#1
Ik vind het gewoon heerlijk om spacy muziek te luisteren bij elk type drugs, vooral dubstep en drum 'n bass.
Beanhead zei:Acid, alle soorten core, tekno, dark/goa/suomi/psy en nog een hoop andere elektronische zooi: Alle drugs zijn leuk!
Exceptional Insight zei:Alle drugs - Muziek waar ik altijd naar luister.
DamienDope zei:Ik vind het gewoon heerlijk om spacy muziek te luisteren bij elk type drugs, vooral dubstep en drum 'n bass.

Hoe kun je een topic vinden van 10 jaar oud?Coke en ice op keiharde hardcore en dan megageil worden....
Iedereen wordt toch geadviseerd zich goed in te lezen😂😂Hoe kun je een topic vinden van 10 jaar oud?
ben benieuwd naar jullie soorten muziek 
Oom Klaas zei:En mijn muzieksmaak veranderd niet met gebruik.
. Vind 't wel grappig dat ik door speed altijd zin heb in rustige muziek terwijl ik er toch hyper van word (ik heb geen ADHD).+1!Damien0124 zei:Ik vind het gewoon heerlijk om spacy muziek te luisteren bij elk type drugs, vooral dubstep en drum 'n bass.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."