hoewel ik het gehouden zou hebben bij een paar happen. Xtc op een lege of niet al te volle maag valt het fijnst naar mijn mening. Sowieso ontspant je lichaam wel enigszins ter voorbereiding op de inslag, even naar de wc en dat probleem ook weer opgelost"
"Leuk report En BKS is top inderdaad! Mooie setting voor je eerste pilletje"
"MeejheM, dank je voor je mening, ik ben 41 en nooit te oud om te leren. Ik ben zelf van mening dat psychedelische middelen als paddo’s en lsd (waar ik ervaring mee heb) een grotere verstoring van de dagelijkse routine en een groter risico voor je geestelijke gesteldheid kunnen zijn, dan xtc (die ik overigens zelf ook als mild bewustzijnsverruimend ervaar). Neem ik alleen een bescheiden dosis xtc en geen alcohol of iets anders, dan weet ik dat ik de volgende dag gewoon weer mee kan draaien. Mindless, jij ook bedankt voor je reactie. Ik moet inderdaad oppassen en niet te vaak nemen. Wat misbruik betreft, ja, een jaar lang heb ik het inderdaad veels te vaak gedaan. Dat ik er toch nog steeds plezier van heb, komt denk ik omdat ik er jarenlang geen alchohol bij dronk, meestal niet combineerde, altijd een lage dosis aanhield en vrijwel nooit bijslikte. In mijn geval verminderde het effect pas toen ik het ging combineren met alcohol. Nog iets waar ik mee moet oppassen."
"Mmm, nou, heb best een baan waarbij ik mijn hersenen moet gebruiken, dus denk dat ik t wel zou merken als t minder zou zijn Ik weet ook nog precies tot in details m'n eerste keer xtc Hell, ik weet nog wanneer ik geboren ben! Naahh, ok En thnx Ik voel me trouwens gewoon 41, niet ouder, niet jonger. Precies goed."
"Ik vergeef je"
"Verbazend misschien wel ja, maar ook wel begrijpelijk in mijn geval. Xtc werkte heel erg therapeutisch voor mij. Het stelde mij in staat op een andere manier naar mezelf en de mensen om me heen te kijken. Dat had ik heel erg nodig. Daarom ben ik er denk ik ook zo in los gegaan, het was dat eerste jaar heel erg mezelf leren kennen en dingen uit mijn verleden accepteren, niet meer zo bang te zijn, vergevend, ook naar mezelf. Paddo’s en lsd doen dat ook met je, maar die zijn ook duister. Ik kon daar wel mee omgaan, maar xtc gaf mij de positieve vibe die ik echt nodig had. Nu heb ik het niet meer op die manier nodig, vroeger ging ik altijd heel erg veel nadenken (op n prettige manier), nu is het vooral fijn en ontspannend."
"Dank jullie wel Wat jammer dat het gevoel nu al wat afvlakt Vlindertje91, terwijl je maar zo weinig neemt.."
"reverb zei: Je leest niet zo vaak dat mdma een therapeutisch effect heeft. Ik kan dit onderschrijven. Die eerste keer had zeker een love gevoel, maar ook dat de wereld een kwartslag was gedraaid, ten goede. Het was een eye opener. Klik om te vergroten... Mooi is dat he? Geweldige ervaring."