Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs die je laat ontspannen

Drugs die je laat ontspannen

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
yo mindgamer, hier wat tips.

was afgelopen winter nogal opgefokt, gespannen en rusteloos. die vervoekte sosa maakte dit nog erger.
het volgende heeft zeker een grote rol gespeeld bij mijn inspanningen om weer ontspannen en rustig te worden:

*magnesiumcapsules. van die zware van 500 mg. als je er 3 tegelijk inneemt wordt je heel relaxed. alsof je lekker stoned wordt.

*de combinatie L-TYROSINE(500mg) met vitamine B6 (100MG) en vitamine C (100MG) bezorgt je een loom, relaxed gevoel. Eeen beetje tegen een aangename vermoeidheid aan. Soms ga je er daadwerkelijk van knikkebollen.

*er is hier in de scheltema/selexys boekenwinkel een lunch/koffiecorner, genaamd Baggels & Breans. Misschien in Groningen ook wel? Daar staat het drankje 'NO STRESS' op de kaart en dat maakt zijn naam waar! Het is een combinatie van wortelsap/sinassap/gemberpoeder & koninginnnengelei.
Ben het thuis zelf gaan maken .

*3x per dag bij de maaltijd omega 3 capsule + een sint janstablet dragen ook bij aan de dagelijkse rust.

Elk van deze tips werkt een paar uur, dus als je waneer de ene begint uit te werken de volgende cosumeert, kom je de dag wel ontspannen door.

Dat dit alles voor mij effectief is, betekent natuurlijk niet dat het op iedereen die uitwerking heeft. Hoop dat het bij jou wel goed werkt :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet jouw redenen om niet te blowen en snap ze ook helemaal, maar het is wel wat ik zelf gebruik om te ontspannen, want ik ben er zonder ook erg slecht in. Ik zou het eigenlijk echt niet weten buiten dat, maar als ik iets vind post ik het meteen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHB, wiet?

Van speed word je met ADHD lekker rustig in je hoofd..
Maar of dat zo goed is voor je geheugen/studie... :wink:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
valium?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
yo mindgamer, hier wat tips.

was afgelopen winter nogal opgefokt, gespannen en rusteloos. die vervoekte sosa maakte dit nog erger.
het volgende heeft zeker een grote rol gespeeld bij mijn inspanningen om weer ontspannen en rustig te worden:

*magnesiumcapsules. van die zware van 500 mg. als je er 3 tegelijk inneemt wordt je heel relaxed. alsof je lekker stoned wordt.

*de combinatie L-TYROSINE(500mg) met vitamine B6 (100MG) en vitamine C (100MG) bezorgt je een loom, relaxed gevoel. Eeen beetje tegen een aangename vermoeidheid aan. Soms ga je er daadwerkelijk van knikkebollen.

*er is hier in de scheltema/selexys boekenwinkel een lunch/koffiecorner, genaamd Baggels & Breans. Misschien in Groningen ook wel? Daar staat het drankje 'NO STRESS' op de kaart en dat maakt zijn naam waar! Het is een combinatie van wortelsap/sinassap/gemberpoeder & koninginnnengelei.
Ben het thuis zelf gaan maken .

*3x per dag bij de maaltijd omega 3 capsule + een sint janstablet dragen ook bij aan de dagelijkse rust.

Elk van deze tips werkt een paar uur, dus als je waneer de ene begint uit te werken de volgende cosumeert, kom je de dag wel ontspannen door.

Dat dit alles voor mij effectief is, betekent natuurlijk niet dat het op iedereen die uitwerking heeft. Hoop dat het bij jou wel goed werkt :wink:
Klik om te vergroten...
Is dat wel gezond?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is volgensmij niet zo heel veel keus. Vooral veel kruidendingetjes enzo maar die werken niet altijd bij iedereen. Ik zou gewoon lang een huisarts gaan en vragen om een middel wat je zo nu en dan kan kalmeren en laten ontspannen om sommig moment. Leg het ook duidelijk uit en laat je niet weer wegsturen met de conclussie ADHD. Hoop voor je dat je wat nuttigs vind!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan niet zoveel kwaad hoor volgens mij, mss die magnesium niet te vaak nemen?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yoga.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet, benzo
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jullie roepen allemaal wiet , terwijl hij zegt dat wiet geen optie is voor hem als student :P

