yo mindgamer, hier wat tips.
was afgelopen winter nogal opgefokt, gespannen en rusteloos. die vervoekte sosa maakte dit nog erger.
het volgende heeft zeker een grote rol gespeeld bij mijn inspanningen om weer ontspannen en rustig te worden:
*magnesiumcapsules. van die zware van 500 mg. als je er 3 tegelijk inneemt wordt je heel relaxed. alsof je lekker stoned wordt.
*de combinatie L-TYROSINE(500mg) met vitamine B6 (100MG) en vitamine C (100MG) bezorgt je een loom, relaxed gevoel. Eeen beetje tegen een aangename vermoeidheid aan. Soms ga je er daadwerkelijk van knikkebollen.
*er is hier in de scheltema/selexys boekenwinkel een lunch/koffiecorner, genaamd Baggels & Breans. Misschien in Groningen ook wel? Daar staat het drankje 'NO STRESS' op de kaart en dat maakt zijn naam waar! Het is een combinatie van wortelsap/sinassap/gemberpoeder & koninginnnengelei.
Ben het thuis zelf gaan maken .
*3x per dag bij de maaltijd omega 3 capsule + een sint janstablet dragen ook bij aan de dagelijkse rust.
Elk van deze tips werkt een paar uur, dus als je waneer de ene begint uit te werken de volgende cosumeert, kom je de dag wel ontspannen door.
Dat dit alles voor mij effectief is, betekent natuurlijk niet dat het op iedereen die uitwerking heeft. Hoop dat het bij jou wel goed werkt
![:wink:]()