Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin het ziekenhuis door drugs

in het ziekenhuis door drugs

97 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Danny0531 zei:
En dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?
Klik om te vergroten...
Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.
Klik om te vergroten...
Jaa lijkt me ook dan ben je ja helmaal van t padje af. En heb je eigelijk geen inzicht meer lijkt me op dingen. Weet niet of je vaker 4 dagen doorhaalt maar kijk er mee uit volgende keer👍🏻👍🏻
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ooit eens naar spoed getrokken toen ik veel te veel gebruikt had. Dat moet nu een klein 1,5 jaar geleden zijn.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Mijn ex bracht me x naar huisartsenpost omdat ik hallucinaties had.
Dit door combi van te veel xtc en speed.
Ik wou helemaal niet gaan, schaamde me kapot.
Vond ook gewoon achterlijk en wou gewoon op bed liggen.
Maar ik MOEST van mijn ex
Zei mijn ex tegen arts dat iemand waarsch ghb in me drinken had gedaan 🙈🙈🙈
Ook zo geloofwaardig...
Klik om te vergroten...
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Teveel alcohol ja? nog niet meegemaakt. alleen door drugs maar zo zie je maar wat er kan gebeuren. Niets aan over gehouden verder?
Klik om te vergroten...

Ik viel even flauw en moest kotsen. Als ik een paar minuten had gekregen, had ik gewoon in een taxi naar onze camping kunnen stappen. Niks aan overgehouden dus, behalve een fixe kater...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Weet niet of dit ook valt onder de drugs..
Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen.
Dit omdat ik bacterie in mijn darm had.
Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben.
Klik om te vergroten...
Jaa bacterie is ook gevaarlijk hoor pff. maar hopelijk ben je er goed vanaf gekomen. raar he wat er zo kan gebeuren
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?
Klik om te vergroten...

Ja en ook van die ex... 🤣🤣🤣
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Ik viel even flauw en moest kotsen. Als ik een paar minuten had gekregen, had ik gewoon in een taxi naar onze camping kunnen stappen. Niks aan overgehouden dus, behalve een fixe kater...
Klik om te vergroten...
Ooh bij alleen n kater kom.je er goed vanaf gekukkig
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaa bacterie is ook gevaarlijk hoor pff. maar hopelijk ben je er goed vanaf gekomen. raar he wat er zo kan gebeuren
Klik om te vergroten...
Heb er pds (prikkelbare darm syndroom) aan overgehouden helaas.
Maar goed dat krijg je als je je niet zelf goed inleest over in dit geval stack2.
Er vanuit gaan dat alles wat je vrienden zeggen klopt.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
Ja en ook van die ex... 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Hahaaahh goeiee
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik nog nooit. Hoop het zo te houden
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Ik nog nooit. Hoop het zo te houden
Klik om te vergroten...
Jaa gebruik met mate en niets mixen. Had ik dat maar gedaan. Had me dat vele maanden ellende gescheelt. En ook.voor de mensen bij mij thuis. had gewoon 8 uur lang hartkloppingen zon beetje. Was eigenwijs he en voordat ik t wist lag ik aan de monitor in het ziekenhuis. Bah heb nog therapie ervoor
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Heb er pds (prikkelbare darm syndroom) aan overgehouden helaas.
Maar goed dat krijg je als je je niet zelf goed inleest over in dit geval stack2.
Er vanuit gaan dat alles wat je vrienden zeggen klopt.
Klik om te vergroten...
Ooh dat klinkt niet best idd bah.Jaa met dat inlezen klopt.dat had ik met die blue had dan geen last van me darmen. Maar wel.van me hart egt heel lang last van gehad hartkloppingen van 8 uur lang hyperventilatie erbij egt een nare droom. En ben nu nog in therapie bahbah
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Heb kennis gehad die mij vroeg ghb te regelen voor hem.
Zijn fantasie was om iemand te drogeren..
Wtf 😡😡😡
Klik om te vergroten...
Zieke fantasie dan ofniet zulke mensen moet ik hebben zullen we ze hierheen lokken en helemaal afslaan flikkers
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Ooh dat klinkt niet best idd bah.Jaa met dat inlezen klopt.dat had ik met die blue had dan geen last van me darmen. Maar wel.van me hart egt heel lang last van gehad hartkloppingen van 8 uur lang hyperventilatie erbij egt een nare droom. En ben nu nog in therapie bahbah
Klik om te vergroten...
Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.
Ze had geen flauw idee wat erin zat..
Ze is doodziek naar huis gegaan.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.
Ze had geen flauw idee wat erin zat..
Ze is doodziek naar huis gegaan.
Klik om te vergroten...
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jbruinsma zei:
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.
Klik om te vergroten...
De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.
Hij was er schijnbaar trots op en liet het aan me zien.
Blij dat ik het nooit genomen heb
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.
Hij was er schijnbaar trots op en liet het aan me zien.
Blij dat ik het nooit genomen heb
Klik om te vergroten...
Jaa trots hoeft ie er niet op te zijn hoor.dat spul is zo krachtig nou.en wie zegt dat er niet nog meer door zit . Heb er alle dagen nog spijt van en vooral die nasleep tenminste heb ik wel. Heb er nu soms nog last van na alles. Maar goes dat je het niet hebt genomen heele slimme beslissing😉👍🏻👍🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Indirect wel, ironisch genoeg was de enige keer dat ik drugsgerelateerd de spoedeisende hulp vanbinnen heb bekeken een alcohol-kwestie. (Verder totaal logisch dat alle harddrugs praktisch illegaal zijn behalve deze, hoor.) Ikzelf was niet degene die opgenomen werd, maar ik ging als steun mee in de ambulance. Ik zat bij een vereniging en we vierden daar oud en nieuw. Een vriendin van mij dronk teveel, terwijl ik naar haar toe liep toen ze buiten stond te kotsen ging ze opeens totaal out. We konden haar nog net min of meer opvangen. Doodeng. Ze kwam niet bij bewustzijn en bleef overgeven, dus in stabiele zijligging, ambulance bellen en naar ziekenhuis. Daar ging onze oudejaarsavond. In het ziekenhuis bleef ze ook bewusteloos, bloed werd afgenomen en de conclusie was ofwel alcoholvergifting ofwel vergiftiging door een drug die al snel niet meer aantoonbaar is zoals GHB (ik vermoed toch het eerste want we hadden uit dezelfde fles gedronken, haar alcoholpercentage was niet extreem hoog meer, maar er ging nogal wat tijd overheen). Uiteindelijk zeiden ze tegen mij dat ik naar huis kon gaan en dat ze mij zouden bellen als ze bijgekomen was. Het aparte was dat ik nauwelijks thuis was - het ziekenhuis was niet ver van mijn huis - of zij belde zelf op mijn mobiel, met een doodnormale stem en de vraag wat er gebeurd was. Wel verward en enigszins beschaamd. Geen kater, niets. Ik snap daar nog steeds niets van.

Maar heel blij dat ze oké was!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
In theorie had het ook GHB kunnen zijn. Misschien had ik niet genoeg uit die fles gedronken om het zelf te merken. Maar ik vermoed zelf toch alcohol als meest logische verklaring. Ik ben ook wel geschrokken toen van hoe plotseling het gebeurde. Die sjit is niet onschuldig.

Fijn dat ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam inderdaad!
Klik om te vergroten...
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker weten👍🏻👍🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."