Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs die je laat ontspannen

Drugs die je laat ontspannen

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet/hasj, valium?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien ik enorm druk ben van binnen en ik enorm weinig moment van rust ervaar, wil ik nu eens een middel gaan zoeken die je heel lekker laat ontspannen, zonder dat het negatief inwerkt op mijn (korte termijn) geheugen, want mijn geheugen heb ik namelijk nodig als student. Desnoods ga ik even langs de dokter voor een middel, want ik moet me echt weer eens ontspannen. Ik voel me echt nooit lekker uitgeslapen als ik wakker word, ik zit vol met zorgen, ik denk de hele tijd heel veel na, ik kom moeilijk in slaap, overdag ben ik heel druk, grof en ondoordacht aan het praten, ik begin echt gek te worden. Dit is eigenlijk sinds ik ben gestopt met Ritalin, maar Ritalin maakt mij juist sociaal weer heel gestoord. Ritalin maakt mij neerslachtig, saai en het laat me echt heel dood voelen. Dus dat is ook geen optie. Hardlopen doe ik, ik eet gezond, ik lees graag, maar dit heeft allemaal niet echt veel effect.
Wie weet welk middel ik kan gebruiken als 18 jarige?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je je zo voelt als jij omschrijft kun je naar mijn mening het beste even naar je huisarts gaan....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat heb ik al gedaan en ze noemen het: ADHD!
Iets waar ze geen middel voor kunnen geven die je heeeel af en toe kan nemen.
Ik wil gewoon weer eens even rust!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
het perfecte geneesmiddel voor jouw kwalen: catmint

Ik ervaar nu ongeveer hetzelfde als jij. 6 uur op en 6 uur thuis. praat en werk de hele dag door waardoor ik moe en kapot thuis kom. maar toch is het ook moeilijk om in slaap te vallen omdat het zo druk is in me hoofd. ik heb nu een piepklein jointje gerookt en voel me nu juist heel kalm, rustig en slaperig. maargoed ik weet dat jij dat niet doet dus raad ik catmint aan.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atropa zei:
Clonidine. Wordt je niet slaperig van, maakt van je denkvermogen een lineaire lijn en staat geclassificeerd als een anti-hypertensiva.
Klik om te vergroten...

Heb ik gehad, (tegen ADHD), het werkte volgens mijn omgeving heel goed, maar zelf werd ik er zwaar slaperig van, tot het punt waar ik overdag tijdens lessen in slaap viel.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey Riel,
Catmint heb ik geprobeerd en het heeft werkelijk helemaal geen effect jammer genoeg..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Clonidine. Wordt je niet slaperig van, maakt van je denkvermogen een lineaire lijn en staat geclassificeerd als een anti-hypertensiva.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, ik wil geen middel wat je dagelijks moet gebruiken he. Gewoon voor heel af en toe. 1x in de maand bijv..Maar bedankt voor je tip, Mark!!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
SPIET
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Opium? Diazepam? DMT?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien al eens gedacht aan meditatie ofzo
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Misschien al eens gedacht aan meditatie ofzo
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg..
Het hoeven niet altijd drugs te zijn :)

Probeer te mediteren voordat je gaat slapen..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat een drug die je laat ontspannen je je alleen maar kutter laat voelen. Ik zou voor een oppepper vaar overdag gaan denk ik. Aangezien je ook ADHD hebt. Misschien voorgeschreven Dexamfetamine?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzootje af n toe? Ghbtje? bier?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Even naar de doktor? Benzootje?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
yo mindgamer, hier wat tips.

was afgelopen winter nogal opgefokt, gespannen en rusteloos. die vervoekte sosa maakte dit nog erger.
het volgende heeft zeker een grote rol gespeeld bij mijn inspanningen om weer ontspannen en rustig te worden:

*magnesiumcapsules. van die zware van 500 mg. als je er 3 tegelijk inneemt wordt je heel relaxed. alsof je lekker stoned wordt.

*de combinatie L-TYROSINE(500mg) met vitamine B6 (100MG) en vitamine C (100MG) bezorgt je een loom, relaxed gevoel. Eeen beetje tegen een aangename vermoeidheid aan. Soms ga je er daadwerkelijk van knikkebollen.

*er is hier in de scheltema/selexys boekenwinkel een lunch/koffiecorner, genaamd Baggels & Breans. Misschien in Groningen ook wel? Daar staat het drankje 'NO STRESS' op de kaart en dat maakt zijn naam waar! Het is een combinatie van wortelsap/sinassap/gemberpoeder & koninginnnengelei.
Ben het thuis zelf gaan maken .

*3x per dag bij de maaltijd omega 3 capsule + een sint janstablet dragen ook bij aan de dagelijkse rust.

Elk van deze tips werkt een paar uur, dus als je waneer de ene begint uit te werken de volgende cosumeert, kom je de dag wel ontspannen door.

Dat dit alles voor mij effectief is, betekent natuurlijk niet dat het op iedereen die uitwerking heeft. Hoop dat het bij jou wel goed werkt :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet jouw redenen om niet te blowen en snap ze ook helemaal, maar het is wel wat ik zelf gebruik om te ontspannen, want ik ben er zonder ook erg slecht in. Ik zou het eigenlijk echt niet weten buiten dat, maar als ik iets vind post ik het meteen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
GHB, wiet?

Van speed word je met ADHD lekker rustig in je hoofd..
Maar of dat zo goed is voor je geheugen/studie... :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
valium?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."