Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heerlijk weer een GHB-draadje wat ik tegenkom. ghb wordt al heel lang veel gebruikt. Het is de laatste jaren alleen moeilijker om aan te komen. Met name de gbl. Ghb combineren met alcohol kan best en is nog lekkerder. Maar doseren is key! Ghb combineren met keta: geen probleem... Ook hier geldt met mate. Beter een ml te weinig, die je 30 min later aanvult, dan een te grote dosis. Ghb blijft beste te combineren met een upper."
"O ja. Iedere ‘ervaren’ gea gebruiker is wel eens of meerdere keren out gegaan... Al doende leert men😅"
"Roze Olifant zei: Alcohol en GHB combineren is inderdaad riskant. Bij gevallen waarin het echt goed fout gaat, zie je vaak dat sprake was van deze combinatie (toch op basis van wat ik over de jaren heen voorbij heb zien komen - waarbij weliswaar soms sprake kan zijn van gekleurde berichtgeving). Maar het is ook begrijpelijk als je bedenkt wat beide middelen doen. Mij lijkt de combi persoonlijk ook hoogst onaangenaam. Klik om te vergroten... Je moet altijd wel weten wat je doet natuurlijk. De combi is gewoon fijn, want de G werkt sterker en je hebt minder nodig. Soms voel ik van een gebruikelijke dosis G niet eens zo heel veel, maar in combi met alcohol is het altijd raak! Altijd goed doseren rekeninghoudend met het stapeleffect."
"Haha lekker creatief! Iets wat zo basisch is, is echt slecht voor je keel/maag alles eigenlijk! En gelige G hek ook wel eens gehad. Ik had het idee dat ik het op te hoog vuur had laten reageren... Leek wel of er iets in het mengsel verbrandde en wat de gelige kleur verklaarde"
"Cafeine, nicotine, cocaine, speed, MDMA, 4fmp, GHB, lachgas, poppers, paddo’s, wiet, hasj en ketamine O ja diazepam, methylfenidaat, dormicum en cacaodium. Om het lijstje mee af te ronden."
"Hoi allen/TO, Speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Allereerst ben ik verwonderd over de lange en intense periode dat je (en sommige anderen in dit topic) zoveel ket dagelijks hebt weten weg te snuiven! Ik hoop echt dat 2020 een jaar wordt waar in je echt afscheid kan nemen van die nare verslaving! Je hebt in ieder geval al bewezen voor je zelf dat je er 3 maanden van af kon blijven. Ik hoop dat dit je motiveert om de schouders er weer onder te zetten. Ik zelf doe nu zo’n 2 maanden dagelijks ket (750 mg/dag). Ik was er aan begonnen, omdat het het ideale middel is om met roken en sos te kappen. Dat laatste liep de spuigaten uit. Roken vind ik zo walgelijk en ik was eerder al mbv ket gestopt met roken. Probleem is nu dat ik echt goede ket kan krijgen en er dus nu al 2 maanden mee door ga. Ik probeer me strikt aan de max dagelijkse dosis te houden. Merk wel iets van tolerantie, dus ben nu eerste dag ket-vrij. Wil dit morgen ook proberen door te trekken... Weet iemand toevallig of de tolerantie weer snel afneemt? Ik merk als grote voordeel, naast totaal geen drang te hebben in andere middelen, dat ik er ook nieuwe inzichten door verkrijg. Ben ook stuk assertiever en geloof heilig in bepaalde theorien en in mijzelf. Werk wordt hierdoor ook makkelijker. Tijdsbesef is ook een apart dingetje. Het lijkt mij wel maanden geleden dat ik ben gestopt met roken, maar dat is dus nog ‘maar’ 2 maanden geleden... Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben met dagelijkse kleine doseringen ket? Sorry het is niet mijn bedoeling om dit topic te kapen, maar lees dat hier veel gelijken zitten."