Nogmaals ik zou gewoon naar de huisarts gaan, vragen om een middel wat je zo nu en dan kan nemen om te relaxen en je niet laten wegsturen met: het is adhd. Anders kan je op http://www.azarius.nl ofzo nog altijd zoeken naar natuurlijke producten..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dank je man!
Nadeel van wiet en meerdere drugssoorten is dat het achteraf mij zo vervelend laat voelen op een 1 of andere manier..Dit kan ik dus niet gebruiken..
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begrijp dat je liever geen wiet zou gebruiken, maar toch vind ik dit de beste methode. Kheb ook ADD en een jointje op z'n tijd is mijn manier van ontspannen toch. Voor het slapengaan dan wel!
Mss als je een klein stickytje smoort? :P Verder zou ik toch geen benzo's gaan gebruiken. Sporten helpt! En een warm bad ook, ontspannen die spieren van. EN voor ik het vergeet: neuken!!

edit: aan wiet moet je gewend worden trouwens, in het begin werd ik er vrij para en shit van, maar dat gaat heel rap voorbij

edit: na je eerste post nog eens te herlezen heb ik vastgesteld dat je met mijn info eigenlijk niets bent. Buiten het stuk over neuken dan :P so i can't help you, sorry! :stoned:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet je wat het is, met hallucinogene middelen: thc, lsd, enz.
Raak ik nadertijd altijd zo enorm diep in de knoop met mezelf. Nu het goed met mezelf gaat, ik ben weer erg sociaal aan het worden, ik bouw weer een leven op, wil ik niet meer als een spook rond lopen en dat is wel iets wat ik word als ik met mezelf in de knoop zit. Daarom moet ik een middel vinden die nadertijd gewoon niet zeikt...Maar desnoods ga ik gewoon een heel klein stukje hasj puur roken..
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een prachtige reactie man, ben je echt dankbaar!
Codeine ga ik me maar eens goed in verdiepen :beer: Ga eerst jouw tips eens goed volgen :sunglasses:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vermoed dat CODEINE wel wat voor je is Mindgamer. Als je 2 a 3 tabletten van 10mg op de nuchtere maag inneemt, dan wordt je na circa een kwartier echt lekker high. Eerst krijg je een goede hit van 20 minuten tot een half uur. Dan moet je echt ff achterover in je stoel blijven hangen en sta je te zwalken op je benen als je toch probeert te lopen. Daarna ben je de rest van de avond comfortabel loom, echt supertranquillo. :mrgreen:
Je crasht niet als het uitgewerkt is, voelt je na afloop niet depro, gaat er niet maf van denken, raakt er niet opgefokt of verward van. Het brengt je gewoon in een relaxte roes.
Ander voordeel. 1 zo'n portie per keer is genoeg. Je gaat niet verlangen naar meer. De roes is uitermate bevredigend en daarna kan je gewoon lekker pitten of je ding doen. Bovendien blijft er na de echte high bij mij zo'n 10 uur een milde na-roes hangen :wink:

Ondanks dat codeine uit papavers gewonnen staat en het in je body deels in morfine omgezet wordt, staat het niet te boek als een middel dat snel tot verslaving leidt. Als je het maar 1 of 2x in de week gebruikt, dan al helemaal niet.
Heb het zelf wekenlang in grote hoeveelheden moeten gebruiken ivm ziekte. Kreeg toen ik stopte totaal geen drang het te blijven gebruiken, terwijl ik de roes super great vondt en nog veel van die pillen tot mijn beschikking heb. Ter vergelijking: Als ik 1 avond cocaine gebruik, moet ik weken knokken tegen de craving.

