Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin het ziekenhuis door drugs

in het ziekenhuis door drugs

97 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ooit eens naar spoed getrokken toen ik veel te veel gebruikt had. Dat moet nu een klein 1,5 jaar geleden zijn.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker wetenπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...

Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is dat blue spul trouwens?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
BBKING zei:
Wat is dat blue spul trouwens?
Klik om te vergroten...
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue CuraΓ§ao, MDMA, GHB en speed
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
Klik om te vergroten...
Jaman heb nog steeds me dagen. dat ik denk dat ik er nooit overheen kom. Alleen door die troep .net wat je zei heb ook n trauma eraan over gehouden. Ben in therapie ervoor. Omdat ik schrok dst ik n halfe dag lang hartkloppingen had. En de arts zei is niet gevaarlijk. Maar alsnog denk ik dat wel. En t raarste is nog die avond dat ik had gebruikt kon ik niet slapen had ik altijd met coke enzv. Dus hele nacht wakker enzv. volgende dag niks aan de hand savonds optijd na bed. Maar de volgende dag moest ik ff wat ophalen en was me ov vergeten. Dus ik dacht ach fuckit pak de fiets wel. En toen moest ik n bult op met de fiets en toen gebeurde het. Werd heel raar egt vaag en voelde me hart tekeer gaan als n malle. en na n tijdje te hebben doorgefiets ging t niet weg. Toen na eerstehulp gegaan mijn liefe moeder haalde me op. Zo blij met haar anders was k er mischien niet geweest. En de dokter verklaarde dat het niet goed was en k geen 40 werd als k zo doordeed. Maarja wie koest voor hartkloppingen. Niemand maar die hartkloppingen kon ook komen omdat ik oververmoeid was door niet slapen de vorige nacht en gebruik en laatste beetje inspanning van de bult op fietsen. Dusja wat zou t zijn he
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue CuraΓ§ao, MDMA, GHB en speed
Klik om te vergroten...
Jaa idd heb je precies goedπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Jaa idd heb je precies goedπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Klik om te vergroten...
In een pil?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
In een pil?
Klik om te vergroten...
Neman vloeibaar zit door de blue CuraΓ§ao heen n drankje
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
BBKING zei:
In een pil?
Klik om te vergroten...
Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goed
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jbruinsma zei:
Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goed
Klik om te vergroten...
Nee ik moet het niet maar ik had er nog nooit van gehoord. Superlinke combo trouwens.
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Wauw heel heftig!!.
Hoe gaat het nu..??
Klik om te vergroten...
Idd heftig!
Ondertussen al enkele jaren compleet nuchter!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig nog nooit. πŸ™πŸ»
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
BBKING zei:
Nee ik moet het niet maar ik had er nog nooit van gehoord. Superlinke combo trouwens.
Klik om te vergroten...
Jaman zeg dat wel drank met ghb enzv i s heel gevaarlijk kwam ik later achter. Had er geen verstand van.heb egt veel geluk gehad. Heel veel maar ben er nog niet. Zit in therapie enzv en t is al gebeurd in eind mei. Kun je nagaan. maar de arts zei n goede les en de hartkloppingen wat k kreeg ook wamt anders deed k tog door en hij zei dat t niet gevaarlijk was opzich als ik t maar nooit weer doe want op t moment is het t gevaarlijkste. Maar heb al n ecg gehad dus hopelijk heb k geen schade verder
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Gelukkig nog nooit. πŸ™πŸ»
Klik om te vergroten...
Wees blij dat spul is dodelijk
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
JawzA zei:
Ik ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen
Klik om te vergroten...
Kun je nagaan idd geluk gehad man ook veel trouwens hoor 5.6 ceker. Ja k moest ook na n detox omdat ik na die tijd weet niet of je t hebt gelezen hiervoor. Maar na die hartkloppingen kreeg k lorazepam daarvoor moest ik wel afkicken detox is geen pretje bah. En in jou situatie gesloten detox lijkt me egt heel kut
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 maal in het ziekenhuis gelegen door Zaldiar (Tramadol + Paracetamol).
Had al een 2-3 weken helemaal niks genomen en ik wou echt zo high mogelijk zijn dat ik besloten had om een strip Zaldiar te nemen wat uitkwam op een 375mg in 1 keer. Maar ik had geen tolerantie meer en dit was teveel wat ik had genomen. 15-20 minuten achter inname zat ik op de computer en toen kwam me zus naar beneden en ze zei iets tegen me vader en ik weet dat het klonk alsof ze ver praatte en toen plots een blackout. Me pa zei dat ik een heel raar geluid maakte en plots had ik z'n arm vast en kneep ik heel hard in zijn arm en toen zag hij dat ik een overdosis had. De ambulance was gekomen en het eerste wat ik me herinner was dat alles rond draaide en ik plots de ambulancier zag naast me. Ik had een aanval van epilepsie gekregen denken ze. Toen naar het ziekenhuis geweest met de ambulance en daar nog een 2 uur gebleven. Normaal moest ik de nacht blijven voor observatie maar heb in een potje moeten pissen omdat ik al naar huis wou en zo konden ze zien wat ik had genomen. De resultaten hadden ze achter een half uur en ik had 375mg Zaldiar in me bloed.
Dit was de enigste keer dat ik ooit in het ziekenhuis door drugs of medicatie heb gelegen.

Toen dit ook gebeurde verzorgde me vader mij tot de ambulance kwam maar mijn moeder die zat gewoon te kijken vanaf de eettafel. Het is zelf me zus die een koud washandje was komen geven aan me vader. Ben ik blij dat me vader er was want me moeder die ging me eigenlijk zeg maar gewoon laten liggen. Op dat moment had ze precies geen empathie of medelijden voor me. Me moeder heeft wel voor me gezorgd misschien heel me leven maar nooit de moederliefde gekregen die m'n zus wel kreeg. Maar m'n vader die geeft tenminste om mij.
Ik en me pa zijn 2 handen op 1 buik en dit zal altijd zo blijven.
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#18
Het moest,niets kon mij stoppen om alcohol te kopen.
Ik was compleet gestoord 😟
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
JawzA zei:
Ik ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen
Klik om te vergroten...
Wauw heel heftig!!.
Hoe gaat het nu..??
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdens een truffel trip ben ik wel eens zo bad gegaan dat ik 112 heb gebeld en vervolgens ben meegenomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."