#1
Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.En dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?
Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.En dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?
Jaa lijkt me ook dan ben je ja helmaal van t padje af. En heb je eigelijk geen inzicht meer lijkt me op dingen. Weet niet of je vaker 4 dagen doorhaalt maar kijk er mee uit volgende keer👍🏻👍🏻Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?Mijn ex bracht me x naar huisartsenpost omdat ik hallucinaties had.
Dit door combi van te veel xtc en speed.
Ik wou helemaal niet gaan, schaamde me kapot.
Vond ook gewoon achterlijk en wou gewoon op bed liggen.
Maar ik MOEST van mijn ex
Zei mijn ex tegen arts dat iemand waarsch ghb in me drinken had gedaan 🙈🙈🙈
Ook zo geloofwaardig...
Teveel alcohol ja? nog niet meegemaakt. alleen door drugs maar zo zie je maar wat er kan gebeuren. Niets aan over gehouden verder?
Jaa bacterie is ook gevaarlijk hoor pff. maar hopelijk ben je er goed vanaf gekomen. raar he wat er zo kan gebeurenWeet niet of dit ook valt onder de drugs..
Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen.
Dit omdat ik bacterie in mijn darm had.
Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben.
Och kun je nagaan door hallucinaties ja? Ja geloof ik teveel is ook niet best he.wat n gek ofnie k snap wat je bedoelt maar gekke lui heb je tegenwoordig ook he. En ook nog je vriend wat je normaal kan en moet vertrouwen. Ja egt geloofwaardig idd. gevaarlijk spul is het egthoor maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen?
Ooh bij alleen n kater kom.je er goed vanaf gekukkigIk viel even flauw en moest kotsen. Als ik een paar minuten had gekregen, had ik gewoon in een taxi naar onze camping kunnen stappen. Niks aan overgehouden dus, behalve een fixe kater...
Heb er pds (prikkelbare darm syndroom) aan overgehouden helaas.Jaa bacterie is ook gevaarlijk hoor pff. maar hopelijk ben je er goed vanaf gekomen. raar he wat er zo kan gebeuren
Hahaaahh goeieeJa en ook van die ex... 🤣🤣🤣
Jaa gebruik met mate en niets mixen. Had ik dat maar gedaan. Had me dat vele maanden ellende gescheelt. En ook.voor de mensen bij mij thuis. had gewoon 8 uur lang hartkloppingen zon beetje. Was eigenwijs he en voordat ik t wist lag ik aan de monitor in het ziekenhuis. Bah heb nog therapie ervoorIk nog nooit. Hoop het zo te houden
Ooh dat klinkt niet best idd bah.Jaa met dat inlezen klopt.dat had ik met die blue had dan geen last van me darmen. Maar wel.van me hart egt heel lang last van gehad hartkloppingen van 8 uur lang hyperventilatie erbij egt een nare droom. En ben nu nog in therapie bahbahHeb er pds (prikkelbare darm syndroom) aan overgehouden helaas.
Maar goed dat krijg je als je je niet zelf goed inleest over in dit geval stack2.
Er vanuit gaan dat alles wat je vrienden zeggen klopt.
Zieke fantasie dan ofniet zulke mensen moet ik hebben zullen we ze hierheen lokken en helemaal afslaan flikkersHeb kennis gehad die mij vroeg ghb te regelen voor hem.
Zijn fantasie was om iemand te drogeren..
Wtf 😡😡😡
Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.Ooh dat klinkt niet best idd bah.Jaa met dat inlezen klopt.dat had ik met die blue had dan geen last van me darmen. Maar wel.van me hart egt heel lang last van gehad hartkloppingen van 8 uur lang hyperventilatie erbij egt een nare droom. En ben nu nog in therapie bahbah
Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.Was destijds bij "dreamsfields" en grietje die mee was nam van vreemde dat blue aan.
Ze had geen flauw idee wat erin zat..
Ze is doodziek naar huis gegaan.
De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.Jaa dat ia egt troep was ook 1ste keer dat ik t gebruikte. en ik heb veel gebruikt begon al was k 12 13 maar deze troep brak me de nek. ik heb egt veel geluk gehad. want had erbij gezopen. Gesnoven en wiet gerookt. Maar dan heeft je vriendin ook.veel mazzel gehad. Hoor geloof mij als.je hoort wat je ervan kan krijgen allemaal nou.
Jaa trots hoeft ie er niet op te zijn hoor.dat spul is zo krachtig nou.en wie zegt dat er niet nog meer door zit . Heb er alle dagen nog spijt van en vooral die nasleep tenminste heb ik wel. Heb er nu soms nog last van na alles. Maar goes dat je het niet hebt genomen heele slimme beslissing😉👍🏻👍🏻De laatste x dat ik bij mijn vaste dealer speed kocht kwam hij ook aan met blue.
Hij was er schijnbaar trots op en liet het aan me zien.
Blij dat ik het nooit genomen heb
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker weten👍🏻👍🏻In theorie had het ook GHB kunnen zijn. Misschien had ik niet genoeg uit die fles gedronken om het zelf te merken. Maar ik vermoed zelf toch alcohol als meest logische verklaring. Ik ben ook wel geschrokken toen van hoe plotseling het gebeurde. Die sjit is niet onschuldig.
Fijn dat ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam inderdaad!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."