Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin het ziekenhuis door drugs

in het ziekenhuis door drugs

97 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jbruinsma zei:
Meen je niet wat n teringstreek flikkers ook he. Egtwaar pohh en ook nog aanranden k hoop dat ie zal branden in de hel. Dat is wel heel erg en ook nog 6 soorten drugs in je bloed wauw. Ik da ht dat ik al ver heen was toen het gebeurde met 3 soorten. (had blue gebruikt k wist niet meer wat k deed troep hoor zat ghb mdma en speed in ) en had gezopen erbij en gesnoven ook. Maar je hebt ceker gelijk rotte appels lopen er ceker rond man. En zoals ik t lees heb je ook nog geluk gehad dan. En als je schrok na die tijd hebje dat lang gehad? Ik wel trouwens ben nog in therapie voor angst omdat ik dacht dat ik doodging. En ook nog zeggen als.excuus ik werd geil van drugs maar goed dat ie in elkaar is getimmerd zo een is t leven niet waard. En hoe gaat hey nu verder geen angst meer of zulke dingen? Want toen mij zoiets gebeurde heb k n soort trauma van
Klik om te vergroten...

Ik vind de opmerking ‘flikkers ook hè’ niet erg gepast, deze gebeurtenis is verschrikkelijk maar zegt totaal niets over onze medemens die toevallig homoseksueel is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Ja daar mag jij/zij idd blij van zijn. Egt eng ook he bah Kun je nagaan door alcohol nog wel. Net wat je zei normaal.zou je denken ghb maar dat kloot dat is heel snel uit.je systeem zeggen ze. Zeiden ze ool tegen mij bij de eerste hulp. Maar gelukkig is ze er gied vanaf gekomen👍🏻
Klik om te vergroten...

In theorie had het ook GHB kunnen zijn. Misschien had ik niet genoeg uit die fles gedronken om het zelf te merken. Maar ik vermoed zelf toch alcohol als meest logische verklaring. Ik ben ook wel geschrokken toen van hoe plotseling het gebeurde. Scary! Die shit is niet onschuldig.

Fijn dat ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam inderdaad!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Jaman egtwel ik gebruikte ook 1 keer zooi met ghb erin had ak wat ervoor in de mik zegmaar coke en drank. Nou datging helemaal fout. En ook nog na die tijd hyperventilatie angst enzv. Ben nog in therapie dus net wat je zei ze mag blij wezen dat ze er zo vanaf kwam ceker weten👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...

Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is dat blue spul trouwens?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
BBKING zei:
Wat is dat blue spul trouwens?
Klik om te vergroten...
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue Curaçao, MDMA, GHB en speed
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Heftig! Kan me er wel wat bij voorstellen dat zo’n gebeurtenis zeer traumatisch kan zijn.
Klik om te vergroten...
Jaman heb nog steeds me dagen. dat ik denk dat ik er nooit overheen kom. Alleen door die troep .net wat je zei heb ook n trauma eraan over gehouden. Ben in therapie ervoor. Omdat ik schrok dst ik n halfe dag lang hartkloppingen had. En de arts zei is niet gevaarlijk. Maar alsnog denk ik dat wel. En t raarste is nog die avond dat ik had gebruikt kon ik niet slapen had ik altijd met coke enzv. Dus hele nacht wakker enzv. volgende dag niks aan de hand savonds optijd na bed. Maar de volgende dag moest ik ff wat ophalen en was me ov vergeten. Dus ik dacht ach fuckit pak de fiets wel. En toen moest ik n bult op met de fiets en toen gebeurde het. Werd heel raar egt vaag en voelde me hart tekeer gaan als n malle. en na n tijdje te hebben doorgefiets ging t niet weg. Toen na eerstehulp gegaan mijn liefe moeder haalde me op. Zo blij met haar anders was k er mischien niet geweest. En de dokter verklaarde dat het niet goed was en k geen 40 werd als k zo doordeed. Maarja wie koest voor hartkloppingen. Niemand maar die hartkloppingen kon ook komen omdat ik oververmoeid was door niet slapen de vorige nacht en gebruik en laatste beetje inspanning van de bult op fietsen. Dusja wat zou t zijn he
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Als je 4dagen wakker bent werkt het lichaam allemaal niet meer zo goed.
Klik om te vergroten...
Jaa lijkt me ook dan ben je ja helmaal van t padje af. En heb je eigelijk geen inzicht meer lijkt me op dingen. Weet niet of je vaker 4 dagen doorhaalt maar kijk er mee uit volgende keer👍🏻👍🏻
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
C-Man zei:
Ik ben ooit eens naar spoed getrokken toen ik veel te veel gebruikt had. Dat moet nu een klein 1,5 jaar geleden zijn.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is niet niks man bah . Waarom moest je daar heen ik denk overdosis sws als je teveel had geruikt en hoge hartslag enzv. Maar wel goed vanaf gekomen verser?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaa dat is niet niks man bah . Waarom moest je daar heen ik denk overdosis sws als je teveel had geruikt en hoge hartslag enzv. Maar wel goed vanaf gekomen verser?
Klik om te vergroten...

