#1
Ik ben ooit eens naar spoed getrokken toen ik veel te veel gebruikt had. Dat moet nu een klein 1,5 jaar geleden zijn.
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker wetenππ»ππ»
Wat er bij mijn dealer inzat was,Wat is dat blue spul trouwens?
Jaman heb nog steeds me dagen. dat ik denk dat ik er nooit overheen kom. Alleen door die troep .net wat je zei heb ook n trauma eraan over gehouden. Ben in therapie ervoor. Omdat ik schrok dst ik n halfe dag lang hartkloppingen had. En de arts zei is niet gevaarlijk. Maar alsnog denk ik dat wel. En t raarste is nog die avond dat ik had gebruikt kon ik niet slapen had ik altijd met coke enzv. Dus hele nacht wakker enzv. volgende dag niks aan de hand savonds optijd na bed. Maar de volgende dag moest ik ff wat ophalen en was me ov vergeten. Dus ik dacht ach fuckit pak de fiets wel. En toen moest ik n bult op met de fiets en toen gebeurde het. Werd heel raar egt vaag en voelde me hart tekeer gaan als n malle. en na n tijdje te hebben doorgefiets ging t niet weg. Toen na eerstehulp gegaan mijn liefe moeder haalde me op. Zo blij met haar anders was k er mischien niet geweest. En de dokter verklaarde dat het niet goed was en k geen 40 werd als k zo doordeed. Maarja wie koest voor hartkloppingen. Niemand maar die hartkloppingen kon ook komen omdat ik oververmoeid was door niet slapen de vorige nacht en gebruik en laatste beetje inspanning van de bult op fietsen. Dusja wat zou t zijn heHeftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zoβn gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
Jaa idd heb je precies goedππ»ππ»Wat er bij mijn dealer inzat was,
Blue CuraΓ§ao, MDMA, GHB en speed
In een pil?Jaa idd heb je precies goedππ»ππ»
Neman vloeibaar zit door de blue CuraΓ§ao heen n drankjeIn een pil?
Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goedIn een pil?
Nee ik moet het niet maar ik had er nog nooit van gehoord. Superlinke combo trouwens.Maar als je t doet of probeert doe t heel rustig aan man en niet mixen dat komt ni goed
Idd heftig!Wauw heel heftig!!.
Hoe gaat het nu..??
Jaman zeg dat wel drank met ghb enzv i s heel gevaarlijk kwam ik later achter. Had er geen verstand van.heb egt veel geluk gehad. Heel veel maar ben er nog niet. Zit in therapie enzv en t is al gebeurd in eind mei. Kun je nagaan. maar de arts zei n goede les en de hartkloppingen wat k kreeg ook wamt anders deed k tog door en hij zei dat t niet gevaarlijk was opzich als ik t maar nooit weer doe want op t moment is het t gevaarlijkste. Maar heb al n ecg gehad dus hopelijk heb k geen schade verderNee ik moet het niet maar ik had er nog nooit van gehoord. Superlinke combo trouwens.
Wees blij dat spul is dodelijkGelukkig nog nooit. ππ»
Kun je nagaan idd geluk gehad man ook veel trouwens hoor 5.6 ceker. Ja k moest ook na n detox omdat ik na die tijd weet niet of je t hebt gelezen hiervoor. Maar na die hartkloppingen kreeg k lorazepam daarvoor moest ik wel afkicken detox is geen pretje bah. En in jou situatie gesloten detox lijkt me egt heel kutIk ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen
Wauw heel heftig!!.Ik ben een keer vastgebonden wakker geworden in het ziekenhuis,na de zoveelste braspartij met drank, naderhand is me verteld dat het maar net goed gegaan is (5,6 promille) daar heb ik nog enkel uren kunnen (bekomen)
Toen beslist om me te laten opnemen in een psychiatrische instelling,om te detoxen in een gesloten omgeving,waarna ik daarna een traject(in een andere instelling) kon doen van enkele maanden ivm men verslaving, problemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."