#1
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Als je alleen bent in bed ofzo?
Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Verdoving lijkt me dan...
Ja okΓ© kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?Precies. Er zijn wel meer drugs die verdoven. Ik vind dat wel nice!
Zou het weldegelijk doen als ik de kans had maar ik ga hier echt totaal geen moeite aan besteden om het te vinden.Het is geen must, maar als ik het had...
Ja okΓ© kan me er wat bij voorstellen, heb zelf 2 weken Tramadol genomen na mn operatie omdat ik anders doodging van de pijn. Maar verdoven why, voor de lichamelijke pijn of verdoving op ander niveau?
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?Wou dat ik mijn GHB gewoon kon laten staan π€·π»ββοΈ
Mja, ik heb dat met alles wat thuis ligt. Moet perse op ofzo. Vervelend
+1Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
+2Jep, heerlijk op afters!
Waarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
HAHAHA MOOI hΓ¨! Ik heb een mooi verhaal over de politie, die mogen niks doen aangezien alles verboden is maar hey dat zijn ook mensen die leven dus als je ooit aangehouden wordt bij deze mn tip, bied ze een gtje aan, is binnen 4 uur je bloed uitOp hardcore festivals is het ook zero tolerance, mja toch is 9 vd 10 van de kaart...π€
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met mn ex ook ieder weekend 3 dagen deed (in de avond...) Mag ik vragen wat je lichamelijk merkt? Wel zonde dat het zover heeft moeten komen, zijn dingen waar ik niet zo bij stil sta soms.Omdat ik een junk ben π€·π»ββοΈ
Nee, maar dat Gtje maakt alles wel beter ja. Totdat je lichamelijk verslaafd bent, zoals ik nu. Dan is het niet tof meer.
Regel 4 Chatten in foraWaarom kan je het niet mooi in je flesje laten zitten dan? Maakt dat gtje je moment zoveel beter dan?
@Thelittlegirl Ben bijna aan het einde van mijn afkick nu. In het begin, als je volop in je verslaving zit kun je ernstige dingen oplopen als je je dosis niet neemt.
Ik kreeg stuiptrekkingen, hartkloppingen, je begint abnormaal veel te zweten, je trilt, je hebt het warm, je hebt het koud, je krijgt spierpijn, je spieren verstijven. Liep een paar dagen met een scheve nek. Je kan een ademhaling stilstand krijgen, je hart kan het begeven. Psychoses... Kan nog wel even doorgaan π
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje Γ twee uur misschien...Dat heet nou verslaving he! Ik heb dat met drank, als ik het heb ga ik het drinken... behalve nu want met pep op is dat echt kk ranzig π€ͺ
Ik weet wat een verslaving inhoud, ik ben er ook vrij goed in. Maar je doet alles met een reden, vaak een uitvlucht van de realiteit en gaat dat extra drankje of gtje je probleem aanpakken op dat moment? Voor een uurtje Γ twee uur misschien...
Maar heftig hoor die afkickverschijnselen, ik gebruik het alleen recreatief maar dit maakt me toch wel even wat bewuster... Maar de kunst is in het leven om negativiteit ook toe te laten want het hoort erbij, maar focus je vooral op de mooie en positieve dingen altijd, sta daar is bewust bij stil ipv niet nadenkend naar drugs of alcohol te grijpen... Ja I know makkelijker gezegd dan gedaan. Ik bedoel het goed![]()
Ik heb nu echt ff zoβn vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.
Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk π
Kapot mooi
Echt he, praat wel makkelijker vind ik, no shameππ
Zonde om je zelf zo kwijt te raken... Kut ex, maar het positieve is dat je iemand gaat vinden die uiteindelijk je gaat geven wat je verdiend. Dus beter ben je van die ex af... Eerst volledig zelf gelukkig zijn met jezelf en alles wat je nu hebt, focus je daaropIk begon met drinken door m'n ex, en toen het uit was, ging ik door om alles te vergeten, omdat ik niet mijn gedachtes kon uitschakelen..24/7 denken aan zoiets wat je zo verdrietig maakt, was niet te doen.. dus ja voor mij was het een vlucht wat uiteindelijk een gewoonte/ verslaving is geworden
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzo![]()
Ja LOVE IT! Even heerlijk geen oordeel over mn uiterlijk, aantal volgers en van mn wedstrijdresultaten. Ben nog steeds bang stiekem om hier iemand tegen te komen die me kent ofzoEcht he, praat wel makkelijker vind ik, no shameππ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."