Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...

Als je alleen bent in bed ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
Verdoving lijkt me dan...
Klik om te vergroten...
Perzikje zei:
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Klik om te vergroten...
Ja okΓ© kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perzikje zei:
Het is geen must, maar als ik het had...
Klik om te vergroten...
Zou het weldegelijk doen als ik de kans had maar ik ga hier echt totaal geen moeite aan besteden om het te vinden.

Fentanyl ziet er vrij saai uit voor een opioid.
Gwn iets om van men lijstje af te kunnen kruisen...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Ja okΓ© kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perzikje zei:
Wou dat ik mijn GHB gewoon kon laten staan πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ
Mja, ik heb dat met alles wat thuis ligt. Moet perse op ofzo. Vervelend
Klik om te vergroten...
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snelleke Snel zei:
Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
Klik om te vergroten...
+1
Perzikje zei:
Jep, heerlijk op afters!
Klik om te vergroten...
+2
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thelittlegirl zei:
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
Klik om te vergroten...

Omdat ik een junk ben πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

Nee, maar dat Gtje maakt alles wel beter ja. Totdat je lichamelijk verslaafd bent, zoals ik nu. Dan is het niet tof meer.
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snelleke Snel zei:
Op hardcore festivals is het ook zero tolerance, mja toch is 9 vd 10 van de kaart...πŸ€”
Klik om te vergroten...
HAHAHA MOOI hè! Ik heb een mooi verhaal over de politie, die mogen niks doen aangezien alles verboden is maar hey dat zijn ook mensen die leven dus als je ooit aangehouden wordt bij deze mn tip, bied ze een gtje aan, is binnen 4 uur je bloed uit :tilttearlaugh::tilttearlaugh:
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perzikje zei:
Omdat ik een junk ben πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ

Nee, maar dat Gtje maakt alles wel beter ja. Totdat je lichamelijk verslaafd bent, zoals ik nu. Dan is het niet tof meer.
Klik om te vergroten...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met mn ex ook ieder weekend 3 dagen deed (in de avond...) Mag ik vragen wat je lichamelijk merkt? Wel zonde dat het zover heeft moeten komen, zijn dingen waar ik niet zo bij stil sta soms.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.

Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan πŸ˜…
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
:nevergonnagiveyouup:Regel 4 Chatten in fora
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thelittlegirl zei:
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
Klik om te vergroten...

Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig πŸ€ͺ
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perzikje zei:
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.

Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Snelleke Snel zei:
Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig πŸ€ͺ
Klik om te vergroten...
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje Γ  twee uur misschien...

Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed :kissingheart:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thelittlegirl zei:
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje Γ  twee uur misschien...

Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Ik begon met drinken door m'n ex, en toen het uit was, ging ik door om alles te vergeten, omdat ik niet mijn gedachtes kon uitschakelen..24/7 denken aan zoiets wat je zo verdrietig maakt, was niet te doen.. dus ja voor mij was het een vlucht wat uiteindelijk een gewoonte/ verslaving is geworden
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk πŸ˜‚

Kapot mooi
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perzikje zei:
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk πŸ˜‚

Kapot mooi
Klik om te vergroten...

Echt he, praat wel makkelijker vind ik, no shameπŸ˜„πŸ˜†
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelleke Snel zei:
Echt he, praat wel makkelijker vind ik, no shameπŸ˜„πŸ˜†
Klik om te vergroten...

Ja, echt heerlijk πŸ˜‚
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Ik begon met drinken door m'n ex, en toen het uit was, ging ik door om alles te vergeten, omdat ik niet mijn gedachtes kon uitschakelen..24/7 denken aan zoiets wat je zo verdrietig maakt, was niet te doen.. dus ja voor mij was het een vlucht wat uiteindelijk een gewoonte/ verslaving is geworden
Klik om te vergroten...
Zonde om je zelf zo kwijt te raken... Kut ex, maar het positieve is dat je iemand gaat vinden die uiteindelijk je gaat geven wat je verdiend. Dus beter ben je van die ex af... Eerst volledig zelf gelukkig zijn met jezelf en alles wat je nu hebt, focus je daarop :blush:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thelittlegirl zei:
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzo :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Ben daar ook bang voor. Maar ja πŸ˜‚
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snelleke Snel zei:
Echt he, praat wel makkelijker vind ik, no shameπŸ˜„πŸ˜†
Klik om te vergroten...
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzo :tilttearlaugh:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."