Dit zou wel eens de dope kunnen zijn waarmee jij tijdelijk lekker kan ontsnappen. Maar waarschijnlijk heb ik je blij gemaakt met een dode mus: er valt moeilyk aan te komen. Volgens mij alleen maar op doktersrecept bij hardnekkige hoest, bronchitus en longontsteking. Tijdje terug was er nog een hoestdrank verkrijgbaar waar het inzat. Maar die bron is door de overheid drooggelegd.
Als je jezelf er als een pittbull in vastbijt en niet opgeeft, dan kan je misschien na lang googlen een site op het spoor komen van een farmaceutisch bedrijf dat het misschien vanuit het buitenland levert. Heb zo al menigmaal medicijnen uit Zwitserland en de USA in handen gekregen. Maar of het in dit geval lukt? Het blijft een opiaat :openmouth:

(Die vitaminen en suplementen uit mijn eerdere bericht zijn 100% veilig. Zou er iets uit kiezen dat je bevalt en het enkel gebruiken als je behoeft aan hebt.)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gister werd het mij weer allemaal te veel en kon het niet laten om met een kameraad een blowtje te roken. HEERLIJK was dat! De sluipende, opbouwende energie die mijn denken en handelen beïnvloeden, werden weer afgebroken en ik eindigde met een eindeloze schaamtegevoel van wat mijn adhd allemaal wel niet teweeg had gebracht de laatste 2 maanden. Op het moment ben ik nog steeds enorm ontspannen en zo heb ik mij al langer dan 2 maanden niet meer gevoelt. Dit is iets waar ik enorm veel waarde aan hecht en ik hoop dat ook een ander middel in mijn bezit te krijgen die ook voor dit heerlijke gevoel kan zorgen. Ik ben bang dat alleen thc op de juiste momenten mij kan helpen, doordat ik een hoop kan relativeren en dat mijn hersenspinsels in ontwikkeling zich duidelijk aan elkaar sluiten. De energie van de banen die mijn denken begeleiden, in een lastige knoop wikkelt en alles door elkaar haalt. Cannabis die de energie afpakt en mijn denken weer mooi helder laat verlopen. Nou, als ik mijzelf niet wil vergiftigen met medicijnen, maar toch van de negatieve kanten af wil komen, dan ben ik wel verplicht om 1x in de 6 weken één joint te roken :) Het leven is te kort om er introvert, chagrijnig, veel denkend, pessimistisch en hartstikke moe erbij te lopen.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb mss nog een tip voor jou, bij azarius verkopen ze een ganse gamma theetjes. ik heb een tijdje geleden eens een stevige thee gezet met één van die kruiden en man ik had het echt volledig onderschat, ik voelde mij zo vredig, bijna euforisch zelf, mss moet je je verdiepen in het rijk der kruiden, want dat ga ik zeker ook ooit eens doen
greets
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik maak zelf af en toe een theetje van passiflora. Passiflora zit ook veel in medicijnen voor stress etc alleen zijn die passiflora pilletjes een stuk minder sterk als een sterke kop thee met passiflora. Ik wordt er zelf ontspannen van en mellow. Denk er wel aan dat het een mao-remmer is.

Misschien is kratom ook iets voor je. kratom werkt op de opium receptoren en je kan het gewoon in de smartshop halen (het beste haal je poeder). Ik kreeg er een lekker ontspannen gevoel van maar was toch actief. Ook werkt het redelijk lang door.
M
MarcdevreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Dat heb ik al gedaan en ze noemen het: ADHD!
Iets waar ze geen middel voor kunnen geven die je heeeel af en toe kan nemen.
Ik wil gewoon weer eens even rust!
Klik om te vergroten...
Beste,

Drugs zijn voor de korte termijn en heeft bijwerkingen etc. Ik heb een oplossing voor jou voor de korte en lange termijn. Deze heet Psych-k. Deze methode is wetenschappelijk bewezen en verandert je negatieve overtuigingen in je onderbewuste in positieve overtuigingen. Stel je hebt de overtuiging : ik ben bang voor spinnen. Dan maak je de overtuiging positief door de overtuiging: ik laat mijn angst voor spinnen los. Ik zou zeggen Google op Psych-k en laat je overtuigen. Vervolgens kun je je laten helpen door een Psych-k Facilitator of zelf een cursus volgen. Succes ermee!

Groeten Marc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."