Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
15, MDMA, Geweldig :grin:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op mijn 19de voor de eerste keer LSD. Als je alcohol zou meerekenen 12 ofzo (na examens Kriek kopen omdat je echt bier niet lustte :) ).
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#3
18, LSD :hearteyes:
v
vtrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een maandje terug voor het eerst coke geprobeerd. Ben 35.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#5
helaas vallen de paddo's nu ook onder dit kopje, dus dan zou ik voor het eerst op m'n 14e hebbben gebruikt, maar toen was het nog legaal.
S
SnakyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was 17 toen ik voor de eerste keer mdma of speed gebruikte. Achteraf als ik er aan terug denk toch wel erg jong.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
.. 15, paddo's en lsd
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
14, geloof ik, misschien net 15.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was net 18 en deed toen voor het eerst MDMA, dat was echt een avond om nooit te vergeten :) .
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#10
15 : MDMA
16: Coke, Speed, Ket
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#11
cocaine en xtc op mn 20e...toen ik 14,15 was heb ik ook de kans gehad maar heb heb toen verstandig maar niet gedaan.

Ik ben blij dat ik wat later met die shit begonnen ben.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
paddo's & coke , 15
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#13
om paddo's nou harddrugs te noemen.... dan: 14 :P

maar mijn eerste echte harddrugs ervaring was op mijn 18e (mdma)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
moet wel zeggen dat ik vroeger minder wist wat ik deed daarom dat ik vroeger tog op zeer jonge leeftijd aan alcohol ben blijven hangen (14 jaar dronk ik dagelijks) je weet gewoon niet goed wat je doet op jongere leeftijd ook al denk je van wel
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belgo zei:
Ik ben blij dat ik wat later met die shit begonnen ben.
Klik om te vergroten...

Ja. Ik weet nog wel dat ik op mijn zestiende heel stoer liep te verkondigen dat ik 'binnenkort wel eens een grammetje coke zou gaan halen'. Mijn eerste ervaring met harddrugs (alcohol niet meegerekend) volgde op mijn twintigste (MDMA, pep, 4-FMP, 4-MMCAT), en dat was eigenlijk een bewuste keuze na de nodige zelfstudie en een hoop wikken en wegen. Coke hoef ik eigenlijk niet eens zo nodig meer te proberen, misschien als de gelegenheid zich een keertje voordoet, maar ik ga er niet naar op zoek. Ik ben in elk geval blij dat het destijds bij stoere praat bleef en dat ik gewacht heb tot ik er wat meer controle over uit kan oefenen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
15- paddo's
16-mdma
17 lsd en de rest volgde spoedig :P
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#17
12 of 13 schat ik: alcohol
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
21 xtc


:)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als we paddo's nu ook onder de harddrugs gaan rekenen, is het voor mij ook 15 ipv 16. Alleen op het moment dat ik ze als 15jarig ukkie kocht (ik zag er ook nog eens uit als 13/14), was de controle nog niet zo scherp en kreeg ik ze gemakkelijk zonder blikken of blozen mee. Je kon zelfs de gedroogde Mexicaanse versie gewoon nog in iedere smartshop legaal kopen, dus ik kan het eigenlijk toch nog steeds niet echt als een harddrug zien hoor. Zo voelde het op dat moment ook helemaal niet voor mij! :wink:

Hoewel.... Toen ik dus als dat kleine meisje van nog geen 47 kg, wel mooi in 1x een hele portie van die gedroogde Mexicaanse krengen naar binnen had gewerkt en deze dus ook een beetje veel te keihard insloegen, ik wel het eerste uur dacht dood te gaan. Dat vond ik dus niet zo fijn, maar toen ik een beetje over die eerste klap heen was, heb ik uiteindelijk toch nog wel een hele leuke eerste keer gehad hoor! :wink:

Oja, en alcohol is eigenlijk ook best een harde drug vind ik persoonlijk! Dat dronk ik op mijn 13de voor het eerst. Toen ik voor het eerst ongesteld was geworden, nam mijn vader me namelijk "als vrouw" mee naar een duur restaurant en bij het toetje mocht ik toen ook een likeurtje kiezen. Ik voelde me toen ontzettend blij, volwassen en gewichtig. Hihihi, was er wel ook helemaal teut van geworden. :grin: Dit was in 1993 trouwens, dus ik neem mijn vader ook helemaal niks kwalijk. Er werd toen echt een stuk lichtzinniger over alcohol gedaan en het was een compleet geaccepteerd iets, dat ik daar - als kind van 13 - in dat restaurant een amaretto bestelde. Echter, als ik straks zelf kinderen van die leeftijd heb, zullen ze van mij iig echt nog geen alcohol krijgen hoor!
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#20
15, Speed en XTC

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."