Ja, ze hadden één advies: best zo snel mogelijk mee stoppen. :smirk:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
C-Man zei:
Ja, ze hadden één advies: best zo snel mogelijk mee stoppen. :smirk:
Klik om te vergroten...
Jaman dat ken ik. Zeggen ze altijd.en ook tegen mij. maar licht er ma net aan wat je hebt ik had eerst 4 uur lang hartkloppingen ongev. En toen ik thuis kwam weer net n paniekaanval. Egt eng vond ik. Ma was wel weer zo dom om op de volgende dag een te smoken. En kreeg angstaanvallen later ool door de medicatie wie ik kreeg lorazepam. Om de boel rustig te houden bah. Had je geen angst? Na die tijd?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Jaman dat ken ik. Zeggen ze altijd.en ook tegen mij. maar licht er ma net aan wat je hebt ik had eerst 4 uur lang hartkloppingen ongev. En toen ik thuis kwam weer net n paniekaanval. Egt eng vond ik. Ma was wel weer zo dom om op de volgende dag een te smoken. En kreeg angstaanvallen later ool door de medicatie wie ik kreeg lorazepam. Om de boel rustig te houden bah. Had je geen angst? Na die tijd?
Klik om te vergroten...

Toen was er op mijn slechtste aan toe, ik snoof toen elk weekend, soms zelfs drie dagen achter elkaar.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs écht next level vind?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ben ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs écht next level vind?
Klik om te vergroten...
Nope. Maar somige belanden zelfs int ziekehuis door overhitting. Dus ligt er maar net aan waarom vind ik.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
C-Man zei:
Toen was er op mijn slechtste aan toe, ik snoof toen elk weekend, soms zelfs drie dagen achter elkaar.
Klik om te vergroten...
Echt ieder weekend tog geen jaren gedaan of?. En 3 dagen lang ja deed je dat ook heel vaak of gewoon een keer 3 dagen?. Anders is dat best veel. K deed het wel jaren lang ma dan een x in de maand soms ook niet datwel maar dan kon k snachts niet slapen meestal of oas heel laat in de ochtend. Ma dan ging ik de volgende dag er vroeg in dat wel. Alhoewel ik heb een keer ongev 3 dagen gedaan. Van vrijdag tot zondag. Ma dat nooit meer
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ben ik de enige die in het ziekenhuis belanden door drugs écht next level vind?
Klik om te vergroten...
Jaa t jan gebeuren he. Je kiest er natuurlijk niet voor
V
VigilantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Weet niet of dit ook valt onder de drugs..
Maar heb in 2006 een week in ziekenhuis gelegen.
Dit omdat ik bacterie in mijn darm had.
Ik slikte toen al paar mnd stack2 en weet zeker dat ik hier door ziek geworden ben.
Klik om te vergroten...
Uit interesse: hoeveel gebruikte je precies, als ik vragen mag? Wilde je afvallen of ging je er bijvoorbeeld los mee om wakker te blijven.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vigilant zei:
Uit interesse: hoeveel gebruikte je precies, als ik vragen mag? Wilde je afvallen of ging je er bijvoorbeeld los mee om wakker te blijven.
Klik om te vergroten...
Ik nam elke dag 1 capsule, een half uur voordat ik ging sporten.
Een vriend van mijn ex haalde het destijds bij vitamine store.
Werd schijnbaar onder de toonbank verkocht omdat verboden was.
Dat wist ik dus niet wist.
Ik viel in korte tijd 15 kilo af en werd toen doodziek.
Na 3 mnd doodziek te zijn geweest kwam ik week in ziekenhuis.
Toen ik uit ziekenhuis weer kwam zat die 15 kilo er weer aan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Teveel koor om te tellen... lig nu in het ziekenhuis door drugs.... :(
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Wat er bij mijn dealer inzat was,

Blue Curaçao, MDMA, GHB en speed
Klik om te vergroten...
Jaa idd heb je precies goed👍🏻👍🏻
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jbruinsma zei:
Jaa idd heb je precies goed👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...
In een pil?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."