#1
Absoluut,dank je!Daar kun je onwijs trots op zijn..!! 💪😊
Absoluut,dank je!Daar kun je onwijs trots op zijn..!! 💪😊
Ja k snap t zo had ik het als ik een x begon met drugs. het was nooit genoeg en moest altijd meer hebben. Maarja k doe t liefst alles opnieuw en zal ik t anders doen. k ben er door pschyisch in de war en heel gek geworden. soms denken dat je niet lang meer hebt enzv omdat ik zo vroeg begon en door de hartkloppingen wat ik kreeg .terwijl me testen ecg enzv goed waren. Tis heel raar allemaal maar je bent er denkik goed vanaf gekomen?Het moest,niets kon mij stoppen om alcohol te kopen.
Ik was compleet gestoord 😟
Precies dat heb ik met min moeder dat moet je koesteren👍🏻Ja familie is het belangrijkste. Zonder me vader zou ik al lang de weg kwijt geweest zijn.
1 maal in het ziekenhuis gelegen door Zaldiar (Tramadol + Paracetamol).
Had al een 2-3 weken helemaal niks genomen en ik wou echt zo high mogelijk zijn dat ik besloten had om een strip Zaldiar te nemen wat uitkwam op een 375mg in 1 keer. Maar ik had geen tolerantie meer en dit was teveel wat ik had genomen. 15-20 minuten achter inname zat ik op de computer en toen kwam me zus naar beneden en ze zei iets tegen me vader en ik weet dat het klonk alsof ze ver praatte en toen plots een blackout. Me pa zei dat ik een heel raar geluid maakte en plots had ik z'n arm vast en kneep ik heel hard in zijn arm en toen zag hij dat ik een overdosis had. De ambulance was gekomen en het eerste wat ik me herinner was dat alles rond draaide en ik plots de ambulancier zag naast me. Ik had een aanval van epilepsie gekregen denken ze. Toen naar het ziekenhuis geweest met de ambulance en daar nog een 2 uur gebleven. Normaal moest ik de nacht blijven voor observatie maar heb in een potje moeten pissen omdat ik al naar huis wou en zo konden ze zien wat ik had genomen. De resultaten hadden ze achter een half uur en ik had 375mg Zaldiar in me bloed.
Dit was de enigste keer dat ik ooit in het ziekenhuis door drugs of medicatie heb gelegen.
Toen dit ook gebeurde verzorgde me vader mij tot de ambulance kwam maar mijn moeder die zat gewoon te kijken vanaf de eettafel. Het is zelf me zus die een koud washandje was komen geven aan me vader. Ben ik blij dat me vader er was want me moeder die ging me eigenlijk zeg maar gewoon laten liggen. Op dat moment had ze precies geen empathie of medelijden voor me. Me moeder heeft wel voor me gezorgd misschien heel me leven maar nooit de moederliefde gekregen die m'n zus wel kreeg. Maar m'n vader die geeft tenminste om mij.
Ik en me pa zijn 2 handen op 1 buik en dit zal altijd zo blijven.
Jaa das t minste wat je kan doen. er zijn zoveel meiden wa je wat mee kan flikken zorg dan gwn voor n meid wa je mee kan ketsen om even zo te zeggen maar gekken heb je er wel lopen iddToen ik op deeltijds school zat wist een maat dat ik regelmatig xtc nam en hij vroeg of ik er 1tje op zak had en ik zei nee sorry maat en hij zei kan je anders morgen 2 pillen meedoen want zo kan ik het aan een meisje geven en in zijn woorden zei hij eigenlijk om gewoon seks dan te hebben met haar want op xtc zei hij gaat ze geen nee zeggen en is het makkelijk voor hem, eigenlijk verkachten. Toen nooit meer met die kerel gesproken en de mensen gewaarschuwd dat ze moesten opletten van hem. Echte zieke mensen zijn er op de wereld.
Van Zaldiar werd ik veel misselijk. Dat is 1 van de enige pijnstillers waar ik vaak misselijk van was.Heb vol doosje daar van hier liggen joh.
2 jaar geleden gekregen van huisarts voor scheenbeenvliesontsteking.
Maar heb het nooit gebruikt, las overal dat je er zo misselijk van kon worden.
Heb echt kotsfobie...
Je kan er net als paddo's en alle andere psychedelica van in een badtrip raken. Ik ging zo raar denken dat ik dacht dat ik dood ging en mijn enige uitweg het ziekenhuis was.Van truffels ja? Krijg je dan ook paniekaanvallen? Hartkloppingen enzv lijkt me wel. Als je 112 belt?
Dus toch ja.. 😕Van Zaldiar werd ik veel misselijk. Dat is 1 van de enige pijnstillers waar ik vaak misselijk van was.
Van truffels ja? Krijg je dan ook paniekaanvallen? Hartkloppingen enzv lijkt me wel. Als je 112 belt?Tijdens een truffel trip ben ik wel eens zo bad gegaan dat ik 112 heb gebeld en vervolgens ben meegenomen.
Ja als je dan al zo denkt. heb je sws veel paniek gehad bah vaag heJe kan er net als paddo's en alle andere psychedelica van in een badtrip raken. Ik ging zo raar denken dat ik dacht dat ik dood ging en mijn enige uitweg het ziekenhuis was.
En hoe, ik heb daarna echt een aversie voor psychedelica gekregen.Ja als je dan al zo denkt. heb je sws veel paniek gehad bah vaag he
Ik ook, en ik kwam er strak als een strijkplank weer uit.Ik ben een keer dronken een skateparkje in gefietst. Was echt een slecht idee.
Aaaah dus jij was datIk ben een keer dronken een skateparkje in gefietst. Was echt een slecht idee.
En dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?Ja 1x.
Was een jointje aan het roken bij een "vriend" toen ik al 4 dagen wakker was van de pep. Had een plakkerige mond erdoor en vroeg wat te drinken waar heeeeel toevallig GHB inzat. Dan heeft die homo me proberen aan te randen. Ofja. Proberen. Hij had me aangerand. Met een smoes op straat geraakt en een troep vrienden waren me aan het zoeken samen met politie omdat ik een vriendin subtiel heb kunnen laten weten dat ik in de shit zat. Ambulance bracht me weg met 180 op de tikker. Uit de bloedtest bleek dat ik 6 soorten drugs in m'n lichaam had. Paar weken op Valium gezeten omdat het kleinste geluid of de kleinste beweging me liet schrikken.
Jaaaa dat was me eentje. Wat lopen er toch klootzakken rond op deze wereld.
Zijn excuus was dat drugs hem geil maakte. Lijpo. Vrienden van me hebben hem een paar keer goed in elkaar getimmerd.
Niks tegen homo's trouwens. Er zijn overal rotte appels.
Best een apparte smaak zeg maarEn dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?
Ik heb een keer aswater gedronken per ongeluk omdat ik dacht dat het cola was toen ik vaag was en ik kan je vertellen er zaten al wat flinke slokken in voordat ik het wist. Dus ja, je kan al te laat zijn ermee hè.En dat heb je helemaal niet geproefd die ghb ?
En meestal in onbekende verhouding, waardoor je geen flauw benul hebt hoeveel je neemt. Nogal een riskante manier om 4 middelen te combineren dus.Wat er bij mijn dealer inzat was,
Blue Curaçao, MDMA, GHB en speed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."