"Hi allen en in bijzonder Lalaland, Hier weer een update van mijn kant. Uiteraard over het microdoseren op dagelijkse basis. Allereerst naar jou Lalaland. Dank voor jouw antwoorden. De tolerantie is een zone die ik heel scherp in de gaten houd!!! NMDAr tolerantie is een bitch zo heb ik her en der gelezen... Bouwt zich snel op en gaat zeer traag weer naar beneden. In mijn geval een serieus risico, daar ik mijn keta heerlijk vind om op dagelijkse basis te gebruiken. Heel veel sterkte met jouw verdere herstel! Ik denk dat je wellicht moet uitwijken naar een ander middel om die onrust in te dammen! Ik herken het wel: zonder keta ben ik ook onrustiger. Met een nifje keta word ik rustiger en kan ik scherp denken. Mijn update tot nu toe: 3 maanden bezig met dagelijks keta. Ik zit nu op een stabiele dosering van ong 800mg per dag. Ik neem elke keer rond de 30/40mg (eigen inschatting). Voordelen: - Gestopt met roken en geen behoefte aan een sigaret. - Geen sos gebruik meer. Hier ook geen behoefte meer aan. Deze ‘hobby’ begon steeds ergere vormen aan te nemen... - Meer rust in mijn hoofd en scherper kunnen denken/filosoferen. - Just do it mentaliteit. Ik heb veel ideeën, hoe klein ook, die ik nu vaak gewoon uitvoer. Nadelen: - Kosten. Ik betaal een hoge prijs. Ik ben nog op zoek naar een betere supplier. Ik ben wel tevreden over de kwaliteit. Helaas geen pure staafjes... Dus of het vermengt is, durf ik niet te zeggen. Lijkt er op van niet. - Ik word ervaren door mijn omgeving als vlakker en egoïstischer. Niet schokkend of heel erg, maar mijn beste vriend viel het wel op. - Meer zweten. Discipline: Om de tolerantie goed de baas te blijven, mijn blaas in tact te houden en de kosten te managen is mijn stelregel om niet meer dan 850mg per dag te gebruiken. Daarnaast moet er tussen de laatste dosis en de eerste (de nacht zit er tussen) minimaal 10 uur zitten. Liefst 12 uur. Dit gaat voor goed. Maw ik merk dat ik nog steeds een licht euforisch gevoel krijg van mijn gebruikelijke dosis. Daarnaast ook het scherper, of meer verbanden leggend denken, heb ik nog steeds. Tot slot, ik had vorige week weer eens in lange tijden MDMA gehad. Nou... De dagen er na beviel me de keta helemaal niet. De keta maakte me heeeel moe. Gr ketafientje"
"Netjes kerel! Ik ga meelezen. Succes met deze opgave. Je lijkt me wel een wijs man, zo te lezen. Met de nodige levenservaring en drugservaring moet dit je wel gaan lukken! Keep it up!!"
"Ik begrijp dat ‘rubber’ smaakje niet zo goed... Of misschien dat dat bij jou zo smaakt en het dichtsbij komt bij de geur van rubber. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar dat kan dus persoonlijk zijn. Hoe is de kleur van de verschillende g? Alles komt neer op de juiste verhouding demi water/korrels/gbl. Daarnaast gaat het om de reactie. Zo langzaam mogelijk en op laag vuur de reactie maken, werkt meestal het beste. Als men de verhoudingen en de reactie niet goed uitvoert heb je geen goede puurheid ghb gemaakt. Maw er zit nog water en gootsteenontstopper in het mengsel wat de resterende gbl niet heeft omgezet"
"Ja maar alles komt neer op de mate van gebruik. Als je een recreatieve gebruiker bent dan zou ik me niet zo’n zorgen maken om die ghb lucht... Wel apart dat je dat ook (wrs lichtjes) ruikt in je urine. Anyway, bij veel alcohol gebruik ruik je dat ook door je poriën en urine. Uiteindelijk gaat het erom dat je geen (hoe licht ook) verkleurde ghb neemt. Dit wijst zoals eerder genoemd vaak op verontreinigingen."