18 jaar xtc op masters of hardcore empire of eternity. Daarvoor zovaak dronken.
18 - speed
17 coke, daarna volgde de rest (speed, xtc, lsd)
16 eerste keer paddo's of xtc ik weet niet meer welke van de 2 het was.
Paddo's tellen nu als harddrug toch?
14de XTC + paddo's. Veel te vroeg eigenlijk. Gebruik nu ook al een tijd niks meer, wacht sowieso tot mijn 16de, misschien wel 18de, misschien wel 21ste, ik zie vanzelf wel. Ik weet wel dat als ik nu pillen zou kunnen krijgen die ook daadwerkelijk MDMA bevatten dat ik ze echt wel zou nemen. Maar voorderest ook echt niks.
Ik reken alcohol even onder harddrugs dan was ik heeeel jong, toen ik al slokken van m'n vaders bier nam.. Maar vanaf mijn 13e of 14e ofzo drink ik echt heel regelmatig.
Sinds ik drugs gebruik drink ik veel minder. Ik was 19 toen ik voor het eerst mijn echte harddrug gebruikte, xtc. Heb ik heel bewust gedaan, ben wel trots op 't feit dat ik nooit iets heb gedaan waar ik nog niet klaar voor was of waar ik niet heel veel over had gelezen
Precies de reden waarom je niet alle drugsgebruikers over 1 kam moet scheren.
Was denk ik zo'n jaar of 6 toen ik stiekum begon te proeven aan de wodkaglazen van mijn ooms.
Veel te vroeg.
Ik heb er nog altijd spijt van. En dat bewijs ik door weeral een lange tijd clean te blijven.
Ik gebruik nog zelden drugs. Zonder nicotine en alcohol meegerekend.
18 paddo
17, paddo's
Alcohol: 18
XTC: 21
De rest volgde in de jaren daarna.. Ik ben heel blij dat ik gewacht heb tot ik volwassen was in ieder geval..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.