Leuke vraag!
Eerste regel is dat mijn sociale en professionele leven niet onder drugsgebruik mogen lijden.
Ook moet ik van mezelf altijd kunnen slapen, al is het maar voor even. Geen hele nachten meer overslaan zoals ik vroeger te vaak heb gedaan. 1 nacht zou nog wel eens mogen maar gebeurd eigenlijk niet meer.
-Coke wil ik niet vaker dan 2x in de maand gebruiken. Dan ook maar max 250mg per keer.
-Benzo's niet vaker dan 1x in de week. Lage dosis bijv 5 mg diazepam tijdens stressvolle periodes.
-Stimulanten niet vaker dan 1x in de week. Dan vaak ook niet veel. Bijv bij speed niet meer dan 50mg.
-Wiet tijdens vakantie absoluut niet vaker dan om de dag maar meestal minder. Tijdens werkweken niet vaker dan 1x in de week. Eigenlijk ook pas laat in de middag mijn eerste stick zodat ik overdag mezelf nog nuttig kan maken.
-Psychedelica niet vaker dan 1x in de week maar dat is meer omdat er anders tolerantie is.
-MDMA probeer ik altijd de 3maanden regel aan te houden. Maar soms worden dat maar 2 maanden.
Verder in het algemeen niet vaker dan 1x in de week een avondje aan de drugs. Wiet tel ik hier even voor het gemak niet in mee
![:)]()
. Maar dus niet dat als ik bijv vrijdag coke heb genomen, ik dan zaterdag nog eens aan de psychedelica ga. Wel zou er een dagje tussendoor kunnen glippen met een lage dosis stimulant.
Natuurlijk ook altijd zeker weten wat ik neem. Mezelf altijd bij onbekende middelen inlezen en met een lage dosering beginnen.